Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"Opzich begrijp ik niet wat mensen aan alcohol vinden. Het is gezellig, maar je weet niet wat je doet, je bent snel vergiftigd. Je hebt een kater, en het is duurder dan drugs."
"Ik weet het, maar ik weet niet wat dat met me is. Drugs intereseert me zo hard, en ik weet zeker dat ik het gewoon aankan. in de klas was me eerste keer xtc en ik heb me gewoon rusitg gehouden. Maar met LSD dat is het verste dat ik wil gaan, dat doe ik niet voor me 16. Maar ik wil als die smartshop dingen proberen. Paddos kan ik wel aan denk ik. Met een sitter erbij die er verstand van heeft."
"En joint."
"Haal de Hawaiiaanse. Dan zul je wél iets voelen. En ook niet wachten op het effect. Chill en laat je erin rollen dan is het veel leuker."
"Appa - Wat denk jij."
"Japi, ik vind het wel goed dat je er zo over kan praten. Want als je de drugs moet gaan verstoppen etc gaat het enkel slechter. Maar ik hoop toch dat je op een dag zal kunnen stoppen."
"Is die Oxyconton moeilijk te verkrijgen. Het is toch dé benzo van Amerika."
"Probeer het eerst normaal. Niets afbouwen stop er direct mee. Dat is het moeilijkste maar het beste, ga gezond leven. En als je er terug achter grijpt weet je in jezelf dat je laf bezig bent. Onthou die woorden en veel succes"
"Ja dat begrijp ik, en eerlijk gezegd ik kan er niet in meespreken heb ze namelijk zelf nog niet geervaard. Domme reactie dan kan gebeuren."
"MetaalKonijn zei: Ook vaak genoeg gehad dat de zijkanten van m'n tong compleet aan stront zijn geknaagd, en ja, daar lijd je stevig onder. Klik om te vergroten... Op dit antwoord wachtte ik dus . Thx nu ben ik niet de enige :P"