Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"Illy's en ikkies. D8 dat een maatje van me ze alleen ikkies noemde maar blijkbaar zijn er meer mensen uit Rdam die ze zo noemen."
"Ik woon vlakbij Rotterdam en kom erg moeilijk aan goede X. Nu heb ik ook weinig vrienden/collega's/kennissen die drugs gebruiken. Het goedkoopste wat ik ooit heb gehad was 100 voor €50 en het duurste is €5 per stuk! Hoe kan het dat als ik het hier moet geloven niemand meer dan 2 euro per stuk betaald? Hoe komen jullie allemaal aan je dealer want ik kan ook wel een goede gebruiken? (ik vraag dus niet om een dealer maar hoe je er aan komt, wil geen ban)"
"Hi je eerste (en waarschijnlijk beste) keer! heb in het verleden heel wat feestjes afgelopen en nooit problemen gehad om de drugs binnen te krijgen. Doe ze in je boxer evt gaatje erin maken en dan in zo'n dubbelstuk ertussen doen, voelen ze nooit. Drinken en rusten zijn wel belangrijke dingen maar drink ook weer niet teveel dit deed ik de eerste keer en ik kotste het er later allemaal weer uit. Rusten elk uur ff 15 min chillen. Geen alcohol!! En neem er echt min. 2 mee voor jezelf. je neemt na binnenkomst de eerste en na een uurtje of 4 zal je merken dat je behoefte heb aan nog 1 en je kan hem maar beter bij je hebben dan dat je dan zomaar van iemand iets koopt. En het belangrijkste geniet er van want er zal nooit weer een eerste keer komen!!"
"Hoe het bij jouw komt weet ik ook niet. Heb zelf 1 keer kristallen genomen samen met een maat en beide merkte we er weinig van terwijl de dosis behoorlijk was. Een gewone xtc pil werkt bij ons ook goed dus waaarom die kristallen niet werkte snapte we ook niet."
"Ik neem altijd gewoon 1 en dan een uur later nog 1 en een half uur na die 2e ga je dan lekker hard. Als je het voor het eerst doet begin echt met 1 en als je na een uur nog niks voelt toch nog w88 want de eerste keer duurt soms langer voor het werkt. Vriendin van me nam een halve maar na en uur merkte ze nog niks dus nam ze er een hele bij, na weer een uur sloeg het pas in en ging ze echt fucking hard was eigenlijk iets te veel van het goeie voor de eerste keer."
"Heb eindelijk weer wat gevonden en voor een mooie prijs 20 stuks gehaald voor €20! Nu nog hopen dat het goeie zijn."
"Nou zal dan ook maar hier ff reageren als ik zo dom ben om een topic te openen die al bestond. Ik neem meestal tot 8 "slechte" of tot 5 "goede" pillen. Laatste tijd alleen nog zo wat op thuis feestjes en dan slik je ze helemaal makkelijk weg. Vind trouwens wel dat je met de eerste pil de weg vrijmaakt de 2e goed voelt en de 3e dit gevoel goed verlengd en daarna is het slikken omdat je geen zin heb dat het feestje is afgelopen. GR wimpie"
"HAHA das vet wist niet dat meerdere mensen dit hebben meegemaakt. Was alweer een tijd geleden met wat vrienden op een feest en toen kwam 1 van de gasten met dat hij d8 dat een ander een bril op had. Hij was er echt helemaal van overtuigd. Ikzelf zag het na een tijdje ook maar niet bij iedereen sommige wel en andere niet en ook andere brillen echt heel vaag. Toch gek dat je dat dus soms kan hebben heb het maar 1 keer meegemaakt."
"ZOw ik heb nu 1,5 xtc pil op (shrek2) deze zijn echt fantastisch!!! Heb echt super heftig gevoel maar was ook dan 2 maanden geleden dat ik voor het laatst iets op had."
"Zow nog 1tje gepakt. Niet echt handig morgen weer werken om 9 uur Mja lekker belangrijk!!"