Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"iemand naar nightscapes geweest dit jaar? ik hoor dat het de laatste editie was... het was weer nice...echt een top sfeer in de wei"
"te ziek te ziek ik wil hier echt al lang heen maar dit jaar wederom gemist losgaan in een verlaten raketbasis? yesssssssiiiiiiir en dan die line-up jezus...die prijs erbovenop...tering en het is nie eens zo enorm ver, als je in dour geraakt geraak je hier ook makkelijk zometeen maar ff de setjes gaan downloaden van dit jaar"
"Wat een rotslechte poging om me te overtuigen zeg. Ik leg nu een lijntje om je mislukte poging te vieren. No offence, maar waarom zouden we advies aannemen van iemand die het alleen nog maar op zijn tanden smeerde? Toch nam ik het risico om 2 minuten van mijn leven te verspillen door je paragrafen te lezen, en tevergeefs."
"volgens mij is het gewoon goede speed :P 'rillingen' in je hoofd krijgen is overigens perfect normaal. ik vind het een leuk gevoel."
"donderdag met 1 dollar biljetje gedaan wat ik enkele jaren geleden kreeg van een aziatisch amerikaans meisje op een festival zat echt een heel verhaal aan vast"
"ik heb nu ong een grammetje in airsealed zakje steken kan ik dat een week gewoon in me achterzak beware?"
"Haha nu vind ik het even kut dat ik Belg ben."
"DreamWeaver zei: Niet doen tijdens je examens. Slaap is essentieel om goed te scoren, pep helpt niet. Gebruik het maar voor de feesten na je examens Klik om te vergroten... Ik snap dat je de knaap goede raad wil geven, maar ga alsjeblieft geen dingen vertellen die absoluut niet waar zijn. Pep verbetert de concentratie en zorgt wel degelijk (bij een heel erg groot percentage) voor betere resultaten wanneer er word gebruikt tijdens de examenperiode. Of dit goed is, is een andere zaak. Ikzelf heb hiervan gebruik gemaakt en mijn resultaten zijn ook echt wel verbeterd. Ik raad aan het toch niet te doen, omdat het gedacht alleen al dat je pep nodig hebt om goed te scoren, fout is. Laat het geen "deel van jezelf" worden en gebruik het alleen voor het plezier! BTW, als je net begint met speed is 3 gram voor 5 dagen echt wel veel. Pas op met wat je doet."
"wat ik meestal doe als ik 's morgens na xtc gebruik nog grote fahren heb (pupillen) en ik moet ergens naartoe, dan pak ik mijn bureaulamp, doe m aan voor een paar seconden, kijk er recht in, doe m weer uit en dat zou normaal je pupillen heel wat sneller klein moeten krijgen. note dat dit na xtc gebruik is, bij speed weet ik niet of het zal helpen al veronderstel ik van wel. althans bij mij werkt het goed, succes ermee"
"veel te veel idd en nog eens extra jammer als het ook nog eens blijkt dat het niet zo'n goede pillen zijn gaat heel snel rond"