Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForums100 pillen

100 pillen

116 antwoorden
28 weergaven
18-5-2026
A
Armani7Lid
01-01-2024, 00:00
#1
knurft zei:
Ja uiteraard ben je goedkoper uit per pil als je ze per 5000 haalt!

Maar wat heb je aan zo'n belachelijke voorraad als je zelf niet fanatiek dealt? Vind 180 euri best een nette prijs eigenlijk :flushed: Er van uitgaande dat het zuivere sterke pillen zijn!
Klik om te vergroten...

ik zou ze snel verkocht krijgen :)
D
DreamWeaverLid
01-01-2024, 00:00
#2
Armani7 zei:
knurft zei:
Ja uiteraard ben je goedkoper uit per pil als je ze per 5000 haalt!

Maar wat heb je aan zo'n belachelijke voorraad als je zelf niet fanatiek dealt? Vind 180 euri best een nette prijs eigenlijk :flushed: Er van uitgaande dat het zuivere sterke pillen zijn!
Klik om te vergroten...

ik zou ze snel verkocht krijgen :)
Klik om te vergroten...

Je zou je inderdaad verbazen over hoe snel je zo'n aantal de deur uithebt. Nu is het nadeel dat je dan een naam krijgt, en het moet blijven doen want die klanten komen terug. Ook is vrouwe justitia het er niet geheel mee eens, en rinkelt je telefoon 24/7, wat erg op je zenuwen gaat werken. Your choice...

Daar staat dan wel een bom geld tegenover. Als jij er bijvoorbeeld 5000 koopt, kosten ze maximaal 29 cent het stuk (dat is relatief veel voor deze aantallen). Als je dan kleine dealers bevoorraad (wat de jongens die in duizendtallen inkopen meestal doen), verkoop je bijvoorbeeld 100 stuks voor 110 euro. 5000:100=50. 50*110=€5500. €5500-€1450(inkoop)= bijna vierduizend euro winst. Ka-ching. Het drievoudige als je ze in kleine aantallen verkoopt aan de gebruikers. En door die 5000 pillen ben je zo heen.
d
despeeserLid
01-01-2024, 00:00
#3
Ik ben eigelijk nog helemaal niet zo lang in het 'junkwerelde' aan de gang.
Sinds een maand of 8 ben ik echt begonnen met blowen, iedere week.

Nu zit ik via een vriend bij een bron waar ik zo pillen voor €0,29 de stuk kan kopen. Het gaat los, in een hele grote plastic zak of in een strip van 202 pillen.

Nooit had ik gedacht om zo dicht bij de ''bron'' te komen. Op straat betaal je al snel 4 á 5 Euro voor één pilletje, terwijl ik er nu gewoon 15 voor kan kopen. Het is wel erg gevoelig om nu te zeggen ik ga er in handelen, maar ik blijf er met mijn takken vanaf, vind het een veel te gevaarlijke wereld om in te dealen. Lekker voor eigen gebruik :stoned:
D
DreamWeaverLid
01-01-2024, 00:00
#4
despeeser zei:
Ik ben eigelijk nog helemaal niet zo lang in het 'junkwerelde' aan de gang.
Sinds een maand of 8 ben ik echt begonnen met blowen, iedere week.

Nu zit ik via een vriend bij een bron waar ik zo pillen voor €0,29 de stuk kan kopen. Het gaat los, in een hele grote plastic zak of in een strip van 202 pillen.

Nooit had ik gedacht om zo dicht bij de ''bron'' te komen. Op straat betaal je al snel 4 á 5 Euro voor één pilletje, terwijl ik er nu gewoon 15 voor kan kopen. Het is wel erg gevoelig om nu te zeggen ik ga er in handelen, maar ik blijf er met mijn takken vanaf, vind het een veel te gevaarlijke wereld om in te dealen. Lekker voor eigen gebruik :stoned:
Klik om te vergroten...

In welke hoek van Nederland/België moeten we dit zoeken? En die 29 cent, wat is dan de minimale afname? Als zomaar iedereen kleine hoeveelheden voor dat soort prijzen kan kopen gaat de handel naar de kanker. Er gelden in het wereldje in mijn streek regels, niemand verkoopt onder de 3 euro, omdat ze anders andere dealers in de buurt in de weg zitten. Dan krijg je een prijzenoorlog en dat kost mensen geld. En laten dat nu juist de mensen zijn waar je geen ruzie mee wilt hebben.
En die strips, wat moet ik me daar bij voorstellen?

Die 29 cent is overigens alleen mogelijk direct bij de drukker/het lab, of misschien bij de distributeur (mensen die 5000+ inkopen). Daarna is het financieel gezien niet eens mogelijk omdat diegene er anders sowieso verlies op moet draaien. Heel eerlijk gezegd denk ik dat je poep praat, of heb je een boom waar kristallen aan groeien? :wave:
J
Jan janssenLid
01-01-2024, 00:00
#5
is overal hoor... koop ze per 5000 en je hebt ze vooor weinig geld
e
erwin krolLid
01-01-2024, 00:00
#6
ik vind het ook wel een nette prijs, Belgie enzo. En waar hebben we het eigenlijk over, 50 of 150? Tuurlijk scheelt het veel geld maar nog steeds is een pil dan goedkoper dan een biertje in de kroeg. Het is nogal relatief; in sommige landen kost een pil 25 euro....

We zijn verwende krengen, dat is het!

chillze of pillze,
erwin krolll
D
DreamWeaverLid
01-01-2024, 00:00
#7
TimKGB zei:
is overal hoor... koop ze per 5000 en je hebt ze vooor weinig geld
Klik om te vergroten...

Klopt, maar dat is het hele probleem, hij zegt ze in kleine hoeveelheden te kopen :wink: 5000 is niet bepaald een kleine hoeveelheid "voor eigen gebruik" :P
s
sannetjuhLid
01-01-2024, 00:00
#8
ik krijg ze meteen via het lab. en ben dus niet veel geld kwijt..
voor vrienden verkoop ik ze normale prijs..voor onbekenden 1.50 erop..
z
zaagmansLid
01-01-2024, 00:00
#9
DreamWeaver zei:
despeeser zei:
Ik ben eigelijk nog helemaal niet zo lang in het 'junkwerelde' aan de gang.
Sinds een maand of 8 ben ik echt begonnen met blowen, iedere week.

Nu zit ik via een vriend bij een bron waar ik zo pillen voor €0,29 de stuk kan kopen. Het gaat los, in een hele grote plastic zak of in een strip van 202 pillen.

Nooit had ik gedacht om zo dicht bij de ''bron'' te komen. Op straat betaal je al snel 4 á 5 Euro voor één pilletje, terwijl ik er nu gewoon 15 voor kan kopen. Het is wel erg gevoelig om nu te zeggen ik ga er in handelen, maar ik blijf er met mijn takken vanaf, vind het een veel te gevaarlijke wereld om in te dealen. Lekker voor eigen gebruik :stoned:
Klik om te vergroten...

In welke hoek van Nederland/België moeten we dit zoeken? En die 29 cent, wat is dan de minimale afname? Als zomaar iedereen kleine hoeveelheden voor dat soort prijzen kan kopen gaat de handel naar de kanker. Er gelden in het wereldje in mijn streek regels, niemand verkoopt onder de 3 euro, omdat ze anders andere dealers in de buurt in de weg zitten. Dan krijg je een prijzenoorlog en dat kost mensen geld. En laten dat nu juist de mensen zijn waar je geen ruzie mee wilt hebben.
En die strips, wat moet ik me daar bij voorstellen?

Die 29 cent is overigens alleen mogelijk direct bij de drukker/het lab, of misschien bij de distributeur (mensen die 5000+ inkopen). Daarna is het financieel gezien niet eens mogelijk omdat diegene er anders sowieso verlies op moet draaien. Heel eerlijk gezegd denk ik dat je poep praat, of heb je een boom waar kristallen aan groeien? :wave:
Klik om te vergroten...

Hij praat poep. Een strip van 202 pillen? Hoe kom je erbij. Als ik je maat was die die pillen aan jouverkocht zou ik je nu een gaatje in je hoofd geven. Als jij goeie pillen kan leveren voor 29 cent, dan wil ik er nu gelijk 5000 bestellen
A
Armani7Lid
01-01-2024, 00:00
#10
heb op rock werchter 2 voor 15 kunnen verkopen :) en mn laatste speed (0.1gram) ook nog eens voor 10 euro verkocht :grin:
s
sannetjuhLid
01-01-2024, 00:00
#11
klinkt inderdaad beetje ongeloofwaardig..
ik krijg ze ook meteen uit t lab..maar echt niet voor 29cent
D
DreamWeaverLid
01-01-2024, 00:00
#12
Waarom niet? 29 cent is een erg redelijke prijs per 5000. Wat betalen jullie (in theorie natuurlijk, wij zijn geen dealers) in die hoeveelheden dan?
T
TelefoonLid
01-01-2024, 00:00
#13
Pillen zijn voor mietjes :grin: :hearteyes:
s
sannetjuhLid
01-01-2024, 00:00
#14
DreamWeaver zei:
Waarom niet? 29 cent is een erg redelijke prijs per 5000. Wat betalen jullie (in theorie natuurlijk, wij zijn geen dealers) in die hoeveelheden dan?
Klik om te vergroten...

oww sorry per 5000 is het wel een redelijke prijs ja..las het verkeerd
ik koop er meestal 4000 in voor 32 cent per stuk ongeveer.. en moet ze boven de 3euro verkopen aan onbekende..voor vrienden heb ik wel vrienden prijs uiteraard
D
DreamWeaverLid
01-01-2024, 00:00
#15
Tbh zit er hier geen verschil in de prijs of je er 3, 5 of 7 duizend afneemt. Maar ik heb al genoeg informatie gegeven in dit topic, laten we weer verder gaan met pochen hoeveel we allemaal betalen voor 100 stuks.
s
spitfire007Lid
01-01-2024, 00:00
#16
Kolere!!! 100 pillen voor 200 euri klinkt me als een droom in de oren,doe maar een zak als je ziet dat ik er meer als 5 euri per stuk voor betaald heb!!!! nog slappe klote pillen ook
A
Armani7Lid
01-01-2024, 00:00
#17
100 deftige pillen heb ik voor zo'n 140 euro :)
j
jasperLid
01-01-2024, 00:00
#18
TimKGB zei:
100 voor 100 hier :) en dan heb je nog goeie ook :wink:
Klik om te vergroten...

zelfde hier
D
DissonantLid
01-01-2024, 00:00
#19
spitfire007 zei:
Kolere!!! 100 pillen voor 200 euri klinkt me als een droom in de oren,doe maar een zak als je ziet dat ik er meer als 5 euri per stuk voor betaald heb!!!! nog slappe klote pillen ook
Klik om te vergroten...

Méér dan 5 euro? Dat heb ik nog nooit gehoord.
J
Jan janssenLid
01-01-2024, 00:00
#20
100 voor 100 hier :) en dan heb je nog goeie ook :wink:

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
123456
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."