#1
Ik zou het niet doen maat, ik werk als veiligheidsagent op de luchthaven.
In de kelder lopen er sowieso altijd drugshonden rond die de bagages willekeurig controleren.
En op de fouille zou ik het ook niety risceren!!!
Wil je het toch doen dan maak je 50 percent kans dat ze je niet pakken
Good luck en anders als ze je pakken zit je goed vo 4 jaar onder de turkse zon en zal je aars lekker groot worden
In de kelder lopen er sowieso altijd drugshonden rond die de bagages willekeurig controleren.
En op de fouille zou ik het ook niety risceren!!!
Wil je het toch doen dan maak je 50 percent kans dat ze je niet pakken
Good luck en anders als ze je pakken zit je goed vo 4 jaar onder de turkse zon en zal je aars lekker groot worden
