Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsXTC Mee in het vliegtuig naar Turkije?

XTC Mee in het vliegtuig naar Turkije?

121 antwoorden
37 weergaven
18-5-2026
d
djristoLid
01-01-2024, 00:00
#1
Ik zou het niet doen maat, ik werk als veiligheidsagent op de luchthaven.
In de kelder lopen er sowieso altijd drugshonden rond die de bagages willekeurig controleren.
En op de fouille zou ik het ook niety risceren!!!
Wil je het toch doen dan maak je 50 percent kans dat ze je niet pakken
Good luck en anders als ze je pakken zit je goed vo 4 jaar onder de turkse zon en zal je aars lekker groot worden
N
NelisssssLid
01-01-2024, 00:00
#2
ik zeg nee

Hoe klein de kans ook kan zijn dat je gepakt word, en hoe superleuk het ook lijkt en hoogstwaarschijnlijk ook word, ik zou het niet doen, ALS je gepakt word ben je voor je leven getekend want de turkse gevangenis is een 2e hel en al helemaal als je er zit voor harddrugs smokkel..

:openmouth: maar het blijft jou keus.. :wave:
R
RammelslakjeLid
01-01-2024, 00:00
#3
Gast... gewoon niet het risico lopen... Weekje niet spacen of 4 jaar niet + je kont, kies maar.
c
citrobacterLid
01-01-2024, 00:00
#4
djristo zei:
Ik zou het niet doen maat, ik werk als veiligheidsagent op de luchthaven.
In de kelder lopen er sowieso altijd drugshonden rond die de bagages willekeurig controleren.
En op de fouille zou ik het ook niety risceren!!!
Wil je het toch doen dan maak je 50 percent kans dat ze je niet pakken
Good luck en anders als ze je pakken zit je goed vo 4 jaar onder de turkse zon en zal je aars lekker groot worden
Klik om te vergroten...

lol, wist niet dat luchthavenveiligheidsagenten ook aan de uppers zaten...
N
NelisssssLid
01-01-2024, 00:00
#5
enige manier lijkt mij in een condoom stoppen en in je reet douwen
P
PhreakingoutLid
01-01-2024, 00:00
#6
citrobacter zei:
djristo zei:
Ik zou het niet doen maat, ik werk als veiligheidsagent op de luchthaven.
In de kelder lopen er sowieso altijd drugshonden rond die de bagages willekeurig controleren.
En op de fouille zou ik het ook niety risceren!!!
Wil je het toch doen dan maak je 50 percent kans dat ze je niet pakken
Good luck en anders als ze je pakken zit je goed vo 4 jaar onder de turkse zon en zal je aars lekker groot worden
Klik om te vergroten...

lol, wist niet dat luchthavenveiligheidsagenten ook aan de uppers zaten...
Klik om te vergroten...

Iedereen in de Beveiligings "scene" volgens mij hahah...

Maar XTC pillen zijn geurloos. Alleen goed verstoppen.
e
exactLid
01-01-2024, 00:00
#7
Phreakingout zei:
citrobacter zei:
djristo zei:
Ik zou het niet doen maat, ik werk als veiligheidsagent op de luchthaven.
In de kelder lopen er sowieso altijd drugshonden rond die de bagages willekeurig controleren.
En op de fouille zou ik het ook niety risceren!!!
Wil je het toch doen dan maak je 50 percent kans dat ze je niet pakken
Good luck en anders als ze je pakken zit je goed vo 4 jaar onder de turkse zon en zal je aars lekker groot worden
Klik om te vergroten...

lol, wist niet dat luchthavenveiligheidsagenten ook aan de uppers zaten...
Klik om te vergroten...

Iedereen in de Beveiligings "scene" volgens mij hahah...

Maar XTC pillen zijn geurloos. Alleen goed verstoppen.
Klik om te vergroten...

XTC pillen geurloos? voor de mens, ja. maar honden ruiken het ZEKER en dat door ALLES heen.
M
MarkissLid
01-01-2024, 00:00
#8
Phreakingout zei:
Maar XTC pillen zijn geurloos. Alleen goed verstoppen.
Klik om te vergroten...


Ooit al es aan MDMA kristallen geroken? 3 gram ofzo? Ja die ruiken best wel naar "iets".. En aangezien dat het geen is wat in XTC zit.. Zou ik niet aannemen dat het geurloos is :)
M
Marten!Lid
01-01-2024, 00:00
#9
Gewoon meenemen joh!

En als we je de komende 4 jaar niet meer op het forum tegenkomen weten we dat het mis is gegaan en dat wij het niet moeten proberen :)

Zie jezelf als een pionier!
v
vdkLid
01-01-2024, 00:00
#10
als ik goeie pille heb ruiken ze naar anijs, kweet niet.. maar ik zou het niet doen daar in turkije als je daar gepakt wordt ben je serieus de sjaak.
F
Funky MonkeyLid
01-01-2024, 00:00
#11
Je kan het ook gewoon slikken voor je het vliegtuig ingaat... Dan 'space' je hem hard :wink:
L
LauuLid
01-01-2024, 00:00
#12
Enesteene zei:
handig om al die tips heri neer te gaan zeten,
Klik om te vergroten...

opzich wel....met de wax is best handig
H
HyperdriveLid
01-01-2024, 00:00
#13
-spaceman- zei:
Solidius zei:
Lijkt me niet zo verstandig, maar als je het toch van plan bent...

1. Men neme een zwarte deoroller.
2. Wip de bal eruit en spoel m' leeg.
3. Stop je pillen in een zakje en doe ze in de huls.
4. Vul de koker op met watten of papier zodat ze niet los liggen (m.b.t. geluid).
5. Druk de bal terug, en voila!
Klik om te vergroten...

of nog beter...

1. men neemt een potje wax...
2. men haalt de wax eruit..
3. men stop de pillen in het potje...
4. men stopt de wax terug..
5. men draait de deksel erop
6. men heeft de pillen luchtdicht (geurvrij) en sneaky verstopt
Klik om te vergroten...

Als een potje wax gescanned word en ze zien er allemaal dingetjes in dat ze het wel ff nakijken.
-
-spaceman-Lid
01-01-2024, 00:00
#14
Enesteene zei:
handig om al die tips heri neer te gaan zeten, morons
Klik om te vergroten...

als ze iemand echt willen pakken doen ze dat wel... maar laten we even realistisch zijn: Ben je geen moron als je drugs meeneemt in het vliegtuig... fucking hell...
n
netiLid
01-01-2024, 00:00
#15
cker
l
lysergine25Lid
01-01-2024, 00:00
#16
Als de douane de pik op je heeft maken ze alles open .... ALLES.
In Turkije zijn ze streng, de cellen zijn prachtig.
1 grammetje cristal kun je gelukkig echt overal verstoppen.

En als jullie denken dat de douane niet op de hoogte is van de allernieuwste smokkeltechnieken dan vergis je je, en onderschat je de douane.

:wave:
P
Play_bunnyLid
01-01-2024, 00:00
#17
^ Precies.

Trouwens alles wordt gescand, dus ja, ook al stop je ze in een deoroller met watjes, dan nog zal de douane raar opkijken als ze daar ineens pillen in zien zitten.

Maar zoals meerdere al gezegd hebben: laat het lekker thuis.
l
lysergine25Lid
01-01-2024, 00:00
#18
koop wat turkse grijze wolven heroine kost daar geen drol.....



:wave:
F
Funky MonkeyLid
01-01-2024, 00:00
#19
En opeens heb je het! Je word conducteur!
l
lysergine25Lid
01-01-2024, 00:00
#20
of douanier .......

:hearteyes:

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
1234567
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."