Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsXTC Mee in het vliegtuig naar Turkije?

XTC Mee in het vliegtuig naar Turkije?

121 antwoorden
36 weergaven
18-5-2026
S
SperSIZEboonLid
01-01-2024, 00:00
#1
kan je dat weekie echt niet zonder ofzo?
H
HyperdriveLid
01-01-2024, 00:00
#2
Jawel, maar het leek me vet om te doen :grin:

Gekke bekken in turkijke :P


En ik ben echt niet gek ofzo, ik doe het alleen als ik weet dat het risico om gepakt te worden zeer klein is, dus dat ik alleen gepakt kan worden als er honden zijn. Maar als ik dat merk op het vliegveld ofzo dan gooi ik het wel weg.
c
crysisLid
01-01-2024, 00:00
#3
volgens mij valt het best mee.. als je er gewoon een paar tussen een zak met snoep doet of in een zakje in je shampoo ofzo dan zal er toch niets gebeuren?
F
Funky MonkeyLid
01-01-2024, 00:00
#4
Stop er een paar in een zak snoep van je handbagage ofzo ja! En dan natuurlijk hopen dat je geen drugshonden tegen komt :beer:
F
Funky MonkeyLid
01-01-2024, 00:00
#5
Beter ben je niet zo stil en prop je die pillen gewoon tussen je bil.

:wave:
S
SolidiusLid
01-01-2024, 00:00
#6
Lijkt me niet zo verstandig, maar als je het toch van plan bent...

1. Men neme een zwarte deoroller.
2. Wip de bal eruit en spoel m' leeg.
3. Stop je pillen in een zakje en doe ze in de huls.
4. Vul de koker op met watten of papier zodat ze niet los liggen (m.b.t. geluid).
5. Druk de bal terug, en voila!
P
Purple hazeLid
01-01-2024, 00:00
#7
Als je gepakt word ben je zwaar de lul in turkije. Ik zou het niet doen als ik jou was.
t
tomz0rLid
01-01-2024, 00:00
#8
Minimumstraf is daar 4 jaar geloof ik.
Liever niet doen, want de kans dat je wordt gepakt is er, ook al is die kans maar 1 procent.
l
lysergine25Lid
01-01-2024, 00:00
#9
huilerts .....


neem 2 gram mdma crital, verpoeder het !!
ini mini strijkzakje tussen de voet en de schoen ...

KLAAR IS KEES >>>>


Goede reis !

Stonie
c
crysisLid
01-01-2024, 00:00
#10
of je houdt ze gewoon in je broekzak en als je aan wordt gehouden slik je ze snel allemaal :openmouth:
W
Wile-E-PeyoteLid
01-01-2024, 00:00
#11
in een condoompje stoppen, en doorslikken.. als ze lekken heb je in elk geval een geweldige vlucht.... daar even wat salade eten met olijfolie erin :wink:
i
inferno33Lid
01-01-2024, 00:00
#12
heb weleens wat wiet in mn schoen gestopt op een internationale vlucht... kan denk ik ook met MDMA maar beter regel je daar gewoon wat...
W
Wile-E-PeyoteLid
01-01-2024, 00:00
#13
in een tas, tussen oude t-shirts. maar dan zonder naam en adres gegevens erop. alleen vluchtnummer.. op vakanite pak je de tas er weer tussenuit. (bagageband)
W
WackyLid
01-01-2024, 00:00
#14
lysergine25 zei:
huilerts .....


neem 2 gram mdma crital, verpoeder het !!
ini mini strijkzakje tussen de voet en de schoen ...

KLAAR IS KEES >>>>


Goede reis !

Stonie
Klik om te vergroten...

Doet het strijkzakje de metaalscanner niet afgaan ?
a
azgazaLid
01-01-2024, 00:00
#15
Het schijnt dat ze bij ingechekte begage vaak zo niet altijd controleren met honden, direct op je lichaam of in je kleren is de controleerkans kleiner, maar dan kan ook geen smoesjes meer gebruiken als het gevonden wordt.
Het is gewoon een heel groot risico en je moet goed overwegen of het wel is wat je wilt.
W
Wile-E-PeyoteLid
01-01-2024, 00:00
#16
zeg dat je een stalen pin in je voet hebt.
P
Play_bunnyLid
01-01-2024, 00:00
#17
loadrunner zei:
zeg dat je een stalen pin in je voet hebt.
Klik om te vergroten...

Denk je serieus dat ze dat zomaar geloven?!

Beter doe je het gewoon niet. Het is punt 1 ook nog eens voor je werk. Als je gepakt wordt, heb je niet alleen daar juridisch een probleem maar kun je ook dag-dag tegen je baan zeggen.

125 ml krijg je sowieso niet als 1 flesje aan boord. Dat zou onderhand ook wel bekend moeten zijn. Die regels gelden pas sinds 2006 :)
D
DeliriumLid
01-01-2024, 00:00
#18
loadrunner zei:
in een tas, tussen oude t-shirts. maar dan zonder naam en adres gegevens erop. alleen vluchtnummer.. op vakanite pak je de tas er weer tussenuit. (bagageband)
Klik om te vergroten...

Baggage wordt gelabeled bij het inchecken, slimmie.
E
Exceptional InsightLid
01-01-2024, 00:00
#19
Om elk pilletje een stukje vershoud folie en onder je tong verstoppen :beer:
H
HyperdriveLid
01-01-2024, 00:00
#20
Ik ga binnenkort een weekje op vakantie naar turkije (op kosten van werk) en ik zat eraan te denken om wat xtc mee te nemen, maar alleen als ik weet dat ik bijna geen kans heb om gepakt te worden.

Ik zat te denken om een stuk of 8 pillen op te lossen in een flesje water. Zo blijft het goed te doseren, en volgens mij krijg je een flesje water best makkelijk mee (zolang er geen hondjes staan). Maar nou hoorde ik tegenstrijdige info over dat flesje, ik heb gehoord dat je geen flesje mee mage nemen, ook heb ik gehoord dat je alleen 125ML mee mag nemen, en ik hoorde dat het wel mag.

Iemand die het wel zeker weet? Of misschien al gedaan/geprobeert heeft?

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
12345...7
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."