Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"Oke, maar laten we er vanuit gaan dat er geen begeleiding is. Alleen een groep trippers en 1 of 2 sitters. Wat zou dan aan te raden zijn? Pillen of truffels? Want ik weet niet hoe groot de kan is dat ik een bad space krijg op truffels. Hebben truffels een sterke geur? Want ik moet ze ook daar heen zien te krijgen. Kan je met truffels ook gewoon bijnemen? Net als bij xtc, of werk het dan niet meer. Grtz"
"Bedankt voor het advies, zal het in de GROEP gooien. Haha"
"Hey, ik ga waarschijnlijk binnenkort met 3 vrienden een wietplantje nemen. Hebben jullie een paar basistips? Binnen of buiten, wat voor 'n zaadje en hoeveel zon het plantje moet hebben. Dat soort dingen, ik ga hier nog foto's van het zaadje en de plek war het plantje gaat staan posten. Hopelijk kunnen jullie me dan verder helpen mar tot die tijd wil ik graag een paar tips"
"dailysmoker18 zei: Als je je plant buiten laat groeien kun je pas beginnen vanaf 15 mei maar je plant wordt wel groter wat een grotere opbrengst betekend Als je de plant binnen laat groeien moet je wel een investering doen op bijvoorbeeld een kast, verlichting en voeding enz... Als de plant buiten staat is het slim om hem in een open plek te zetten waar veel zon komt. Als je haar binnen laat staan moet je zelf de lichturen regelen en een bepaalde lamp aanschaffen. Welk zaadje je neemt ligt aan wat voor een stoned/high je wilt, maar ik raad je wel aan om een gefeminiseerd zaadje te nemen, dan weet je zeker dat het een vrouwtje is. Kijk nog even rond op wiet-zaden(punt)nl, daar staat al heel wat basis informatie. Veel succes!! Klik om te vergroten... Yo maat. Ik ga plantje nemen met menyes en aantal mensen thanks voor de tips"
"Heb tijdje geleden van vriend met adhd stripje ritalin pilletjes gekregen. Zitten e volgens mij 10 in. Heb gesplit met vriend van me. Om 1400 slikten we halfje. 10 min later nog halfje. Kreeg k een beetje een stoned gevoel. Maar was na 10-15 minuten weer weg. Om 1500 snoven we beide een hele. Weer stoned gevoel. Daarna deden we de pillen aantal uur niet meer. We gingen naar mijn huis, hij bleef ook 'tukken'. We gingen Avond eten, paar films downloaden en we snoven er nog 1 rond 01:00 toen we beetje moe begonnen te worden. We deden er elk uur 1 tot 4 uur toen was het op. Ik heb geen space ervaren. Dan had ik ze misschien allemaal tegelijk moeten doen. maar wel dat ik erdoor wakker bleef. Volgende dag wilde ik weer zo'n pilletje, gelukkig was die vriend op vakantie. Anders had ik weer genomen en was ik nu aan facking RITALIN verslaafd... -_- maar enige waar ik nu aan vast zit is roken :| dus kan erger"
"Nou hoer komt het. Mijn eerste ervarig met xtc was ong 9 maanden geleden. Ik was 13 jaar, 1.80m en 70kg. Was dit heel slecht? Welke leeftijd lengte en gewicht raden jullie aan om een pilletje te kunen nemen? Ik ad btw t mobile en was op schoolfeest. Was leuke avond"
"Snacken, soms droppen"
"Speelkonijn zei: Whitesnow zei: Svali zei: Je kan L-tryptofaan halen, dat brengt je serotonine spiegel weer in balans. Of gewoon veel bananen, chocola, melk enz. eten. Klik om te vergroten... Bedankt! Waar is dat te koop? En werkt het op korte termijn? enkele uren Klik om te vergroten... L-tryptofaan helpt inderdaad wel om je serotonine niveau weer sneller aan te vullen maar dit gaat lang niet snel genoeg om 's middags en 's avonds goed te spacen (In de andere levensmiddelen die hij noemde zit ook l-tryptofaan). Er is helaas niet echt een manier om de pauze écht te omzeilen. Als ik jou was zou ik gewoon 's middags lekker drinken en 's avonds pas echt spacen. Klik om te vergroten... Oke bedankt voor de tip! Maar zou het werken om er 1 Lange trip van te maken? Gewoon elke 3 uur een halve pil nemen"
"Ik keek net op die site is een nieuwssite, of zie ik dat verkeerd"
"Het plan is dat we worden gedropt en met 'de trippers' een groep te vormen en een tent te bouwen, en eventueel een sitter erbij. Alleen heeft niemand ervaring met truffels en iets van driekwart met xtc. Op xtc kan er niet zoveel fout gaan denk ik"