Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsXTC Mee in het vliegtuig naar Turkije?

XTC Mee in het vliegtuig naar Turkije?

121 antwoorden
39 weergaven
18-5-2026
e
exactLid
01-01-2024, 00:00
#1
Hyperdrive zei:
zolang er geen hondjes staan
Klik om te vergroten...

je hebt het zelf al over honden, je zou dus beter moeten weten. onderschat de reuk van deze dieren niet, want ze kunnen de bekende drugs door byna alles heen ruiken. ik raad het je in ieder geval af :wink:
M
Marc39Lid
01-01-2024, 00:00
#2
Wat dacht je van gewoon niet doen? Als je gepakt wordt ben je zwaar de lul. Bij dit soort dingen moet je je altijd afvragen wat je verliest als je wel tegen de lamp loopt.
L
LektroluvLid
01-01-2024, 00:00
#3
bla bla bla ...


as said before...Gewoon NIET doen...
H
HyperdriveLid
01-01-2024, 00:00
#4
Ik denk dat ik het niet ga doen, simpelweg omdat ik het anders alleen zou moeten doen, en ik vind X alleen doen een verspilling :)
x
xpressurselfLid
01-01-2024, 00:00
#5
ik zou het lekker thuis laten en een weekendje naar den haag gaan en dan pillen vreten, is af en toe ook net turkije.

In irak vorig jaar trouwes een italiaan 4 jaar de bak in omdat 'ie 0,1g hasj bij zich had, was een korrel die nog in z'n jaszak zat... :wave:
O
OvercomeLid
01-01-2024, 00:00
#6
zo een groot risico wagen voor 1 leuk weekend? dat vind ik wel erg ver gaan hoor...
p
pilsnerLid
01-01-2024, 00:00
#7
Wat wil je eigenlijk horen, voor de spanning gewoon doen!

Alleen als je het doet om ze mee te nemen voor een fijne vakantie stuur ze dan gewoon per post naar je vakantie adres!



Succes met je keuze !!
D
DrientjeLid
01-01-2024, 00:00
#8
Vraag me af waarom dit nog een vraag is?
D
DrientjeLid
01-01-2024, 00:00
#9
Je vrijheid en je gezondheid is toch het grootste goed?
a
awbanaanLid
01-01-2024, 00:00
#10
Niet mee nemen in water of vloeistof.
Ik vlieg zo'n 15x per jaar, en ik weet gewoon dat je helemaal -niets- vloeibaars mag meenemen in je handbagage
De laatste keer moest ik zelfs de calve pindakaas weggooien die in mijn rugzak zat.

Ik had de keer daarvoor wel zo'n 4 joints in een pakje drum. (per ongeluk)
en er is niets gebeurt. (ik vliegde naar Turkije)

Dus zeker niet in vloeistof doen, en vooral niet extreem verpakken en alleen in je handbagage meenemen, want vooral de koffers worden gecheckt met honden. Als het gewoon tussen je kleren zit valt er niets aan op.

In turkije ben ik nog nooit gecontroleert, trouwens. (en ik vlieg er al zo'n 18 jaar vrijwel ieder jaar heen.)
h
htweeooLid
01-01-2024, 00:00
#11
Ik ben al zo een 20x op het vliegveld geweest en ik heb nog nooiit honden gezien. Maar vloeistof moet je altijd wegdoen een bus haarlak mocht ik ook eens weggooien. Maar kan je iets inslikken, niets eten en dan een vinger in de keel; werkt dit.
c
citrobacterLid
01-01-2024, 00:00
#12
jeh hebt het over paar pillen oplossen in flesje water maar, ik vraag me trouwens af, is mdma wel oplosbaar in water (en dus ook in frisdrank)?? Volgens mij niet , aan de structuur te zien is het toch vrij hydrofoob. ??
d
dollegekskeLid
01-01-2024, 00:00
#13
Ja is nieuwe regel, Je mag max 125 ml meenemen.. Je zou ze kunnen oplossen in allerlei kleine flesjes maar het risico is enorm groot.. En als je gepakt word heb je achteraf spijt als de haren op je hoofd
L
LauuLid
01-01-2024, 00:00
#14
citrobacter zei:
jeh hebt het over paar pillen oplossen in flesje water maar, ik vraag me trouwens af, is mdma wel oplosbaar in water (en dus ook in frisdrank)?? Volgens mij niet , aan de structuur te zien is het toch vrij hydrofoob. ??
Klik om te vergroten...

veel mensen doen mdma(kristallen) in een meestal zoet drankje omdat het extreem bitter is...dus ja het is oplosbaar ook in frisdrank...een pil is niet voor niets een pil...slik ze///anders mdma kristallen
c
citrobacterLid
01-01-2024, 00:00
#15
Lauu zei:
citrobacter zei:
jeh hebt het over paar pillen oplossen in flesje water maar, ik vraag me trouwens af, is mdma wel oplosbaar in water (en dus ook in frisdrank)?? Volgens mij niet , aan de structuur te zien is het toch vrij hydrofoob. ??
Klik om te vergroten...

veel mensen doen mdma(kristallen) in een meestal zoet drankje omdat het extreem bitter is...dus ja het is oplosbaar ook in frisdrank...een pil is niet voor niets een pil...slik ze///anders mdma kristallen
Klik om te vergroten...

jah, niet dat ikhet zelf van plan was, vroeg het me gewoon af. En jah mdma is idd bitter, maar je moet er wat voor over hebben hé :grin:
d
djristoLid
01-01-2024, 00:00
#16
Ik zou het niet doen maat, ik werk als veiligheidsagent op de luchthaven.
In de kelder lopen er sowieso altijd drugshonden rond die de bagages willekeurig controleren.
En op de fouille zou ik het ook niety risceren!!!
Wil je het toch doen dan maak je 50 percent kans dat ze je niet pakken
Good luck en anders als ze je pakken zit je goed vo 4 jaar onder de turkse zon en zal je aars lekker groot worden
N
NelisssssLid
01-01-2024, 00:00
#17
ik zeg nee

Hoe klein de kans ook kan zijn dat je gepakt word, en hoe superleuk het ook lijkt en hoogstwaarschijnlijk ook word, ik zou het niet doen, ALS je gepakt word ben je voor je leven getekend want de turkse gevangenis is een 2e hel en al helemaal als je er zit voor harddrugs smokkel..

:openmouth: maar het blijft jou keus.. :wave:
R
RammelslakjeLid
01-01-2024, 00:00
#18
Gast... gewoon niet het risico lopen... Weekje niet spacen of 4 jaar niet + je kont, kies maar.
c
citrobacterLid
01-01-2024, 00:00
#19
djristo zei:
Ik zou het niet doen maat, ik werk als veiligheidsagent op de luchthaven.
In de kelder lopen er sowieso altijd drugshonden rond die de bagages willekeurig controleren.
En op de fouille zou ik het ook niety risceren!!!
Wil je het toch doen dan maak je 50 percent kans dat ze je niet pakken
Good luck en anders als ze je pakken zit je goed vo 4 jaar onder de turkse zon en zal je aars lekker groot worden
Klik om te vergroten...

lol, wist niet dat luchthavenveiligheidsagenten ook aan de uppers zaten...
W
Wile-E-PeyoteLid
01-01-2024, 00:00
#20
tja, je zou kristalletjes kunnen meenemen, die vallen minder op. vooral als je ze tussen wat schelpen legt, met een beetje zand in één van je tassen...

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
12345...7
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."