Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"Zie iedereen bij de bushalte ''s morgens om half 8 al hun tikje sos nemen, moet kunnen toch"
"hardstyle!"
"Haal 1 voorgedraaide bij je lokale coffeeshop en rook totdat je het een beetje voelt, je kan daarna altijd nog op bouwen!"
"gooi het ff in de oven op een lage temperatuur... let wel op dat het niet verbrand"
"Ik denk dat je wel zult slapen als je om 6 uur een lijntje neemt, en daarna kun je zelf nog wel een aantal sleutelpuntjes nemen. Ga gewoon flink blowen voordat je gaat slapen, ik sliep de eerste keer dat ik speed deed wel gewoon, heb toen 1 gram opgemaakt in een avond. Maar het ligt uiteraard ook aan je gevoeligheid :P"
"Koop een doosje smint, haal eerst alle smintjes eruit, gooi er 3 pilletjes in en gooi de smintjes er weer bij.. mischien lust de douane wel een smintje voor een frisse adem"
"Mischien is het in jouw geval handig om contact op te nemen met verslavingszorg belgie het VAD(vereniging voor alcohol en drugsverslaving) Bel dit nummer: 078151020(drugslijn Belgie) Deze personen kunnen je verder helpen.(mocht je van je verslaving af willen dan he, maar daar ga ik dan maar van uit :P )"
"Yup caps zijn te krijgen in een rood buisje onder de naam torro.. volop te krijgen bij mij in de buurt Vind het wel relaxt spul, veel energie, en je voelt je chill"
"ik wil ook"
"whahaha ja de setting was daar waarschijnlijk niet helemaal goed idd"