01-01-2024, 00:00#1Ik denk dat ik het niet ga doen, simpelweg omdat ik het anders alleen zou moeten doen, en ik vind X alleen doen een verspilling
01-01-2024, 00:00#2ik zou het lekker thuis laten en een weekendje naar den haag gaan en dan pillen vreten, is af en toe ook net turkije. In irak vorig jaar trouwes een italiaan 4 jaar de bak in omdat 'ie 0,1g hasj bij zich had, was een korrel die nog in z'n jaszak zat...