Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"Jup wat droopy zegt, ephedrine heeft haast de psysche stimulans van speed, je voelt je alleen lichaamelijk opgefokt, en je hart gaat tekeer, net alsof je een sloot koffie hebt gedronken."
"Flameon zei: Bedankt voor jullie info en de site van jellinek. Ik zit momenteel in een periode dat ik het erg druk heb en eigenlijk een slaap tekort heb. Speed zal idd niet het beste zijn, om dit weg te werken. Maar het zal dan ook maar voor tijdelijk zijn. Maargoed, speedverslaving moet ik ook niet hebben Klik om te vergroten... Zo is het maar net, zeker als je op zo´n manier gaat gebruiken is een kans op een verslaving er groot. Het gevaarlijke eraan is dat je het onderschat, want als je het doet gaat het ook zeker niet tegenvallen namelijk. En vooral als je meerdere dagen achter elkaar wilt gebruiken, reken er maar op dat als je er weer mee stopt dat je nog veel vermoeiender naar je werkt gaat als daarvoor. Gebruiken om te presteren is echt een don´t."
"als speed begint uit te werken, geeft het me echt een naar gevoel,, ik voel me dan ech vies, schuldig, geirriteerd, en down, echt klote gewoon.. Maarja na een nachtje goed slapen is alles weer weg .."
"200466 zei: Robdebob zei: GBL wordt omgezet in GHB dus eigenlijk neem je dezelfde stof tot je. Het is gelul dat GBL slechter is voor je dan GHB. GBL is misschien even zuur als cola en daar kan je echt wel wat meer van drinken dan 4 ml... Klik om te vergroten... ...... Meet de Ph waarde van GBL eens een keer met je Ph meter... Je zult zien dat ie niet te meten is! Die van Cola wel overigens... Doe eerst eens wat research voor je hier iemand (misschien onbedoeld) de vernieling in helpt. Klik om te vergroten... Gbl is niet zuur en ook niet basische is, dus gewoon neutraal. Dat het niet te meten is had weer met wat anders te maken.. Gbl wordt in de maag omgezet naar ghb, voor dat proces wordt hydroxide uit je bloed ontrokken, en dat kan er wel weer voor zorgen dat je bloed verzuurd op den duur."
"Nou het is zelfs een algemene bekende zelfmoord methode, benzo's en alcohol, dus niet echt verstandig ."
"Wist niet dat benzo s plus alchol gevaarlijk was.. Paar uurtjes geleden nog 10mg diazepam gecobineert met 4 glaasjes sterke drank en een biertje.. Nergens last van gehad gelukkig,maar na het lezen van dit topic kijk ik volgende keer toch maar uit .."
"hallo, ik las achter op mn potje l-trypto dat het gevaarlijk was om het te gebruiken in combinatie met andere antidepressiva, hoorde van ienamd dat benzo's ook een soort antidepressiva middel is.. Nu mij vraag, je voelt hem waarschijnelijk al aankomen.. Kan ik met een gerust hart gaan slapen als ik een paar benzo's slik en daarna nog een paar l-trypto pillen erachteraan gooi?? just to make it sure :P"
"2 dagen geleden LSD gedaan, ik zie nu nog de letterjes op mn beeldscherm lichtjes vervormen en bewegen .. is dat normaal ?"
"azgaza zei: joint20 zei: 2 dagen geleden LSD gedaan, ik zie nu nog de letterjes op mn beeldscherm lichtjes vervormen en bewegen .. is dat normaal ? Klik om te vergroten... Flashbacks of HPPD, wat het ook is, waarschijnlijk gaat het weer over. Klik om te vergroten... Heb het nog steeds, begin het nu wel klote te vinden"
"heb hem helemaal geluisterd en; I LOVE IT !! ben ook laatste tijd bezig met mixen van techno, en house dit geeft me weer wat inspiratie !"