#1
Ik heb als bagagemedewerker bij schiphol gewerkt.
En veel van die douane gasten gesproken.
En het is idd zo dat je begage echt faking veel gecontroleerd wordt.
Zitten gewoon met een stuk of 5 man, met verschillende xrayscanners je hele begage tot in detail elk voorwerp van elkaar te onderschijden
En alsof dat nog niet genoeg is, worden de 'drugsvluchten' (cheapass vluchten naar spanje, griekenland, turkije, aruba enzo) ook nog eensgecontroleerd met honden.
En die zijn echt niet tof, die ruiken al de kleinste restjes van drugs.
Als jij je broek niet hebt gewassen en er zitten nog sporen coke, xtc, of amfetemine van het vorige weekend op, wordt je hele bagage ondersteboven gehaald.
9 van de 10 keer als die honden iets ruiken, en ze halen alles overhoop, is er niks.
Dat zijn gewoon dan restjes van drugs wat nog aan kleding hangt.
Dus weet waaraan je begint.
Als je het doet is het iig veel veiliger als je het bij je handbagage of opjezelf meesmokkelt.
En veel van die douane gasten gesproken.
En het is idd zo dat je begage echt faking veel gecontroleerd wordt.
Zitten gewoon met een stuk of 5 man, met verschillende xrayscanners je hele begage tot in detail elk voorwerp van elkaar te onderschijden
En alsof dat nog niet genoeg is, worden de 'drugsvluchten' (cheapass vluchten naar spanje, griekenland, turkije, aruba enzo) ook nog eensgecontroleerd met honden.
En die zijn echt niet tof, die ruiken al de kleinste restjes van drugs.
Als jij je broek niet hebt gewassen en er zitten nog sporen coke, xtc, of amfetemine van het vorige weekend op, wordt je hele bagage ondersteboven gehaald.
9 van de 10 keer als die honden iets ruiken, en ze halen alles overhoop, is er niks.
Dat zijn gewoon dan restjes van drugs wat nog aan kleding hangt.
Dus weet waaraan je begint.
Als je het doet is het iig veel veiliger als je het bij je handbagage of opjezelf meesmokkelt.
