Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsFavoriete(sterkste)Pilletje ooit gehad!

Favoriete(sterkste)Pilletje ooit gehad!

1254 antwoorden
288 weergaven
18-5-2026
g
geemiesch-goedjeLid
01-01-2024, 00:00
#1
Dit gaat mogelijk mn nw favo worden:
T
TelpevaLid
01-01-2024, 00:00
#2
Psychedelicious zei:
Groene eekhoorns en Q-dance :hearteyes:
blauwe Albert heijntjes zijn ook chil, zit wel aardig wat pep in
Klik om te vergroten...
Beetje slome respons, maar de AH'tjes zijn pep-loos hoor! zelf 1 test-uitslag van 125mg zonder bijproducten gekregen, en zo stonden ze ook in de database van Jellinek / trimbos. Malende kaken is gewoon resultaat van de MDMA (en de daardoor toegenomen noradrenaline / dopamine in je hersenen). Ik geloof dat minder dan 5% van de pillen uit 2010 nog pep bevatten (in NL iig).

geemiesch-goedje zei:
Dit gaat mogelijk mn nw favo worden:
Klik om te vergroten...
Haha, Ik moet zeggen dat het inderdaad wel vette p'tjes zijn, zien er wicked uit hè! Jij nog Zelda fan of had je het Triforce logo'tje niet herkend?
Maarre, voordat je hem echt tot favoriet uitroept, zou je dan niet eerst een paar test avondjes of test uitslagen afwachten :tongueout:/:wink:?
g
geemiesch-goedjeLid
01-01-2024, 00:00
#3
Telpeva zei:
Psychedelicious zei:
Groene eekhoorns en Q-dance :hearteyes:
blauwe Albert heijntjes zijn ook chil, zit wel aardig wat pep in
Klik om te vergroten...
Beetje slome respons, maar de AH'tjes zijn pep-loos hoor! zelf 1 test-uitslag van 125mg zonder bijproducten gekregen, en zo stonden ze ook in de database van Jellinek / trimbos. Malende kaken is gewoon resultaat van de MDMA (en de daardoor toegenomen noradrenaline / dopamine in je hersenen). Ik geloof dat minder dan 5% van de pillen uit 2010 nog pep bevatten (in NL iig).

geemiesch-goedje zei:
Dit gaat mogelijk mn nw favo worden:
Klik om te vergroten...
Haha, Ik moet zeggen dat het inderdaad wel vette p'tjes zijn, zien er wicked uit hè! Jij nog Zelda fan of had je het Triforce logo'tje niet herkend?
Maarre, voordat je hem echt tot favoriet uitroept, zou je dan niet eerst een paar test avondjes of test uitslagen afwachten :tongueout:/:wink:?
Klik om te vergroten...
Yes you're right:wink: Ik denk dat ik me wat laat beinvloeden door het logo wat er op staat.\\
Vind dit wonderschoon, ondanks dat ik wel weet dat het gewoon gaat om de stof die er in zit en dat dat bij vrijwel alle (zuivere) pillen dezelfde is.
Desalniettemin :tearsofjoy:
P
PuffwipeLid
01-01-2024, 00:00
#4
haha keb nog geen favorietje.. maar tog wel een top 3 :$..

1. Gele Smileys
2. Witte Sterretje
3. Bruine Kameel..

Iemand ervaring met paars hartje?
C
CestMoiLid
01-01-2024, 00:00
#5
Blauwe diamantjes / ruitjes.. Jammie!
k
kwezelLid
01-01-2024, 00:00
#6
uiteraard de good ol' dubbele salmies.

verder dubbele duifjes en megatjes (met mc donalds M erop)

zijn allemaal pillen van 10 jaar terug, gebruik het allang niet meer, kan er helaas niet meer tegen!
S
SvaliLid
01-01-2024, 00:00
#7
uiteraard de good ol' dubbele salmies.
Klik om te vergroten...

Die ken ik nog wel, ja. :smoke:

Dolfijntjes schieten me ook ineens te binnen en kroontjes. Verder is er nog een die me steeds ontschiet... :angry:
m
mevrouwtjeALid
01-01-2024, 00:00
#8
Triforce & Blauwe Albertheijntjes, zijn de enige die k tot nu toe op heb..
maar ga wel echt hard op die dingen. :rock:
r
roteckLid
01-01-2024, 00:00
#9
De mijne was een combinatie van een witte duif en een roze teletubbie. Damn dat ging ziekelijk hard :rock: :rock: :rock:
w
willyfreakLid
01-01-2024, 00:00
#10
beste pillen ooit in mijn leven waren toch echt de rode duifjes! (110mg)

waren mijne eerste pilletjes (stuk of 20 gekocht).

veel feesten mee gehad (begon eerste avonden met 1tje uit eindelijk toch meer geworden).

Geen een pil die die pillen heeft kunnen overtreffen, ging ervan hallicuneren en ging super hard mooie tijd.

Momenteel al 9 maandan zonder pillen, keertje kijken wat er in kan weer genoeg tollerantie opgebouwd (zoieso maar max 2x in de 3maanden altijd gedaan)
d
doe de duifLid
01-01-2024, 00:00
#11
Vrijdag op Dour 2 oranje kersen (voorraad van vorig jaar nog, de brokkelige versie) genomen en heel mooie tijd gehad.
Alhoewel ik ze harder had verwacht kwa inslaan en liever wat meer kleurrijkere ervaring had gehad waren die heel erg lekker.
21h30 eerste genomen en na 30min kwam ie lekker binnen en om 00h30 de andere die nog beter aanvoeld dan de andere, maar misschien was dit omdat de 1e nog niet uitgewerkt was en de 2e er bovenop insloeg.

Maar ik denk dat niets meer kan tippen aan mijn eerste pilletje, beige mitsu met spikkeltjes.
Man die sloeg keihard in en had een super ervaring.
f
foxyLid
01-01-2024, 00:00
#12
Mijn allereerste pil was een blauwe mitsubishi en die vind ik nog altijd hheeeerrrrlllliiiiijjjjkkk! Dat lekkere effect heb ik nooit meer gehad met andere pillen.
Van smiley's ben ik een keer lekker hard gegaan en green canadians vond ik ook lekker.
S
SpeedyGonzalisLid
01-01-2024, 00:00
#13
Mijn eerste keer XTC had ik 2.5 q-dance genomen. Daarna nooit aan een andere pil begonnen :mrgreen:
j
jwtzlfLid
01-01-2024, 00:00
#14
Groene eekhoorntjes.
(171mg mdma schoon, getest) mg doet eigenlijk niet terzake.
Hij was gewoonweg heerlijk wat een euforisch gevoel kreeg ik van deze schatjes.
Ging als een malle door die zaal!!
Geen extreme bijwerkingen, top.
J
Jamie[BE]Lid
01-01-2024, 00:00
#15
jwtzlf zei:
Groene eekhoorntjes.
(171mg mdma schoon, getest) mg doet eigenlijk niet terzake.
Hij was gewoonweg heerlijk wat een euforisch gevoel kreeg ik van deze schatjes.
Ging als een malle door die zaal!!
Geen extreme bijwerkingen, top.
Klik om te vergroten...
Ik vind groene eekhoorns ook de beste die zijn gewoon lekker zot!

En mc2'kes
M
MachineLid
01-01-2024, 00:00
#16
Ik durf niet echt te zeggen welke pil ik het beste vindt, maar er zijn drie pillen waar ik mijn hand voor in het vuur zou steken:

1 Mijn eerste keer E was de paarse tri-force. Heerlijke pil, goede combinatie van space en energie. Daarna nog vaak gebruikt. Echt een topper. Het is dat ze goedkoper zijn, maar ik zou er best 10 euro voor betalen. €5 voor betaald.

2 Oranje Q-dance. Echt een goede pil, stelt niet teleur. Ooit 4 dagen achter elkaar op gerold, iedere dag weer een geweldige belevenis (ondanks het feit dat naar mate de dagen voorbij gingen ik steeds minder euforie voelde en ik vooral op het einde voornamelijk op power stond te spacen). Ook deze, echt een topper en vooral 'the day after' is opmerkelijk clean bij deze pil. Deze pil ook veel gecombineerd met coke, goede combinatie, maar ook zonder snuif is deze pil al echt geweldig. €5 voor betaald.

3 De derde pil die mij echt goed is bijgebleven is een kleinere, groene pil. Glad aan de buitenkant, helemaal 1 kleur (geen onregelmatigheden). Helaas weet ik niet meer wat de opdruk van deze pil is (slechts 2x gehad) maar volgensmij is het een 'B'. Nog nooit zoveel space ervaren op een pil. Ook lekker om te nemen met wat vrienden en dan thuis met wat goede hasj naar lekkere muziek te luisteren. Ik kan mezelf wel een ervaren gebruiker noemen, maar deze pil heeft mij met 1/3 al helemaal van de wereld. €4 voor betaald.

Nu groene olifanten/ groene jumbo's besteld. Veel goede verhalen over gehoord en over gelezen, en op deze website heb ik 'm ook veel genoemd zien worden in top 3's van andere gebruikers. Ik ben benieuwd! Wel een stukje duurder dan andere pillen, 7 euro, maar zelfs als ik er 2,5 van consumeer op een avond ben ik nog goedkoper uit dan wanneer ik aan de zuip ga (mijn vuistregel). Kan ik dat bespaarde geld weer investeren in toegangskaartjes :wink:
0
0xygenLid
01-01-2024, 00:00
#17
heb paarse driehoeken gehad en gele armani.



Gele armani vond ik toch lekkerder gaan dan paarse driehoeken. Bij paarse driehoeken ging ik kotsen maar dat kwam ook omdat ik die middag 2 joints had gesmoked en een spacecake ophad.
d
de GTLid
01-01-2024, 00:00
#18
Heb nu rode eekhoorns die het erg lekker doen. Vergelijkbaar met de groene eekhoorns of de blauwe bomen destijds. Heb ook nog wat bruine bomen gehamsterd, maar die zijn me eigenlijk nog wat te zwaar. Die laat ik lekker liggen totdat ik mijn tolerantie heb verneukt en die bruine bomen juist precies goed zijn :)

alle besproken pillen gaan er bij mij overigens per halve in. Dwz dat ik een halve bruine boom te zwaar vind, terwijl een halve blauwe boom perfect was. Een halve rode eekhoorn ook. Niet zo gek, want qua mg's komen ze aardig overeen.
U
UufdLid
01-01-2024, 00:00
#19
Roze smileys!
Super love gevoel + de gekste hallucinaties; Was even aan het chillen op een bankje met een j'tje erbij en ineens zag ik een soort van schaduwachtig koppeltje lopen.. Ik keek naar mijn joint en er was gewoon een 2de joint zo een 10cm ernaast aan het zweven :stoned: :rock:
M
MachineLid
01-01-2024, 00:00
#20
Krijg morgen of overmorgen mijn groene olifantjes :grin: :mrgreen: kan niet wachten :mrgreen:

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
1...5960616263
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."