Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"Hahahaha zou ook echt niet met een vreemde neuken als ik snelle heb gehad ! stijf blijfen is echt een probleeem voor me alsk in de warrie ben"
"gecondoleerd en veel sterkte,"
"2 nachten slenterend door amsterdam best in de warre bij thuiskomst na nog een lijn en een slaap jointje hou het liever op 1 nacht voel ik me nog gewoon chill na 2 nachten toch stukkken minder"
"soms... zeg maar 1x per 3 maand ofzo maar dan wel goed... heb nog nooit niet een nachtje doorgehaald.. kan meestal met een dikke gram wel 1 nacht door"
"Re: Hoe slecht is speed nu eigenlijk in vergelijking met xtc Psychedelibee zei: Een avondje een verstandige dosis speed is voor mijn gevoel een stuk minder slecht voor je dan een avondje verantwoord xtc om de redenen die ooscaar ook al benoemd. Beide zijn ze zeer effectief in het leeg trekken van bepaalde stofjes, maar je dopamine en noradrenaline systemen kunnen een stuk meer aan als je serotonine systeem inderdaad. Wel is het zo dat beide zeer vermoedelijk tot hersenschade kunnen leiden bij hoge doseringen of frequent gebruik. Met name speed heeft wel een groter risico op frequent gebruik of binge doseringen, uiteraard geen verstandig gebruik. En wat dat betreft heb je bij speed wel een grotere kans dat het onverstandig gebruikt wordt. Tja, mensen die een bepaalde drug helemaal ophemelen omdat ze dat zelf gebruiken moet je niet te veel naar luisteren. Discussies met dat soort mensen is net alsof je een discussie met een christen hebt over drank versus wiet, die persoon heeft oogkleppen op en is doordrenkt van de hypocrisie... Klik om te vergroten... Had bij deze comment gewoon de behoefte om te 'liken' dus bij deze een iets omslachtige llike :P"
"michael1992 zei: Ik wil binnenkort voor het eerst speed gaan proberen. Maar wat kan ik nu het beste doen? Snuiven of bommetjes maken? Een beetje snuiven om het uit te proberen kan misschien geen kwaad. Maar misschien blijf ik dan bij snuiven omdat het zo makkelijk is en zo snel werkt. En dat is niet echt de bedoeling. En heb ooit eens horen zeggen dat snuiven sneller kan leiden tot verslaving. Maar bommetjes zijn dan weer moeilijk te doseren. (Heb geen weegschaal ofzo) Wat zouden jullie doen? Klik om te vergroten... Als je nu al bang bent voor een verslaving zou ik er niet aan beginnen boy... sowieso de hoeveelheid in de gaten houden... eerste keer dat ik snoof heb ik gelijk 4/5 gram weg gewerkt,trust me it was like dying the next days!!!"
"Als pep geen invloed heeft op de eetlust is het volgens mij geen pep te noemen..!"
"Als ik nachtje doorhaal zou ik echt niet gaan voetballen of shit... Je lichaam heeft rust nodig dan Straks hartaanval ofzo word je ook nie blij van"
"Kan me ook ontiegelijk opfucken om niks als ik 2 nachten door haal... Is ook nie gezond hea:P"
"ik zit ff een nachtje op de speed... maar hierna maand niks doen.... alleen jointje sweekends"