Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsFavoriete(sterkste)Pilletje ooit gehad!

Favoriete(sterkste)Pilletje ooit gehad!

1254 antwoorden
296 weergaven
18-5-2026
A
AndyyLid
01-01-2024, 00:00
#1
weetiemand wat over witte yingyangs?
S
SunseedLid
01-01-2024, 00:00
#2
Met oud op nieuw blauwe diamanten geconsumeerd, zalige pillen, ging goed hard op een halfje, naar schatting 170-180 mg, op pillreports staat 140 maar heb zo mijn twijfels of het dezelfde zijn.
s
sjaakdekkerLid
01-01-2024, 00:00
#3
Wat een bullshit verhaal zeg dat een zachtgedrukte pil eerder werkt.
Het heeft allemaal te maken met de snelheid waarmee je lichaam de pil opneemt in het bloed, als je hier alleen maar dingen gaat posten zonder het fatsoenlijk te kunnen onderbouwen, gebaseerd op enkel eigen ervaring, doe het dan aub niet.. :wave:
D
DDeeJayLid
01-01-2024, 00:00
#4
sjaakdekker zei:
Wat een bullshit verhaal zeg dat een zachtgedrukte pil eerder werkt.
Het heeft allemaal te maken met de snelheid waarmee je lichaam de pil opneemt in het bloed, als je hier alleen maar dingen gaat posten zonder het fatsoenlijk te kunnen onderbouwen, gebaseerd op enkel eigen ervaring, doe het dan aub niet.. :wave:
Klik om te vergroten...

hij heeft het toch onderbouwd?

weet niet of het waar is maar ik denk dat het best zouw kunnen

als een pil die hard brokelt pas inslaat na 30 minuten omdat hij dan compleet is afgebroken

kan een pil die VEEL harder is gedrukt toch later inslaan

bv boter (was het eerste dat in me opkwam)

als je boter in je warme pan doet of je doet kleine klompjes boter in een dezelfde pan met dezelfde temperatuur welke smelt dan eerst...

logish toch?

ze crushen/bijten toch ook een pil kapot zodat hij harder inslaat

doe toch niet zo moeilijk en denk zelf even na voor je iemand gek verklaard
p
pascal828Lid
01-01-2024, 00:00
#5
Het enige verschil tussen MDMA-kristallen en XTC-pillen die MDMA bevatten is dat de opkomst van de MDMA-kristallen sneller en harder is, doordat de pil niet eerst hoeft worden afgebroken.

Dat is tenminste mijn ervaring, samen met menig ander lui.
T
TRAVOLTALid
01-01-2024, 00:00
#6
en veel mensen zijn gewoon stijfkoppig en zweren dat pillen beter zijn dan kristallen :openmouth: , terwijl er igg geen verschil mag zijn
D
DDeeJayLid
01-01-2024, 00:00
#7
pillen zijn gewoon makelijker te doseren (als je ze test) .<-- punt :grin:
N
NortLid
01-01-2024, 00:00
#8
gister bruine boompjes.

super pil. heel erg rustig maar keihard. zat daar zo lekker in. echt een aanrader. 200-220mg zaten ze tussen.\\

einde van de avond hard hallucineren, wat ik zelf echt lekker en leuk vind. Vooral dat er een frame bleef staan en dat er mensen als geesten met een verschrikt hoofd voor me stonden. Best wel vet, ookal klinkt het raar als je het zo omschrijft.
D
DDeeJayLid
01-01-2024, 00:00
#9
Nort zei:
gister bruine boompjes.

super pil. heel erg rustig maar keihard. zat daar zo lekker in. echt een aanrader. 200-220mg zaten ze tussen.\\

einde van de avond hard hallucineren, wat ik zelf echt lekker en leuk vind. Vooral dat er een frame bleef staan en dat er mensen als geesten met een verschrikt hoofd voor me stonden. Best wel vet, ookal klinkt het raar als je het zo omschrijft.
Klik om te vergroten...

:hearteyes: als me zakje leeg is ga ik hier ook maar eens op zoek...

niet dat het zoveel uitmaakt of ik nu de blauwe of bruine heb
B
BeanheadLid
01-01-2024, 00:00
#10
Oranje kersjes zijn ook wel leuke, 140mg mdma, prefereer ze toch boven de rolex en groene olifant & de fast forward (rolex zelfde dosering, de andere 170-180)
N
NortLid
01-01-2024, 00:00
#11
DDeeJay zei:
Nort zei:
gister bruine boompjes.

super pil. heel erg rustig maar keihard. zat daar zo lekker in. echt een aanrader. 200-220mg zaten ze tussen.\\

einde van de avond hard hallucineren, wat ik zelf echt lekker en leuk vind. Vooral dat er een frame bleef staan en dat er mensen als geesten met een verschrikt hoofd voor me stonden. Best wel vet, ookal klinkt het raar als je het zo omschrijft.
Klik om te vergroten...

:hearteyes: als me zakje leeg is ga ik hier ook maar eens op zoek...

niet dat het zoveel uitmaakt of ik nu de blauwe of bruine heb
Klik om te vergroten...

Ik vond bruine toch wat lekkerder vallen dan de blauwe (die overigens ook gewoon chill zijn). Hele pure pillen had ik het idee. Niet kaken of een ontzettend wause bek maar dat is meer persoonlijk.
G
Guapo TemudginLid
01-01-2024, 00:00
#12
eergister ook weer een blauwe boompje gehad en ze blijven kei goed!
volgende keer maar een bruine :stoned:
d
de GTLid
01-01-2024, 00:00
#13
de bruine zijn ong. 20 mg zwaarder dan de blauwe.
Beide wel goede pilletjes though.

Heb er van beide wat liggen, maar heb gemerkt dat een halve blauwe voor mij eigenlijk toch wel volstaat. Dus nu liggen die bruine hier een beetje niks te doen.

Misschien komen ze ooit van pas wanneer er tolerantie op treedt :grin:
En het is natuurlijk ook gewoon leuk om ziek sterke pilletjes te hebben, gewoon voor de heb :wink:

Heb ook nog wat oranje Qtjes gescoord. Zijn ook wel aardig, is weer es wat anders, het logo er op ipv er in.
k
kid cudiLid
01-01-2024, 00:00
#14
net ook nog 10 Q'tjes gevonden in m'n kastje.. ben ik wel blij mee!

over 2.5 week een groene eekhoorn proberen.. ben benieuwd. zitten rond de 180-200mg.
m
maartentjekLid
01-01-2024, 00:00
#15
Verreweg de sterkste pil: Witte Fast Forwards. Genomen op een kermis in september 2010. Getest op 208 miligram MDMA. In totaal 2.5 van genomen, uiteraard goed verdeeld over de hele avond. Ik hallucineerde vanalles op mijn mobiel :hearteyes:. Jammer dat deze niet meer te krijgen zijn. Nu maar overstappen op de Groene Olifantjes :P .
R
RankoLid
01-01-2024, 00:00
#16
Zonder twijfel, de Fast Forward, 3e batch. Had de mijne getest op 207mg. Wat een knallers! 1x een hele genomen, op Q-Base, dat is me geen 2e keer overkomen :tearsofjoy:
M
MIA-1985Lid
01-01-2024, 00:00
#17
maartentjek zei:
Verreweg de sterkste pil: Witte Fast Forwards. Genomen op een kermis in september 2010. Getest op 208 miligram MDMA. In totaal 2.5 van genomen, uiteraard goed verdeeld over de hele avond. Ik hallucineerde vanalles op mijn mobiel :hearteyes:. Jammer dat deze niet meer te krijgen zijn. Nu maar overstappen op de Groene Olifantjes :P .
Klik om te vergroten...

En de groene olifantjes worden niet meer gemaakt, dan maar naar de groene eekhoorntjes?

Ik ga in iedergeval voor de laatste batch oranje Q-dancejes! :hearteyes: :sunglasses:
R
RankoLid
01-01-2024, 00:00
#18
Inderdaad, Eekhoorntjes zijn de opvolger van de Olifanten. Damn wat waren die fijn. Staan op een goede 2e plek in bijn top-5. Eekhoorntjes gaan we op Hard Bass maar eens uittesten, maat van me ging er heerlijk op bij X-Qlusive :mrgreen:
B
BeanheadLid
01-01-2024, 00:00
#19
Mooi heh die eekhoorntjes... Lekker sterk en dubbele breeklijn, stevige pil
:hearteyes:
T
TRAVOLTALid
01-01-2024, 00:00
#20
Beanhead zei:
Mooi heh die eekhoorntjes... Lekker sterk en dubbele breeklijn, stevige pil
:hearteyes:
Klik om te vergroten...

mogelijk vanavond ook proberen, of misschien de blauwe albertheintjes (nieuw?).

of gewoon aan de G of pep :)

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
1...5960616263
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."