Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"DrugsDealertje zei: Yo peepz, Net een lekker lijntje coke gedaan. Maar nu vraag ik me toch eens af, is het beter om speed te nemen? Ik hoor vaak dat dat grotere rommel is omdat het nog chemische is als coke. Maar speed is wel 10x zo goedkoop, heb het nog nooit gedaan maar misschien binnenkort wel een keer. Deel alsjeblieft hier wat ervaringen en wat info, ben benieuwd. Grtz Klik om te vergroten... En jij dacht dat cocaine niet chemisch is??????????????????????????????? Dacht je van +kerosine +waterstofperoxide +zoutzuur +terpentine Etc.etc,etc. Voor dat je je bolletje coke hebt is het vaak niet echt schoon uitgewassen. want valt op natuurlijk.{snel.snel}. Dus als jij denkt dat coke omdat het van een plantje komt niet chemisch is!!!!!!!!!! Dan is ´Cristal Meth´ dat ook niet??????!!!!!!!!!!!!! Want dat komt ook van een plantje, De Ephedra. Maar in feite is het anders om de meeste bagger zit toch door de coke. kwa stof alleen."
"Tip: Maakt een frietzakje!!!!!!!!!!!! scheelt enorm veel vloei en werkt eerder. Vouw je vloeitje zo dat de ene kant tegen het plakrandje aanligt. lik het plakrandje en vouw het dicht. scheur niet direct het overige vloei weg,want je hebt nu een ideaal doseervlakje waar je je pep opgooit. en pakt gewoon het vloeitje op het het spul glijd zo het vrietzakje in, over vloei weghalen en dichtdraaien. grtzzzzzzzz"
"Heb nu 72.3%. ga mn 6e dag in JAZZZZZZZeeeekkkkkkkkkkeeeer DE APOTHEKER hahahahahaha"
"Jazeker de chinese grens is weer open!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! voor diegene die weet waar ik het over heb. hahahahahahaha Made from china"
"Persoonlijk heb ik het tussen de 3 en 0 gr. Koel en donker en vacuum. Ben geen fan van vriezen. krijg je condens aande binnkant. en vriezen iseen reactie en kristaliseerd en maakt de structuur van de pep zwak. bij huid bevriezing gaan je cellen kapot omdat het vocht bevriezt en uitzet. Ach ja de een zegt weer vriezen en de ander niet? hij doet het wel ikke niet."
"Nou ik was wel in een keer verkocht, Toen ik mn 1e methpipe nam,"
"En gebruik inmiddels nu 17jaar. Voor namelijk de Pepjes, En Methylpepjes, Dus ja het kan dus."
"Ja jammer maar klopt. vriend van me had pep gekocht van een duitser. Bleek meth te zijn. Dus duitsland vooral richting polen,rusland. is het al erg."
"Probeer het niet te verbergen. maar ga eerst bij je zelf te vraag Waarom wil je het verbergen? Want mijn ervaringen in de loop v/d jaren is toch. hoe meer ik normaal probeer te doen hoeveel te meer ik van die stomme dingen deed. Wat vroeger mijn ouders juist achterdochtig maakte. En daar werd ik weer para van En wisten ze al snel dat er iets niet klopte, Dus verbergen: hou je niet lang vol."
"Denk je dat we hier goeie zuivere coke hadden Dacht eerder 60/40 of als je mzzl hebt 70/30. Maar de echte ongewassen cokepasta,komt hier weinig voor. Want het is bewerkt,versneden,gekristaliseerd tot een snuifbaar zout {poeder} Want het meeste is cocainehydrochloride!!!! Dus dan moet het vervoerd worden,opgeslagen, van pers. naar pers. Die gooit er mannitol door. De ander caffeine. Of je snuift gewoon tandarts verdoving {lidocaine,of codeine} Tja als je niet weet wat goeie coke is kunnen ze je alles wijsmaken ja toch."