Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"bij paul elstak afgelopen halfjaar witte dubbeldekkers gehad, en nog halfje blauw, Zeer goeie trip wel helemaal de weg kwijt. Groene eekhoorntjes zijn mij nog het beste bevallen dit gehaald bij een militair, jaha het beste vind je bij het leger:P jammer dat de avond niet meer te herrineren is, En afgelopen vrijdag paarse driehoekjes gehad.. van 1 pil heb ik de raarste dingen gedaan, dag ernaa iedereen in een deuk om mijn smsjes naar de vriendin compleet gehallucineert op de woorden 1sms--> Niemand kan mer rijden morgen slaap ik benfica jet ibeloog .www veil hou van kn.. en dat was het gekste nog niet. Maar de dag ernaa zelfde pillen gehad wel 3 genomen en niks gevoelt mooi ziek geweest"