Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"ik had ook geen brandende neus, ik weet echter ook niet hoe zuiver het spul was. ik werd er alleen maar onrustig van, het gevoel van alertheid alsof de aanval vanuit iedere hoek gelanceerd kon worden. Ook zoop ik bier en martini weg alsof het limonade was en ik voelde er niks van. leuk om geprobeerd te hebben, maar niet echt mijn ding :P"
"Dat met die stemmen in je nek snap ik precies! Dat had ik ook, alsof ze gewoon achter je aan fietsten of liepen. Ook had ik hallucinaties dat ik een man op een ladder zag klimmen en dat er allemaal mensen om mij heen liepen. Maar dat van die bloemen, Bankjes en kastelen heb ik nog niet mee gemaakt. Moet ik zeker maar eens een keer gaan proberen"
"Ja, 2-cb lijkt me ook zwaar relaxt, moet maar eens rondneuzen in mijn omgeving of iemand daar misschien aan kan komen. Ben erg nieuwsgierig naar deze drug."
"Walgelijk die ;ondoordachte kontverhalen over speed in je snoep. Wanneer stoppen mensen nou eens met al die onzin te geloven en te verspreiden. Mijn dealer pas geleden ook, ja dit zijn echt goeie, 10% is speed. had ie het over Rooie Eekhoorntjes. Dacht het niet kerel goed zijn ze zeker maar speed zit er van zijn lang zal ze leven niet in. Zegt die zelfde kerel, toen ik 1 gram speed bij hem kwam halen, ja deze is 100% zuivere speed. Ik: oh ja, prima jong (met in mijn achterhoofd dat 78% Ongeveer het meest zuivere is (heb ik me laten vertellen) rare poepverhalen bah bah"
"zal wel weer weg gaan, gewoon niet op focussen en volgende keer misschien niet in een keer een joep pakken maar verdelen in halfje ofzo. En bovendien is het niet vreemd dat je je raar, brak of anders voelt na die chemische troep. wel leuke troep moet ik zeggen"
"Tufnut zei: ikhebpijn is een .info troll! Klik om te vergroten... Geloof ik best ja, het lijkt me sterk dat een kind van 49 kilo 1050 mg MDMA in haar lichaam heeft zitten, dan ben je dood. Maar wat is der precies loos met .info? zijn dat een soort van concurrenten van .nl? Want ik lees daar ook vaker op, maar ik vind het een beetje te veel van het goede om op 2 verschillende drugsfora een account te gaan aanmaken."
"Hahaha ja dat is ook wel zo, daar ben ik me van bewust. Maar weet je wat het is? Waarom zou ik geen melk drinken omdat dat zgn ongezond zou zijn terwijl ik me wel vol laad met Alcohol, Cafeïne, Nicotine, THC en MDMA? :P je kunt pas echt van uit je dak gaan als je doet waar je zin in hebt, niet opletten op de voor en nadelen, of in ieder geval niet té erg opletten zeg maar"
"ja maar aan die 2 - 3 maanden ga ik komende zomer absoluut niet aan komen. Ik vind nu 6 weken al lang. Maar ik heb een theorie, ik ben zelf altijd heel vrolijk en gelukkig van aard. Ik ben ook bijna nooit chagrijnig. Zou het dan kunnen dat ik meer serotonine aanmaak van me zelf dan andere mensen? Een hele rare ondoordachte theorie misschien, maar dit kwam plots in me op terwijl ik hier aan het rondneuzen was. En er werd hier dus ook gesuggereerd dat het magic gevoel niet perse weg hoeft te gaan, maar dat je alleen dan een hogere dosis moet nemen. Ben benieuwd naar antwoorden Neerlander"
"ik heb nog nooit 'gewapt' maar dat lijkt me zeker leuk om te doen. Maarja, dan moet je wel een vriendin hebben die op staat voor xtc en dergelijke. Ik krijg ze altijd weer op mijn flikker als ik thuis kom als ik met de jongens heb gezopen, geblowd, of X heb gebruikt. Maar om even terug te komen op de vraag van TS, ik heb vaker gehoord dat mensen onrustig worden tijdens de come-up, sommige hebben dat met de comedown. Zelf heb ik er eigelijk nog geen last van gehad."
"Hallo beste mede gebruikers, Ik ga zoals de titel al aangeeft zaterdag voor de eerste keer speed gebruiken. Ik heb nog geen ervaring met deze drug, heb wel 4 keer xtc gebruikt en 1 keer cocaïne. normaliteit laat ik mijn drugs altijd testen, maar daar heb ik nu simpelweg geen tijd voor, aangezien ik het zaterdag pas krijg en ik diezelfde avond pas een feest heb. Mijn dealer vertrouw ik redelijk goed maar hij beweert mij dat die speed 100% zuiver is, ik bestempel dat als lariekoek. De pillen en coke die ik van hem had waren wel van goede kwaliteit dus ik ga er van uit dat zijn speed dat ook wel zal zijn, maarja zonder testen ben je dus niet gegarandeerd van goede kwaliteit. Nu is mijn vraag wat ongeveer de gemiddelde zuiverheid van speed is op de markt. En hoe ik het beste kan doseren voor door de neus of als bommetje. Stel dat het troep zou zijn, waar ik dus niet van uit ga, waar zou ik dat dan met het blote oog aan kunnen herkennen? mvg, Neerlander"