Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsFavoriete(sterkste)Pilletje ooit gehad!

Favoriete(sterkste)Pilletje ooit gehad!

1254 antwoorden
281 weergaven
18-5-2026
G
GabberSnoePieLid
01-01-2024, 00:00
#1
is dat geen afschrik praatje...?? :confused: het hoogst gevonden in een pil is volgens mij niet meer als rond 200 :confused:
I
IntoxicatedLid
01-01-2024, 00:00
#2
"gabbersnoepie, dat is bij de testservice getest.

darkscope, moet jij eens kijken hoe groot een pil van 600 tot 100mg wordt... :rolleyes:
en sinds ze persen gebruiken, en die vullen met grote hoeveelheden, goed gemengde inhoud, kan dat echt niet zomaar verkeerd gaan, een afwijking van een paar miligram uiteraard, maar er worden echt niet per ongeluk freak/pillen ter grote van 2 euro munten gedrukt....
F
Fishhead07Lid
01-01-2024, 00:00
#3
mijn beste xtc ervaring was met rollexjes :grin: witte rolexen ik had een hele genomen en was zon mooie ervaring :grin:

ik heb nu blauwe tulpies en gele hartjes.

blauwe tulpies zeker chill :grin: gestest op 96mg

gele hartjes binnenkort teste. zijn getest op 105mg

veder heb ik nog een vage pil geslikt met een soort van klavertje 4 achtig dollar teken. vond k niets.
G
GrandeLid
01-01-2024, 00:00
#4
ik had laatst voor het eerst xtc gedaan, met witte smileys (240 mg) eerst een halfje, maar die kwam niet aan, toen nog een halfje om de eerste te helpen:P 5 minuten na het 2e halfje in te nemen kwam het aan, en ik ben toch zeker 5 uur lang bezig geweest! wel een zware downspace, keiharde hoofdpijn, futloos, en gewoon nergens zin in. maar de ervaring waard! morgen roze hartjes proberen.
F
Fishhead07Lid
01-01-2024, 00:00
#5
mense is het een idee om een topic te open waar iedereen ze xtc pillen kan posten als plaatje :grin:

kan trouwens gewoon in dit forum :P ik zal ff me pille uploade :wink:
F
Fishhead07Lid
01-01-2024, 00:00
#6
Gele hartjes (105mg)



Blauwe tulpjes (96mg)

F
Fishhead07Lid
01-01-2024, 00:00
#7
Grande zei:
ik had laatst voor het eerst xtc gedaan, met witte smileys (240 mg) eerst een halfje, maar die kwam niet aan, toen nog een halfje om de eerste te helpen:P 5 minuten na het 2e halfje in te nemen kwam het aan, en ik ben toch zeker 5 uur lang bezig geweest! wel een zware downspace, keiharde hoofdpijn, futloos, en gewoon nergens zin in. maar de ervaring waard! morgen roze hartjes proberen.
Klik om te vergroten...

240mg??? mooi dat is veel. Mdma of speed????
G
GabberSnoePieLid
01-01-2024, 00:00
#8
Fishhead07 zei:
Grande zei:
ik had laatst voor het eerst xtc gedaan, met witte smileys (240 mg) eerst een halfje, maar die kwam niet aan, toen nog een halfje om de eerste te helpen:P 5 minuten na het 2e halfje in te nemen kwam het aan, en ik ben toch zeker 5 uur lang bezig geweest! wel een zware downspace, keiharde hoofdpijn, futloos, en gewoon nergens zin in. maar de ervaring waard! morgen roze hartjes proberen.
Klik om te vergroten...

240mg??? mooi dat is onzin . Mdma of speed????
Klik om te vergroten...
F
Fishhead07Lid
01-01-2024, 00:00
#9
GabberSnoePie zei:
Fishhead07 zei:
Grande zei:
ik had laatst voor het eerst xtc gedaan, met witte smileys (240 mg) eerst een halfje, maar die kwam niet aan, toen nog een halfje om de eerste te helpen:P 5 minuten na het 2e halfje in te nemen kwam het aan, en ik ben toch zeker 5 uur lang bezig geweest! wel een zware downspace, keiharde hoofdpijn, futloos, en gewoon nergens zin in. maar de ervaring waard! morgen roze hartjes proberen.
Klik om te vergroten...

240mg??? mooi dat is onzin . Mdma of speed????
Klik om te vergroten...
Klik om te vergroten...

ik schreef dat is veeel?? niet dat is onzin :)
F
Fishhead07Lid
01-01-2024, 00:00
#10
Trip Unit zei:
135 mg geteste roze dikke dagobertjes
Klik om te vergroten...

Dat moeten goede pillen zijn :grin: 135mg MDMA neem ik aan he ???
T
Trip UnitLid
01-01-2024, 00:00
#11
135 mg geteste roze dikke dagobertjes
T
Trip UnitLid
01-01-2024, 00:00
#12
Fishhead07 zei:
Trip Unit zei:
135 mg geteste roze dikke dagobertjes
Klik om te vergroten...

Dat moeten goede pillen zijn :grin: 135mg MDMA neem ik aan he ???
Klik om te vergroten...
jup idd 135 Mg Mdma en 1 mg caffeïne.
G
GrandeLid
01-01-2024, 00:00
#13
GabberSnoePie zei:
Fishhead07 zei:
Grande zei:
ik had laatst voor het eerst xtc gedaan, met witte smileys (240 mg) eerst een halfje, maar die kwam niet aan, toen nog een halfje om de eerste te helpen:P 5 minuten na het 2e halfje in te nemen kwam het aan, en ik ben toch zeker 5 uur lang bezig geweest! wel een zware downspace, keiharde hoofdpijn, futloos, en gewoon nergens zin in. maar de ervaring waard! morgen roze hartjes proberen.
Klik om te vergroten...

240mg??? mooi dat is onzin . Mdma of speed????
Klik om te vergroten...
Klik om te vergroten...

nou, we hadden ze getest, en dat was de uitslag, en er zat GEEN of weinig speed in, gewoon mdma vandaar dat hij niet snel aankwam he :wink: en nee het is geen onzin. het was ook echt een zware space, gisteren anderen gedaan (geen roze hartjes kunnen fixen), meteen een hele dit keer (groene dubbele smilies met mdma, speed en een vleugje keta) maar daar ging ik toch beduidend minder hard van, en ook maar een uurtje of anderhalf op gespaced. totaal geen downspace, brakheid of hoofdpijn.
-
-spaceman-Lid
01-01-2024, 00:00
#14
ik heb een stuk of wat van die witte smilies thuis liggen, en ze zijn idd kei-en-keihard qua spacen... maar of er 240 in zit... hmm ik heb ze niet getest dus jij kan t weten...
T
Trip UnitLid
01-01-2024, 00:00
#15
als je een dealer vraag heb je sterke zegt ie altijd ja en guess what het is altijd 200 mg of meer whahah
fabeltjes.
F
FreezingLid
01-01-2024, 00:00
#16
Om te spacen => blauwe omega's

Om te feesten => blauwe hyundai's
G
GabberSnoePieLid
01-01-2024, 00:00
#17
Djodjo zei:
nutsss zei:
de tijden van de Mitsu's en de HD-tjes... zucht... waar zijn ze gebleven?
Die Mitsu'dingen waren er ook in een hele reeks kleuren, wit, geel, paars, rood ik heb ze allemaal gezien en volgens mij waren ze allemaal top!
Klik om te vergroten...

Hij kent de Pentagrammen niet en de Dubbele Salmi's. (jaren '90)
Waren die maar weer back in Town, dan zou ik nog wel een keer (of 2 of 3 of weet ik veel keer hoeveel) zo'n tabletje toedienen!
Ook de combi die ik gehad heb die trippen veroorzaakten:
Pentagram en een Eetje.(1995)
Dan heb ik de Zwaantjes nog gehad, daar kon je ook van trippen, als je er 2 of 3 nam.(1995/1996)
En de MacDonaldjes hebben voor een hevige trip gezorgd. (begin 199:sunglasses:
:wave:
Klik om te vergroten...

wat moet ik me voorstellen bij zo'n trip dan?... of noem jij uit je bol gaan trippen?
D
DjoLid
01-01-2024, 00:00
#18
GabberSnoePie zei:
Djodjo zei:
nutsss zei:
de tijden van de Mitsu's en de HD-tjes... zucht... waar zijn ze gebleven?
Die Mitsu'dingen waren er ook in een hele reeks kleuren, wit, geel, paars, rood ik heb ze allemaal gezien en volgens mij waren ze allemaal top!
Klik om te vergroten...

Hij kent de Pentagrammen niet en de Dubbele Salmi's. (jaren '90)
Waren die maar weer back in Town, dan zou ik nog wel een keer (of 2 of 3 of weet ik veel keer hoeveel) zo'n tabletje toedienen!
Ook de combi die ik gehad heb die trippen veroorzaakten:
Pentagram en een Eetje.(1995)
Dan heb ik de Zwaantjes nog gehad, daar kon je ook van trippen, als je er 2 of 3 nam.(1995/1996)
En de MacDonaldjes hebben voor een hevige trip gezorgd. (begin 199:sunglasses:
:wave:
Klik om te vergroten...

wat moet ik me voorstellen bij zo'n trip dan?... of noem jij uit je bol gaan trippen?
Klik om te vergroten...

Gewoon een gigantische visuele trip! Met alles erop en eran.
Dit heb ik meerdere malen gehad.
Echt te geweldig, maar ik praat nu over 12 jaar geleden. Maar ik ben nogal tripgevoelig van X! :smoke:
t
tailsLid
01-01-2024, 00:00
#19
ik wil ooit wel eens blauwe mitsu's proberen maar ik geraak er zo moeilijk aan :(
E
El RetroLid
01-01-2024, 00:00
#20
SHRECKJES :hearteyes: Manman wat een pillen

De pentagrammen die ik op Groove City had waren de leukste

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
123456...63
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."