#1
is dat geen afschrik praatje...??
het hoogst gevonden in een pil is volgens mij niet meer als rond 200 ![:confused:]()
Grande zei:ik had laatst voor het eerst xtc gedaan, met witte smileys (240 mg) eerst een halfje, maar die kwam niet aan, toen nog een halfje om de eerste te helpen:P 5 minuten na het 2e halfje in te nemen kwam het aan, en ik ben toch zeker 5 uur lang bezig geweest! wel een zware downspace, keiharde hoofdpijn, futloos, en gewoon nergens zin in. maar de ervaring waard! morgen roze hartjes proberen.
Fishhead07 zei:Grande zei:ik had laatst voor het eerst xtc gedaan, met witte smileys (240 mg) eerst een halfje, maar die kwam niet aan, toen nog een halfje om de eerste te helpen:P 5 minuten na het 2e halfje in te nemen kwam het aan, en ik ben toch zeker 5 uur lang bezig geweest! wel een zware downspace, keiharde hoofdpijn, futloos, en gewoon nergens zin in. maar de ervaring waard! morgen roze hartjes proberen.
240mg??? mooi dat is onzin . Mdma of speed????
GabberSnoePie zei:Fishhead07 zei:Grande zei:ik had laatst voor het eerst xtc gedaan, met witte smileys (240 mg) eerst een halfje, maar die kwam niet aan, toen nog een halfje om de eerste te helpen:P 5 minuten na het 2e halfje in te nemen kwam het aan, en ik ben toch zeker 5 uur lang bezig geweest! wel een zware downspace, keiharde hoofdpijn, futloos, en gewoon nergens zin in. maar de ervaring waard! morgen roze hartjes proberen.
240mg??? mooi dat is onzin . Mdma of speed????
Trip Unit zei:135 mg geteste roze dikke dagobertjes
jup idd 135 Mg Mdma en 1 mg caffeïne.Fishhead07 zei:Trip Unit zei:135 mg geteste roze dikke dagobertjes
Dat moeten goede pillen zijn135mg MDMA neem ik aan he ???
GabberSnoePie zei:Fishhead07 zei:Grande zei:ik had laatst voor het eerst xtc gedaan, met witte smileys (240 mg) eerst een halfje, maar die kwam niet aan, toen nog een halfje om de eerste te helpen:P 5 minuten na het 2e halfje in te nemen kwam het aan, en ik ben toch zeker 5 uur lang bezig geweest! wel een zware downspace, keiharde hoofdpijn, futloos, en gewoon nergens zin in. maar de ervaring waard! morgen roze hartjes proberen.
240mg??? mooi dat is onzin . Mdma of speed????
Djodjo zei:nutsss zei:de tijden van de Mitsu's en de HD-tjes... zucht... waar zijn ze gebleven?
Die Mitsu'dingen waren er ook in een hele reeks kleuren, wit, geel, paars, rood ik heb ze allemaal gezien en volgens mij waren ze allemaal top!
Hij kent de Pentagrammen niet en de Dubbele Salmi's. (jaren '90)
Waren die maar weer back in Town, dan zou ik nog wel een keer (of 2 of 3 of weet ik veel keer hoeveel) zo'n tabletje toedienen!
Ook de combi die ik gehad heb die trippen veroorzaakten:
Pentagram en een Eetje.(1995)
Dan heb ik de Zwaantjes nog gehad, daar kon je ook van trippen, als je er 2 of 3 nam.(1995/1996)
En de MacDonaldjes hebben voor een hevige trip gezorgd. (begin 199
![]()
GabberSnoePie zei:Djodjo zei:nutsss zei:de tijden van de Mitsu's en de HD-tjes... zucht... waar zijn ze gebleven?
Die Mitsu'dingen waren er ook in een hele reeks kleuren, wit, geel, paars, rood ik heb ze allemaal gezien en volgens mij waren ze allemaal top!
Hij kent de Pentagrammen niet en de Dubbele Salmi's. (jaren '90)
Waren die maar weer back in Town, dan zou ik nog wel een keer (of 2 of 3 of weet ik veel keer hoeveel) zo'n tabletje toedienen!
Ook de combi die ik gehad heb die trippen veroorzaakten:
Pentagram en een Eetje.(1995)
Dan heb ik de Zwaantjes nog gehad, daar kon je ook van trippen, als je er 2 of 3 nam.(1995/1996)
En de MacDonaldjes hebben voor een hevige trip gezorgd. (begin 199
![]()
wat moet ik me voorstellen bij zo'n trip dan?... of noem jij uit je bol gaan trippen?

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."