Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsFavoriete(sterkste)Pilletje ooit gehad!

Favoriete(sterkste)Pilletje ooit gehad!

1254 antwoorden
291 weergaven
18-5-2026
D
DreamcatcherLid
01-01-2024, 00:00
#1
dubbel t zei:
blauwe mitsu's for life
Klik om te vergroten...

i have to agree on that one...ik hep nog niet veel ge-x-perimenteerd, tot nu toe 5 soorten, maar dat blauwe driehoekje sloeg in als hiroshima

:openmouth:
L
LauuLid
01-01-2024, 00:00
#2
idd die blauwe...maar een tijd meer gehad...misschien kijk ik op de verkeerde plek
P
PepnoizeLid
01-01-2024, 00:00
#3
lichtblauwe dolfijnen... 140 mg , getest @ centra en goedgekeurd door mij :wave:
J
Jack HerrerLid
01-01-2024, 00:00
#4
Hebben nog meer mensen ervaring met roze klavertjes? (uit omg. Nijmegen). Heb die dingen nu een aantal keer op en ze zijn echt super!
d
dutch-lycanLid
01-01-2024, 00:00
#5
wat ik me er kan herrinner witte sterretjes
die waren heerlijk maar dan praat ik over 2 jaar geleden.

ik heb de afgelopen 3 maanden pink phanters op en blauwe mitsubitsi's

pink phanters waren Kut pillen, die andere waren aan de sterke kant
L
LauuLid
01-01-2024, 00:00
#6
iemand ervaring met roze sterren? ga ik zaterdag proberen
2
2C-G-5Lid
01-01-2024, 00:00
#7
-Witte visje 2008 148mg t/m 189mg MDMA, ging van een halve al heerlijk en hard.
R
RobdebobLid
01-01-2024, 00:00
#8
Lauu zei:
iemand ervaring met roze sterren? ga ik zaterdag proberen
Klik om te vergroten...

Roze sterretjes zijn prima pilletjes, maar er zijn verschillende batches. De eerste hebben een beetje een vaag roze kleurtje, maar de tweede zijn echt KNALroze. Ze zijn respectievelijk (ongeveer) 120 en 140 mg. http://www.pillreports.com/index.php?pa ... ch+Reports
Y
YourePrivateDjLid
01-01-2024, 00:00
#9
Pepnoize zei:
lichtblauwe dolfijnen... 140 mg , getest @ centra en goedgekeurd door mij :wave:
Klik om te vergroten...


ik verwacht witte...zijn die wat?
S
SnuifdoosLid
01-01-2024, 00:00
#10
Gigantische witte klavertjes 4, die je in 4 kon breken. Was ook wel nodig.
P
PepnoizeLid
01-01-2024, 00:00
#11
YourePrivateDj zei:
Pepnoize zei:
lichtblauwe dolfijnen... 140 mg , getest @ centra en goedgekeurd door mij :wave:
Klik om te vergroten...


ik verwacht witte...zijn die wat?
Klik om te vergroten...
witte zijn rond de 90 mg, maar als het de echte dolfijntjes zijn van de batch waar ik ook van krijg :wave: dan ga je vliegen :mrgreen:
ik had echt het gevoel van pure mdma

ps wel een paar nemen dan , niet in 1 x he maar gwn
Y
YourePrivateDjLid
01-01-2024, 00:00
#12
Pepnoize zei:
YourePrivateDj zei:
Pepnoize zei:
lichtblauwe dolfijnen... 140 mg , getest @ centra en goedgekeurd door mij :wave:
Klik om te vergroten...


ik verwacht witte...zijn die wat?
Klik om te vergroten...
witte zijn rond de 90 mg, maar als het de echte dolfijntjes zijn van de batch waar ik ook van krijg :wave: dan ga je vliegen :mrgreen:
ik had echt het gevoel van pure mdma

ps wel een paar nemen dan , niet in 1 x he maar gwn
Klik om te vergroten...

bedankt voor de reactie :wink:

uhm ik had de 1ste batch..die waren niet zo grooot en rond de 90mg.Van 2was je goed weg maar niet super.Waren ook vlug uitgewerkt.

Krijg nu denk ik die batch dat jij ook hebt,zijn iets groter zei mijn contact persoon,dus zullen ze ook sterker zijn :grin:

Ik neem altijd 2x ineens :) zijn ze super dan 1,en half uur na de inslag een 2de om heel hard te gaan :grin:

Maar deze keer neem ik MDMA kristallen en mss 1pilletje erbij,ik zal wel zien waar ik zin in heb :stoned:
M
Miss KittinLid
01-01-2024, 00:00
#13
Dan moet ik een eindje terug gaan in mijn drugsgeschiedenis en dan denk ik aan salmiakjes en gabbertonnetjes... :hearteyes:
b
benzoLid
01-01-2024, 00:00
#14
licht blauwe motorolas ;; echt fijn gevoel :smilingimp: je moet er effe op wachte, en dan begon ik te zweven en het werd als maar heftiger........echt een top avond met vrienden!!!!


ciao benzo
S
Smokin046Lid
01-01-2024, 00:00
#15
Voor deze zaterdag waarschijnlijk gabbertonnetjes geregeld, iemand wat meer info over deze pillen?
W
WillemijnLid
01-01-2024, 00:00
#16
witte dolfijntjes
f
fessieLid
01-01-2024, 00:00
#17
Hoevaak moet ik het nog zeggen:) Logos zeggen nix, kennen ze overal op drukken, pure 'marketing'
d
dka983392hsadjkxapopsxaLid
01-01-2024, 00:00
#18
Gelijk in, maar neemt niet weg dat het een leuk topic is om over te praten. En natuurlijk zijn niet alle goeie batches evenveel nagemaakt.. de blauwe mitsu's hebben reputatie.. veel andere goeie pillen niet of minder.
P
PhreakingoutLid
01-01-2024, 00:00
#19
XTC ong . 2 jaar geleden voor het eerst gedaan. Maar al snel bleek het niet echt "mijn" soort drugs te zijn, toen leerde ik Speed kennen en wilde ik nooit meer anders.

Maar met stipt op nummer 1; de Blauwe Mitsu's. Echt ik ben nog nooit zo hard gegaan op een XTC pil, super speedy en happy tegelijk. Wat ik meestal een nadelig iets vind is dat lome gedoe en dat je steeds even moet zitten bijvoorbeeld; en met die pillen had ik dat niet!

Tegenwoordig MDMA i.p.v. pillen mocht ik het wel een keertje doen, weet ik zeker dat ik niet te weinig neem ( nog altijd maar 2 pillen max. en ong. 300/400 gram max. aan MDMA per avond/nacht ). Zo kom ik er toch een beetje in de buurt.
E
El RetroLid
01-01-2024, 00:00
#20
SHRECKJES :hearteyes: Manman wat een pillen

De pentagrammen die ik op Groove City had waren de leukste

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
1...34567...63
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."