Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"Smarties, Kegels, snoepjes, skittle's , klappetandj"
"serieus ik was vanochtend nog lekker onder invloed van XTC,, in totaal nog 2 op, van 8 tot 12 uur, smorgens,, echt waar een tip die ik heb Ga met Knuffels spelen!, echt geweldig !! haha"
"Heeey mensen. Mijn vraag is, is er makkelijk aan te komen in griekenland? En wat kost het daar gemiddeld? Thanks"
"Hoi mensen, Weet niet of dit in het goede topic staat. Ik ben een in juli opgepakt geweest bij een feest. Had 2,5 pil bij en nog een kleine punt ketamine.. Ik heb een paar uur vastgezeten, daarna gesprek gehad met officier van justitie. Daaruit bleek nog niet of ik een boete zou krijgen of wat dan ook.. Tot nu toe heb ik nog niets ontvangen.. Nu is het probleem ik ben sinds kort verhuist weer naar mijn ouders.. als er een brief binnen komt van justitite en daar staat mijn naam op.. dan maakt mijn moeder hem open want mijn vader heeft dezelfde voor letter en uiteraard achternaam.. Me moeder zou denken dat het een brief is voor te hard rijden ofzo... Maar ik weet wel beter.. Is er geen manier ofzo om contact op te nemen met de politie en te vragen of ik daar nog een boete voor krijg ofzo... lol Want als mijn ouders het te weten komen.. dan is het huis te klein. Nu is het zo dat een maat van mij in maart opgepakt is geweest met 13 pillen en die heeft ook nog niets gehoord... Hoop dat jullie me raad kunnen geven . Thnx"
"Oke, dat is minder.. moet er nog wel wat aan toevoegen een andere kerel die ik ken was ook gepakt door politie hond.. 5 snoepjes en wat speed.. die kreeg 2 weken later al de brief en boete binnen.. Het was ook mijn eerste keer dat ik in aanmerking ben gekomen met de politie, heb ook duidelijk vermeld dat het eigen gebruik is, en dat ik het 1 x in de 3 maanden doe.."
"Dreuge zei: Ik heb m'n ouders niets verteld in de hoop dat ik geen brief zou krijgen, maar toch kwam hij en m'n moeder had hem gelijk gelezen. Gelukkig wisten m'n ouders niet wat "drugs van lijst 1" inhoud dus heb ik ze wijs kunnen maken dat ik naast mn eigen wiet ook de 5 gram van een vriend bij had De kans is groot dat je geen boete krijg, maar dan zal je alsnog een brief krijgen waarin staat dat je ben gepakt met een kleine hoeveelheid drugs van lijst 1 en dat er is besloten je niet te vervolgen, of zoiets dergelijks. EDIT: Mocht je daarna wel gewoon weer naar het feest trouwens? En het ergste wat kan gebeuren is dat je een kleine boete krijg en dat je ouders achter je drugsgebruik komen. Dat is wel ff kut, maar die eventuele boosheid zal niet zo lang duren hoor :P Klik om te vergroten... Ik mocht daarna niet terug naar het feest omdat dat al lang was afgelopen toen, ik werd om 5 uur smorgens gepakt midden in het publiek, was om half 11 weer op vrije voeten.. Die brief slaat dan eigenlijk nergens op ik weet ook wel dat ik fout ben geweest.. denk dan maar dat ik tnt op bel en al me post door laat sturen naar een ander adres totdat ik die brief in handen heb.. maar hoelang kan het duren pff kut zooi..."
"hm, Ik was een keer uit de discotheek gelopen, naar de mac toe, en een Milshake gehaald, Kwam ik half uur later terug bij de dicotheek, vroegen me vrienden waar i was geweest, dus ik leg dat zo uit,, bleek dat ze me dus half uur gezocht hadden haha,, maar echt een MILKSHAKE is zoo lekker onder invloed van xtc"
"luchtigtoetje zei: Mijn ouders opende een brief voor "openlijke geweldpleging." Ik ben later vrij gesproken want ik had er niks mee te maken, maar ze gingen wel los toen ja haha. Face the music zou ik zeggen. Scheelt een hoop gelieg. Klik om te vergroten... Ja openlijke geweldpleging is wel iets anders dan Drugs.. mijn ouders hebben het daar totaal niet op.. telkens als ik ga stappen wordt er nog gezegt drink niet te veel en let op je drinken dat er niets ingegooid wordt.."
"Vandaag even contact opgenomen met de politie/justitite. Na wat geheen en weer bellen, kreeg ik te horen dat het nog niet in behandeling is genomen.. Ze konden ook niet inzien wat voor adres gegevens eventueel een brief gestuurd gaat worden. Dus nu ben ik nog geen steek verder.. Tnt verhuisservice gaat niet, want me vader heeft de zelfde naam als mij, en dat zou betekenen dat de post van mijn vader ook door gestuurd gaat worden.. niet handig."
"hoi, ik heb afgelopen vrijdag paddo's besteld, die zouden vandaag al binnen moeten zijn, maar die zijn nog steeds niet binnen gekomen, gebeld, en ze zeiden ja dan komen ze morgen,, Maarja ik wilde ze vanavond op eten met 2 vrienden, Wat als ik nu gewoon straks ff naar de shop ga en koop padd's. En pak ze gewoon vanavond,, en ik bewaar degene die ik morgen binnen krijg voor over een week?, Kan ik ze dan ook pakken?, maar dan zal het effect wel minder zijn denk ik of?, Groeten."