#1
weer ff een update:
Heb nu witte X-jes, driehoekig, redelijk groot.
Wou ze eens uittesten omdati k hoorde dat ze zo goed waren van de vriendin die ze me geregeld had. Normaal als ik het gewoon buiten doe merk ik er nix van, vandaar dat ik ook de voorkeur geef aan xtc op feesten. Maar nu merkte ik het echt goed, nog nooit zo goed gevoeld buiten. Heerlijk was het, heeft ook zo'n 7 uur lang geduurd![:)]()
Heb nu witte X-jes, driehoekig, redelijk groot.
Wou ze eens uittesten omdati k hoorde dat ze zo goed waren van de vriendin die ze me geregeld had. Normaal als ik het gewoon buiten doe merk ik er nix van, vandaar dat ik ook de voorkeur geef aan xtc op feesten. Maar nu merkte ik het echt goed, nog nooit zo goed gevoeld buiten. Heerlijk was het, heeft ook zo'n 7 uur lang geduurd
wordt gezellig met awakenings