Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"Raw Hardstyle vind ik persoonlijk ook super fijn met een snoepje op!! Denk aan namen zoals : Radical Redemption, Gunz for Hire, Adaro. Als ik dan eenmaal een tijdje lekker ga op mn snoepje gooi ik dr ook wel is een Partyraiser Mix ( +- 200 BPM ) tegen aan."
"Party rustig beginnen met een paar biertjes, daarna snoepjes ! En laatste paar uurtjes wat nuip ( pep/speed )."
"Rode Supermans... Kolere! Die bevielen wel"
"1. Paarse lambo's 2. Blauwe/Rode Superman's 3. ( 1e batch ) Gele Bullits 4. Partyflocks :P"