#1
beste pil ooit was een smiley, maar betere ervaring met kristal

AcIdObSeSsEd zei:Trip Unit zei:Ik weet dat kleur en opdruk niets zeggen over de inhoud van een pil,maar vind het wel intressant om te weten hoe je sterkste pil eruit zag die je tot nu toe hebt gehad.
Misschien weet je ook het aantal mg Mdma als je het getest hebt.
Mijn sterkste pillen die ik ooit gehad heb zijn de ozo bekende Blauwe mitchu's in driehoeksvorm.
voor mij witte mitsubishi's, gewoon rond, maar wel de meest perfecte opdruk die ik ooit heb gezien, echt gewoon perfect afgewerkt ( niet sat dit iets betekent maar ik moest het er gewoon bijzeggen)
andere goeien zij verschillende soorten vlindertjes (waren zeer klein in verhouding tot een pil van "normale" grote)
Trip Unit zei:Ik weet dat kleur en opdruk niets zeggen over de inhoud van een pil,maar vind het wel intressant om te weten hoe je sterkste pil eruit zag die je tot nu toe hebt gehad.
Misschien weet je ook het aantal mg Mdma als je het getest hebt.
Mijn sterkste pillen die ik ooit gehad heb zijn de ozo bekende Blauwe mitchu's in driehoeksvorm.
Anathema zei:Vrije grote, witte XTC pillen; met een bedrukking van een kersje..
ECHT HELEMAAL TOP!!!!![]()
die 3hoeken .. hmmm wat was dat heeerrrlijkSkippy zei:blauwe mitsu

bij mij ook tot ik met nieuwjaar dolce&gabanna's 8 pink panthers waren uitgewerkt en moest nog naar de shop 20 km verder , dus dacht 4 d&g en ik geraaak er wel , amai mijn kloten nog nooit zon knalpillen gehad ,vetste hallucinatie's ooit energie voor 100 000 man , hoop ze nog eens tegen te komencunt zei:die 3hoeken .. hmmm wat was dat heeerrrlijkSkippy zei:blauwe mitsu![]()

wausie91 zei:o nou dat zal dan wel zo zijn dan weet ik niet wat er in die dingen zit maar ik zag in ieder geval alles trillen en hallucineerde okJewCookie zei:nee want je gaat niet halucineren van pep, het enige dat je er van krijgt is paranoide, en dat beschrijf je daar niet.
"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."