Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsFavoriete(sterkste)Pilletje ooit gehad!

Favoriete(sterkste)Pilletje ooit gehad!

1254 antwoorden
326 weergaven
18-5-2026
J
JellerLid
01-01-2024, 00:00
#1
beste pil ooit was een smiley, maar betere ervaring met kristal
c
chr776Lid
01-01-2024, 00:00
#2
Vrienden van me waren vroeger zeer te spreken over roze hartjes. Op deze was het hartje dan op de pil ipv erin gedrukt. Spreek ik wel van voor '97 weet niet juist van wanneer ze datteerden.
Ik had eind '98 nog eens 3 van deze identieke op de kop kunnen tikken, en omdat die ander er zo over te spreken waren hield ik ze voor een speciale gelegenheid maar die brak niet echt aan en omdat in die periode de pillen allemaal redelijk zwaar waren denk ik dat ik ze te lang heb gehouden of misschien niet goed bewaart want ik voelde er toch niet echt veel van. Ofwel lag het omdat ik toen ik deze pakte in dezelfde nacht ervoor al 2 mitsu's en 3 opels op had wat al redelijk zwaar was. (Het was nieuwjaar!! dan laat je je al eens gaan eh :tongueout:)
x
xtazLid
01-01-2024, 00:00
#3
Ferarri's waren ook wel goeie pillen in de tijd. :rolleyes:

Maar ik spaar dus mijn Roche(kes) van 12mg. Waarschijnlijk neem ik er binnen een week 7, 84mg dus, dat zal een behoorlijke flash geven. :hearteyes:
S
Static SearchLid
01-01-2024, 00:00
#4
orange ferraris.. zaten zekers dicht bij 200mg als ze er nie over zaten..van eentje ging je alles 10dubbel zien.. :mrgreen:
f
flashkopLid
01-01-2024, 00:00
#5
Pfft al die pille eigenlijk, ik ga vanaf nu alleen nog maar voor kristalletjes
A
AnathemaLid
01-01-2024, 00:00
#6
Vrije grote, witte XTC pillen; met een bedrukking van een kersje..

ECHT HELEMAAL TOP!!!! :hearteyes:
J
J0rritLid
01-01-2024, 00:00
#7
AcIdObSeSsEd zei:
Trip Unit zei:
Ik weet dat kleur en opdruk niets zeggen over de inhoud van een pil,maar vind het wel intressant om te weten hoe je sterkste pil eruit zag die je tot nu toe hebt gehad.
Misschien weet je ook het aantal mg Mdma als je het getest hebt.


Mijn sterkste pillen die ik ooit gehad heb zijn de ozo bekende Blauwe mitchu's in driehoeksvorm.
Klik om te vergroten...

voor mij witte mitsubishi's, gewoon rond, maar wel de meest perfecte opdruk die ik ooit heb gezien, echt gewoon perfect afgewerkt ( niet sat dit iets betekent maar ik moest het er gewoon bijzeggen :grin: )

andere goeien zij verschillende soorten vlindertjes (waren zeer klein in verhouding tot een pil van "normale" grote)
Klik om te vergroten...

ja die vlindertjes met een breeklijn of niet? best kleine idd, schat ze op 150 mg toch zeker.
A
AcIdObSeSsEdLid
01-01-2024, 00:00
#8
Trip Unit zei:
Ik weet dat kleur en opdruk niets zeggen over de inhoud van een pil,maar vind het wel intressant om te weten hoe je sterkste pil eruit zag die je tot nu toe hebt gehad.
Misschien weet je ook het aantal mg Mdma als je het getest hebt.


Mijn sterkste pillen die ik ooit gehad heb zijn de ozo bekende Blauwe mitchu's in driehoeksvorm.
Klik om te vergroten...

voor mij witte mitsubishi's, gewoon rond, maar wel de meest perfecte opdruk die ik ooit heb gezien, echt gewoon perfect afgewerkt ( niet sat dit iets betekent maar ik moest het er gewoon bijzeggen :grin: )

andere goeien zij verschillende soorten vlindertjes (waren zeer klein in verhouding tot een pil van "normale" grote)
S
SkippyLid
01-01-2024, 00:00
#9
blauwe mitsu
en blauwe hartjes mijn favoriet
A
AcIdObSeSsEdLid
01-01-2024, 00:00
#10
Anathema zei:
Vrije grote, witte XTC pillen; met een bedrukking van een kersje..

ECHT HELEMAAL TOP!!!! :hearteyes:
Klik om te vergroten...

ik denk dat ik weet welke je bedoeld, en ze zijn wel goed maar vind mijn mitsu's beter :grin:
c
cuntLid
01-01-2024, 00:00
#11
Skippy zei:
blauwe mitsu
Klik om te vergroten...
die 3hoeken .. hmmm wat was dat heeerrrlijk :)
R
Radeon915Lid
01-01-2024, 00:00
#12
mijn eerste en hevigste was een V2tje.. god, wat waren die chill.
Daarna nog 1 of 2 keer V2 gehad en toen waren ze verdwenen :confused:

Verder waren de smileys ook wel lekker, en laatst had ik roze kangaroetjes, die waren ook wel chill, en in de loop van de avond ging ik er van hallucineren. brileffect, strepen in gezichten, bij iemand zag ik zelfs afgebrokkelde tanden en een haakneus :openmouth: Alleen als ik er echt goed naar keek dan verdween het weer.

Maar de V2tjes blijven het chillst voor mij ..totdat ik wat beters tegen kom :stoned:
j
jappe_1991Lid
01-01-2024, 00:00
#13
cunt zei:
Skippy zei:
blauwe mitsu
Klik om te vergroten...
die 3hoeken .. hmmm wat was dat heeerrrlijk :)
Klik om te vergroten...
bij mij ook tot ik met nieuwjaar dolce&gabanna's 8 pink panthers waren uitgewerkt en moest nog naar de shop 20 km verder , dus dacht 4 d&g en ik geraaak er wel , amai mijn kloten nog nooit zon knalpillen gehad ,vetste hallucinatie's ooit energie voor 100 000 man , hoop ze nog eens tegen te komen
e
ex-ex-userLid
01-01-2024, 00:00
#14
qua gvoel waren mijn beste roze dolfijntjes alleen maar 15mg de stuk maar had er 15 en had het beste gevoel ooit

2deplek blauw panthers 150mg 1 was goed voor een leuke waas na 3 zeer gave hallu dank me lamp met een zonnetje erop

3de plek de witte panther gewoon 1 en voor heel de avond zoet alleen jmmer dat het 125mg pep is en maar 25mg mdma
S
SneeuwWitjeLid
01-01-2024, 00:00
#15
flash kieke zei:
Blauwe driehoekige mitchus :smoke:
Klik om te vergroten...

:mrgreen: :hearteyes: :mrgreen:
E
EdiktLid
01-01-2024, 00:00
#16
ik had een keer groene pillen met een €-teken erop, echt heel erg spacen :) ik ging ff bier drinken en dat smaakte gewoon naar limonade :beer: :smoke:
een andere keer had ik blauwe bacardivleermuizen, jeetje die waren ook heftig al mijn spieren spanden zich aan beginnend bij mijn benen en het steeg langzaam omhoog, ik voelde me echt zo sterk als een beer en ook heerlijk spacen :mrgreen:
e
eXeCuzeLid
01-01-2024, 00:00
#17
de beste die ik nog heb gehad vind ik nog de blauwe mitsu's een maat van me had ooit een orangje mickey mousje was egt niet normaal hoe klein dat ding was en hij ging hard :openmouth: iemand een idee wat erin zou hebbe kunne zitte ? of iemand ook orange mickey mousjes gehad ??
G
GabberSnoePieLid
01-01-2024, 00:00
#18
GISTEREN, ik wissel normaal niet snel van noten, dus dat ik telkens andere heb, maar gistere hadden we 3,5 kroontje op :openmouth: :openmouth: :openmouth: , met 2 tegelijk ik was egt helemaal weg bij inslag, toppie pillen deze waren een stuk beter als de blauwe peacjes en die zijn al 110mg :mrgreen: :hearteyes: :hearteyes:
E
EllesdeeLid
01-01-2024, 00:00
#19
mickey's <3
en de v2tjes
l
lurchLid
01-01-2024, 00:00
#20
wausie91 zei:
JewCookie zei:
nee want je gaat niet halucineren van pep, het enige dat je er van krijgt is paranoide, en dat beschrijf je daar niet.
Klik om te vergroten...
o nou dat zal dan wel zo zijn dan weet ik niet wat er in die dingen zit maar ik zag in ieder geval alles trillen en hallucineerde ok
Klik om te vergroten...

nouw van pep gaat niet alles trillen het was gewoon mdma

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
1...2122232425...63
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."