Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"Ergleuk report om te lezen, als ik het zo lees hebk egt weer zin het ook weer te voelen. Zit jammer genoeg nu in me pauze van 6 weken... volgende week 2 rode eekhoorntjes"
"Leuk dat je toch nog beetje hebt getript ik heb ze pas ook gebruikt gwn helemaal fijn gekouwd voelde ophet hoogte punt beeetje truffel gevoel zonder de visuals en dat duurde mar een uurtje en veel misselijkheid voor mij 1e en laatste keer volgende keer gwn weer truffels of alsk aan kan komwn paddo"s of lsd,, Gr. Leuk report"
"Hier mijn top 3: 1: paarse triforce 2: blauwe turbo ,, new kids turbo pilletje weet naam ni precies 3:beache hartje 3 was me 1e keer een halfje zwaar dronken ingenomen ni zo slim... Was wel egt geweldig! 2 was 2e keer dit keer een hele nogmaals erg dronken en gekocht van en vreemde (doek nooit meer heb nu betrouwbaar iemand voor) mar ging wel lkkr. 1 was 3e keer netjes betrouwbaar pilletje en nuchter ingenomen,ging knetter hard, zwete me kapot heb goed water gedronken!, denk dat de mdma hoeveelheid iets te veel was mar voor me gevoel wast spr lekker!"