#1
marian zei:Ik ben nog maar nieuw met het hele gebeuren en had vorige keer groene canadezen. Was super maar na twee uur was de pret wel over en moest er weer een halfje bij. Tot drie keer toe. Nu krijg ik morgen gele mario's maar ik vind daar weinig info over terug behalve dan dat de mdma daar goed in vertegenwoordigd zou zijn. Mensen met ervaringen?
Ik had afgelopen zaterdag de gele mario bullits, 200mg+.
Vond ze persoonlijk niet super, ging er veel te hard van hallucineren

