Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsFavoriete(sterkste)Pilletje ooit gehad!

Favoriete(sterkste)Pilletje ooit gehad!

1254 antwoorden
323 weergaven
18-5-2026
T
Trivia BotLid
01-01-2024, 00:00
#1
marian zei:
Ik ben nog maar nieuw met het hele gebeuren en had vorige keer groene canadezen. Was super maar na twee uur was de pret wel over en moest er weer een halfje bij. Tot drie keer toe. Nu krijg ik morgen gele mario's maar ik vind daar weinig info over terug behalve dan dat de mdma daar goed in vertegenwoordigd zou zijn. Mensen met ervaringen?
Klik om te vergroten...

Ik had afgelopen zaterdag de gele mario bullits, 200mg+.
Vond ze persoonlijk niet super, ging er veel te hard van hallucineren :confused:
J
JB0341Lid
01-01-2024, 00:00
#2
1. Paarse lambo's
2. Blauwe/Rode Superman's
3. ( 1e batch ) Gele Bullits
4. Partyflocks :P
t
tailsLid
01-01-2024, 00:00
#3
geen naam ervoor?
T
Trip UnitLid
01-01-2024, 00:00
#4
Ik weet dat kleur en opdruk niets zeggen over de inhoud van een pil,maar vind het wel intressant om te weten hoe je sterkste pil eruit zag die je tot nu toe hebt gehad.
Misschien weet je ook het aantal mg Mdma als je het getest hebt.


Mijn sterkste pillen die ik ooit gehad heb zijn de ozo bekende Blauwe mitchu's in driehoeksvorm.
F
FriskoLid
01-01-2024, 00:00
#5
ZEEEEEEEEEEER kleine beige mitsubishi's met bijna pure mdma :)

blonken als een spiegel,kon je bijna je haar in doen :smoke:
t
toepieklootLid
01-01-2024, 00:00
#6
1) 7-ups (beste ooit, geef ik direct 10eur voor om nog zo een te nemen, toch dde 7-ups die hier de ronde deden allesinds...)
2) paarse diamantjes (redelijk van getript, zat in mijn kamer toen ik thuiskwam en zag mijn vrienden staan in zwarte schimmen en ik begon er tegen te praten en om kauwgom te vragen en zo :) had er 3 binnen toen )
3) hyundai's
w
wausie91Lid
01-01-2024, 00:00
#7
ik gebruik nog niet lang maar tot nu toe
rode vlinders ik zag 2 rasta sesamstraatpoppen elkaar in elkaar slaan
ik had er 2 op
gele ferraris ik was zo vaag als een deur
en witte haaitjes ik zag allles draaien en hallucineerde wegen
:smoke:
c
caatjeLid
01-01-2024, 00:00
#8
Ze hebben allemal wel hun charme. De een is sterk dat je enorm strak staat, de ander is sweety vanwege t enorme love gevoel, de andere om dat ik me er lekker op kan bewegen. Natuurlijk hebben als het goed is alle pillen dit wel maar de een wat meer dan de ander. Vind ik.
W
WortelLid
01-01-2024, 00:00
#9
caatje zei:
Ze hebben allemal wel hun charme. De een is sterk dat je enorm strak staat, de ander is sweety vanwege t enorme love gevoel, de andere om dat ik me er lekker op kan bewegen. Natuurlijk hebben als het goed is alle pillen dit wel maar de een wat meer dan de ander. Vind ik.
Klik om te vergroten...
Strak = pep.
Hyper + love = pep + mdma.
Love gevoel = mdma.
Er zijn ook andere stoffen maar dit is toch wel het meest voorkomende.
P
Psychedelic_FairytaleLid
01-01-2024, 00:00
#10
beste pil was een rood klein cilindertje, zonder logo, zonder breeklijn
maar dat was ook wel men eerste keer mdma, mss kwam ie daardoor wel harder aan?...
J
JewCookieLid
01-01-2024, 00:00
#11
tsjah je heb ze zelfs met ghb der in..
J
JellerLid
01-01-2024, 00:00
#12
beste ooit was een smiley..

mitsus 2x keer gehad, die waren redelijk..
dolfijntje 1x gehad die waren slecht
een ruitje ook één keer gehad en die was ook slecht

beste xtc ervaring vond ik mdma poeder en da was 200 mg ofzo..
kschat die smiley op 100 mg, die mitsus op 60 en de rest op 30 ofzo
b
buzzyLid
01-01-2024, 00:00
#13
wausie91 zei:
ik gebruik nog niet lang maar tot nu toe
rode vlinders ik zag 2 rasta sesamstraatpoppen elkaar in elkaar slaan
ik had er 2 op
gele ferraris ik was zo vaag als een deur
en witte haaitjes ik zag allles draaien en hallucineerde wegen
:smoke:
Klik om te vergroten...

Vertel eens iets meer over die witte haaitjes, ik heb ze vanavond ook :smoke:
w
wausie91Lid
01-01-2024, 00:00
#14
buzzy zei:
wausie91 zei:
ik gebruik nog niet lang maar tot nu toe
rode vlinders ik zag 2 rasta sesamstraatpoppen elkaar in elkaar slaan
ik had er 2 op
gele ferraris ik was zo vaag als een deur
en witte haaitjes ik zag allles draaien en hallucineerde wegen
:smoke:
Klik om te vergroten...

Vertel eens iets meer over die witte haaitjes, ik heb ze vanavond ook :smoke:
Klik om te vergroten...
ze slaan goed in ik vond het lekker om even een stukje te lopen de nummerplaten op de autos trilde en ik moest echt ffuh blijven lopen
ik was de hele nach zo melig als het maar kon slapen kon echt niet
ik heb snachts veel geplaystationed en op de een of andere
onverklaarbare manier lukte dat nog ook
o en over dat wegen hallucineren een vriend van mij zei tegen me zo jij bent helemaal van t padje af en toen zag ik twee wegen en sloeg er 1 keikard in heel vaag :openmouth:
ik wens je heel veel plezier ik vond het in ieder geval erg leuk
ik moest er wel van kotsen maar nu ik er een beetje lochisch over na denk komt dat omdat ik die middag het bierspel had gedaa en savonds heel veel had gegeten op een bbq veel plezier en pb me nog maar over je ervarig met die pilletjes :stoned:
w
wausie91Lid
01-01-2024, 00:00
#15
JewCookie zei:
kerel ik d8 dat het speed pillen waren..?

je maakt mij echt niet wijs dat je van 90mg speed gaat halucineren hoor..

je mag dan 15 zijn, maar zelfs mijn nichtje van 3 kan je 90 mg voeren zonder halucinaties..

ik geloof der eerlijk gezegt niks meer van...
Klik om te vergroten...
rustig aan ze zeiden 90 mg halloo mischien zat er wel veel meer in eigenlijk is het dom van me om niet te weten hoeveel er in zat weet ik
maar in ieder geval laat ik het dan zoo zeggen ik had vorige week witte haaitjes pep ?????mg ik ging er van hallucineren zo beter :wink:
J
JewCookieLid
01-01-2024, 00:00
#16
nee want je gaat niet halucineren van pep, het enige dat je er van krijgt is paranoide, en dat beschrijf je daar niet.
J
JewCookieLid
01-01-2024, 00:00
#17
of het was wel mdma.. :)
w
wausie91Lid
01-01-2024, 00:00
#18
JewCookie zei:
nee want je gaat niet halucineren van pep, het enige dat je er van krijgt is paranoide, en dat beschrijf je daar niet.
Klik om te vergroten...
o nou dat zal dan wel zo zijn dan weet ik niet wat er in die dingen zit maar ik zag in ieder geval alles trillen en hallucineerde ok
T
Trip UnitLid
01-01-2024, 00:00
#19
wausie91 zei:
JewCookie zei:
nee want je gaat niet halucineren van pep, het enige dat je er van krijgt is paranoide, en dat beschrijf je daar niet.
Klik om te vergroten...
o nou dat zal dan wel zo zijn dan weet ik niet wat er in die dingen zit maar ik zag in ieder geval alles trillen en hallucineerde ok
Klik om te vergroten...
Conclusie geen speedpillen dus
J
JewCookieLid
01-01-2024, 00:00
#20
paranoia is omdat je dopamine niveau verneukt is door de pep, en de uitputting van je lichaam kan het zijn dat je dingen gaat denken die niet bestaan, bijvoorbeeld beestjes onder je huid..

maar het is meer dat je denkt dat iedereen naar je kijkt en je uitlacht etc.. :wink: of echt angstaanvallen omdat je gaat denken dat iedereen tegen je is ed..

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
1...1920212223...63
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."