Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsFavoriete(sterkste)Pilletje ooit gehad!

Favoriete(sterkste)Pilletje ooit gehad!

1254 antwoorden
320 weergaven
18-5-2026
W
WappieJLid
01-01-2024, 00:00
#1
mandragora zei:
manolo zei:
Q-dance pillen :hearteyes: zijn echt topp ...pfff niet normaal wat knallen die erin zeg , met een hele ben ik ruim 3 uur zoet
Klik om te vergroten...

3 uur maar? bij mij werkten pilletjes vroeger 5u of nog langer zelfs...
die 3u is dat de normale werkingsduur van x? groet
Klik om te vergroten...

Nee, natuurlijk niet. Kan overal aan liggen, tolerantie, setting, in hoeverre je waus bent (hoe die, die 3 uur bedoelt), het is maar net wat je wilt en wat voor persoon je bent, iedereen is anders.

Het enige wat je kan doen is je pil laten testen en als je niet weet hoeveel je nodig hebt, langzaam rustig opbouwen en je merkt vanzelf hoeveel je nodig hebt. Als je 't test kan je het goed doseren, anders blijft 't maar gokken en dat kan goed fout aflopen. ''Ja ik heb het van een goeie vriend die zei dat er zoveel in zat'', als hij de drukker niet is en ze niet getest heeft weet hij het ook nooit zeker.
a
aprice007Lid
01-01-2024, 00:00
#2
Heb een paar keer oranje powerbuttons en mdma caps geprobeerd. Zal het uitmaken als ik een lichtere variant probeer aangezien de powerbuttons al +/- 170mg bevat. Of is de trip hetzelfde maar heb ik gewoon wat meer nodig?
M
MaddogLid
01-01-2024, 00:00
#3
Ik ben er nooit acher gekomen, wat het nu eigrnlijk was. waarschijnlijn een flinke dosis MDMA. ik was op een feest, een oud collega kwam ik tegen (onmiskenbaar met de knalroze aussie) die liep op me af en vroeg of ik zin had om keihard te gaan. en legde iets in mij hand. Zonder erbij na te denken slikte ik m in, en had de avond van me leven. had t formaat van een paracetamol, en er zat een alien logo op. ( 2001 )

Uiterlijk zegt natuurlijk niets over pillen en de inhoud , maar mss zijn er meer die die "aliens" rond 2001 hebben gehad. Ik heb nooit meer zo'n effect gehad. een jaar later weer een "alien" en weer. mss was t MDMA zonder toevoegingen?

(ja zelfs 10 jaar later weet ik nog hoe dat was haha...)
M
MIA-1985Lid
01-01-2024, 00:00
#4
mandragora zei:
manolo zei:
Q-dance pillen :hearteyes: zijn echt topp ...pfff niet normaal wat knallen die erin zeg , met een hele ben ik ruim 3 uur zoet
Klik om te vergroten...

3 uur maar? bij mij werkten pilletjes vroeger 5u of nog langer zelfs...
die 3u is dat de normale werkingsduur van x? groet
Klik om te vergroten...

Ligt eraan wat je verstaat onder "werken". De piek zou bijv. 45min kunnen zijn, daarna zwakt het echt wel weer af. Merk je vooral als je stevig wat neemt.
Met een sterk halfje kan ik bijv. best 4 uur meedoen. Maar dan is het op het laatst niet meer zo lekker en neem ik weer wat bij als ik in de lekkere flof en rush wil blijven :)
f
fritssieLid
01-01-2024, 00:00
#5
Nou heb ik roze batmans genomen op bloemendaal van het weekend en die waren me toch wel erg bevallen moet ik zeggen.. volgens de dealer zit er tussen de 150 en 160mg MD in?

Ze waren niet zo heftig als dat ik had verwacht maar toch was ik aardig koekie om het zo maar te zeggen. misschien is me tolerantie kapot !!! :confused: en moet ik even wachten weer met nieuwe nemen......

Iemand nog ervaring met de batmans?
L
Leroy92Lid
01-01-2024, 00:00
#6
Hier mijn top 3:

1: paarse triforce
2: blauwe turbo ,, new kids turbo pilletje weet naam ni precies
3:beache hartje

3 was me 1e keer een halfje zwaar dronken ingenomen ni zo slim... Was wel egt geweldig!
2 was 2e keer dit keer een hele nogmaals erg dronken en gekocht van en vreemde (doek nooit meer heb nu betrouwbaar iemand voor) mar ging wel lkkr.
1 was 3e keer netjes betrouwbaar pilletje en nuchter ingenomen,ging knetter hard, zwete me kapot heb goed water gedronken!, denk dat de mdma hoeveelheid iets te veel was mar voor me gevoel wast spr lekker!
o
omegadotexeLid
01-01-2024, 00:00
#7
Bruine Boom 200 mg, getest (sterkste)
Oranje Q-Dance 180 mg, getest(Favoriet #1)
Rode/Roze Eekhoorn 186 mg, getest(Favoriet #2)

Die Bruine Boom heeft me in t begin vies genekt. In t begin kwam ie net ff te hard, maar na 10-15 min kon ik lekker in mn trip stappen. Ik dacht dat ik m wel helemaal kon hebben omdat ik de laatste tijd wel vaak van een paar snoepjes hou :flushed:
k
knalkaakLid
01-01-2024, 00:00
#8
ik space hem nu wel goed op de rode eekhoorn
d
darkbullLid
01-01-2024, 00:00
#9
zou der nou echt verschil in pillen zitten dan?
ik hoor wel es... die en die slaat langzaam in maar duurt langer..
of die en die gaat lekker hard..
maar het is toch gewoon de sterkte van een pil? hoeveel mg?
d
de GTLid
01-01-2024, 00:00
#10
rode eekhoorns zijn ook fijn. Heb nu witte speakers gehaald, die zijn nog weer een stukkie zwaarder. Vergelijkbaar met de bruine boom (rond de 200mg). Maar die zijn eigenlijk meer leuk voor de heb. Ik vind de rode eekhoorns zwaar genoeg nl. (in halfjes dan)
l
lunafayeLid
01-01-2024, 00:00
#11
Oranje Q dance ... lekker sterk maar niet te... de piek is niet te heftig.
Pakken dan met op stap gaan een kwart per x om de 1,5 uur. max 2,5 pil op een avond
Thuis pakken we een halve per x om de 2 uur. max 2,5 pil op een avond.
P
Paperplane.Lid
01-01-2024, 00:00
#12
Q-Dance 2e batch. 170-189?
a
anoniemetripLid
01-01-2024, 00:00
#13
groene eekhoorn nooit zo lekker gegaan jammer dat ze niet meer worden gemaakt daarna kwam goeie vervanger zelda/triforce vond hem minder dan groene ook op en worden niet meer gemaakt nu rode/roze eekhoorn ook goeie aanrader maar niet zo goed als die groene
l
lunafayeLid
01-01-2024, 00:00
#14
lunafaye zei:
Oranje Q dance ... lekker sterk maar niet te... de piek is niet te heftig.
Pakken dan met op stap gaan een kwart per x om de 1,5 uur. max 2,5 pil op een avond
Thuis pakken we een halve per x om de 2 uur. max 2,5 pil op een avond.
Klik om te vergroten...
C
ChibbyLid
01-01-2024, 00:00
#15
dubbel hartje :wink:
r
rinickieLid
01-01-2024, 00:00
#16
Ik ben rinick en ik doe die pillen in me ass , dan ga je pas echt gekke dingen doen , hihihi :openmouth:
H
HykosLid
01-01-2024, 00:00
#17
gele aliens nog nooit zo gespacd :hearteyes: niet normaal wie kent die nog?
w
wausie91Lid
01-01-2024, 00:00
#18
ik gebruik nog niet lang maar tot nu toe
rode vlinders ik zag 2 rasta sesamstraatpoppen elkaar in elkaar slaan
ik had er 2 op
gele ferraris ik was zo vaag als een deur
en witte haaitjes ik zag allles draaien en hallucineerde wegen
:smoke:
c
caatjeLid
01-01-2024, 00:00
#19
Ze hebben allemal wel hun charme. De een is sterk dat je enorm strak staat, de ander is sweety vanwege t enorme love gevoel, de andere om dat ik me er lekker op kan bewegen. Natuurlijk hebben als het goed is alle pillen dit wel maar de een wat meer dan de ander. Vind ik.
W
WortelLid
01-01-2024, 00:00
#20
caatje zei:
Ze hebben allemal wel hun charme. De een is sterk dat je enorm strak staat, de ander is sweety vanwege t enorme love gevoel, de andere om dat ik me er lekker op kan bewegen. Natuurlijk hebben als het goed is alle pillen dit wel maar de een wat meer dan de ander. Vind ik.
Klik om te vergroten...
Strak = pep.
Hyper + love = pep + mdma.
Love gevoel = mdma.
Er zijn ook andere stoffen maar dit is toch wel het meest voorkomende.

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
1...2021222324...63
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."