Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsFavoriete(sterkste)Pilletje ooit gehad!

Favoriete(sterkste)Pilletje ooit gehad!

1254 antwoorden
327 weergaven
18-5-2026
c
chr776Lid
01-01-2024, 00:00
#1
Psychedelic_Fairytale zei:
xtaz zei:
7 x 12mg. :)
Maanden terug had ik er eens 9 van 6mg genomen dus ik kan tegen een stootje. :wink:
Klik om te vergroten...
is dat een grap of niet :confused:
Klik om te vergroten...

Vraag het me ook af. Als het geen grap is vraag ik me ook af wat die ervoor neertelt want zou nog geen 5 euro geven voor die 7 of 9 pillen. Zou ze niet eens voor niks willen. Die 54mg mocht blij zijn als ik daar vroeger een tinteling van kreeg :wink:
P
PRINCEZS_Lid
01-01-2024, 00:00
#2
Best wel grote witte pillen met kersjes erop van 200 mg :)
J
J0rritLid
01-01-2024, 00:00
#3
weet iemand hier echt nauw het verschil tussen mda en mdma? en heeft veel ervaring met beide en kan het goed beschrijven? ik weet theoretische verschillen maar wil ervaringen eigenlijk. iemand zin om een trip-report van zn beste mda ervaring te maken met alle details?
x
xtazLid
01-01-2024, 00:00
#4
Hehe, het is geen X ofzo hoor, het zijn Roche(kes).. :grin:
En nee het is géén grap. :wink: €10 voor 50 Roche pillen van 12mg elk.
S
Shadow ChildLid
01-01-2024, 00:00
#5
xtaz zei:
Hehe, het is geen X ofzo hoor, het zijn Roche(kes).. :grin:
En nee het is géén grap. :wink:
Klik om te vergroten...

Wat versta jij onder Rochekes ???

Valium ?
x
xtazLid
01-01-2024, 00:00
#6
Roche Lexotan Bromazepam. Kalmeermiddel dus. :wink:
B
BamHeroLid
01-01-2024, 00:00
#7
3D Hartjes....beetje blauw met grijs..meer grijs! als je hurkt, door je neus inademt en dan opstaat en sprint, kun je 150 km per uur rennen :P
J
J0rritLid
01-01-2024, 00:00
#8
xtaz zei:
Roche Lexotan Bromazepam. Kalmeermiddel dus. :wink:
Klik om te vergroten...

ow haha. Ik dacht ook al dat je x bedoelde. haha
c
chr776Lid
01-01-2024, 00:00
#9
Ik heb wel heel veel mda geslikt maar is al zolang geleden. Begin '99 dus zal er me niet alles meer van gaan kunnen herinneren. Ik heb er in '97 een klein tijdje gehad en in '99 heb ik dat bijna een half jaar gehad. Al ik toen ergens maart/april ermee gekapt had; Ik weet enkel van de opeltjes dat het 60mg was van de anderen geen idee.
Ik kan wel eens proberen mijn ervaring ervan neer te geven maar uiteindelijk is dat toch voor iedereen anders, en net zoals bij mdma kun je het toch niet echt uitleggen wat je voelt, je kunt zeggen zo en zo maar daarmee ervaar je het gevoel nog niet.
Hoeveel ik ervan slikte, in het begin 60 tot 150mg en na de wenning eraan ging dat wel van 300mg tot 420mg in tijdspanne van 8 uren.
Dit een 3-4tal maanden 3x/week, ieder weekend dus. En voorheen slikte ik ook al iedere vrije dag. Ik weet niet of die ook mda waren omdat deze mij wel fel hallucinaties gaven en ook zwaar flippen maar uiteindelijk een heel ander gevoel dan de 3 andere mda's die ik heb gehad.

Als ik meer tijd heb om eens diep te gaan denken :tongueout: zal ik wat ervaringen geven.
K
KennabisLid
01-01-2024, 00:00
#10
Mijn sterkste pil ooit is gelijk ook mn eerste pil
het waren witte schildpadjes en ze bevatten ongeveer
100-110 milligram MDMA.
m
matthijsLid
01-01-2024, 00:00
#11
Mijn sterkste pil ooit was een geel hartje... 145 mg mdma naar het schijnt.
G
GabberSnoePieLid
01-01-2024, 00:00
#12
Telefoon zei:
blauwe langwerpige zonder opdruk heel groot..

met 600mg mdma laten testen :grin:
Klik om te vergroten...

:rolleyes: WTF

impossible.......:confused: :stoned:
m
matthijsLid
01-01-2024, 00:00
#13
Wie wil er ook 600 mg mdma in een keer naar binnen rossen :confused:
G
GabberSnoePieLid
01-01-2024, 00:00
#14
in elk topic heb ik alleen nog maar onzin gelezen van deze gast... :rolleyes:
B
BillyBiloLid
01-01-2024, 00:00
#15
GabberSnoePie zei:
in elk topic heb ik alleen nog maar onzin gelezen van deze gast... :rolleyes:
Klik om te vergroten...


het is dat jij het zegt, anders was ik je de stap voor geweest.
n
nutsssLid
01-01-2024, 00:00
#16
eXeCuze zei:
de beste die ik nog heb gehad vind ik nog de blauwe mitsu's een maat van me had ooit een orangje mickey mousje was egt niet normaal hoe klein dat ding was en hij ging hard :openmouth: iemand een idee wat erin zou hebbe kunne zitte ? of iemand ook orange mickey mousjes gehad ??
Klik om te vergroten...

Zijn een paar keer in omloop geweest ja die mickeys. 140mg MDMA als je de goeie had. Vrijwel gelijk aan de gele hartjes uit die periode.

Ik herinner me nog de ovale LOVE pillen en de HD rondjes... Poeh poeh!
p
pietheinLid
01-01-2024, 00:00
#17
oranje zwaluwtjes nu 2,
en god ik ga hard!!!
DAMNNN niet normaal
A
AddictLid
01-01-2024, 00:00
#18
Joodse Sterren!! :hearteyes: :hearteyes:

Mijn top 3;
1. Joodse Sterren
2. Pijltjes
3. Blauwe Tulpen

:hearteyes: :hearteyes:
-
-spaceman-Lid
01-01-2024, 00:00
#19
wit/grijze smilies! damn wat ga ik daar hard op!
van 1 pil gegarandeerd de hele avond/nacht genieten!
I
IntoxicatedLid
01-01-2024, 00:00
#20
Blauwe mitsu's

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
1...2223242526...63
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."