Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsFavoriete(sterkste)Pilletje ooit gehad!

Favoriete(sterkste)Pilletje ooit gehad!

1254 antwoorden
331 weergaven
18-5-2026
F
FlatlinerLid
01-01-2024, 00:00
#1
Fuck die smilies zoals hierboven in de PIC daar heb ik er 1x keer een aantal van gehad. Dat was echt dope shit, ik ging als de brandweer op die pillen.

Rose lovertjes waren ook altijd vet, daar zat wel de nodige speed in maar op zich nie verkeerd voor een feestje.

Groene Dolce en Gabana`s (high on MDMA) wazige shit, maar wel lekker.
F
FlipMeisterLid
01-01-2024, 00:00
#2
Freezing jij hier ook :beer:
PM me voor mijn identiteit :smoke:

OT: Witte molentjes, puur door de MDA ...
n
nicole1973Lid
01-01-2024, 00:00
#3
Groene kangaroes


nou heb ik hier al eerder op gereageerd maar ik heb nu toch een pil geproeft.. zoiets lekkers heb ik nog niet eerder gehad.. niet zo zeer qua sterkte maar hoe die opkomt....piekt ( wat eerrrrrg lang is ) en weer afzakt ( wat ook errrrug lang duurt ) echt super en helemaal nergens last van de dagen er op ...
w
westsideLid
01-01-2024, 00:00
#4
heb blauwe mitsu s gehad maar die waren rond maar echt het was gewoon troep nooit meer halen
b
beertjahhLid
01-01-2024, 00:00
#5
als ze rond zijn zijn het toch geen echte mitsu's :confused: :confused:
w
westsideLid
01-01-2024, 00:00
#6
dat wist ik dus niet daarom was het troep gelukkig heb ik er niet veel van gekocht
E
EverioLid
01-01-2024, 00:00
#7
westside zei:
dat wist ik dus niet daarom was het troep gelukkig heb ik er niet veel van gekocht
Klik om te vergroten...

wat versta jij onder troep? weinig mdma? of gewoon rotzooi in de pil?
w
westsideLid
01-01-2024, 00:00
#8
weinig mdma je moest er pas 4 inslikken voordat je echt wat voelde
E
EverioLid
01-01-2024, 00:00
#9
westside zei:
weinig mdma je moest er pas 4 inslikken voordat je echt wat voelde
Klik om te vergroten...

naja dat noem ik of een hoge tolerantie :P of slechte kwaliteit, troep vind ik als er iets anders in zit dan MDMA
G
GabberSnoePieLid
01-01-2024, 00:00
#10
Everio zei:
westside zei:
weinig mdma je moest er pas 4 inslikken voordat je echt wat voelde
Klik om te vergroten...

naja dat noem ik of een hoge tolerantie :P of slechte kwaliteit, troep vind ik als er iets anders in zit dan MDMA
Klik om te vergroten...

idd als er weinig mdma in zit, dan noem ik t kutpillen :smilingimp:
W
Wile-E-PeyoteLid
01-01-2024, 00:00
#11
Die kleine platte die ze verkochten op gran canaria, (stond een sikkel en hamer op) duurt een drie kwartier, maar dan knalt ie er in alsof je vanuit een enorme sneeuwstorm in een warm roze bubbelbad gaat liggen
E
EverioLid
01-01-2024, 00:00
#12
GabberSnoePie zei:
Everio zei:
westside zei:
weinig mdma je moest er pas 4 inslikken voordat je echt wat voelde
Klik om te vergroten...

naja dat noem ik of een hoge tolerantie :P of slechte kwaliteit, troep vind ik als er iets anders in zit dan MDMA
Klik om te vergroten...

idd als er weinig mdma in zit, dan noem ik t kutpillen :smilingimp:
Klik om te vergroten...

idd :)
p
psilocybineLid
01-01-2024, 00:00
#13
Voetjes
P
PhreakingoutLid
01-01-2024, 00:00
#14
De bekende Blauwe Mitsu's, gewoon KEIHARD gaan, beetje hallicuneren, niet dat slome XTC gevoel, ze lagen wel een beetje zwaar op de maag in het begin, en moesten even inkicken.. maar dan!! :grin:

Dat waren echt hele mooie tijden hehe..

Laatste keer gezien met Thunderdome 2005.
t
tailsLid
01-01-2024, 00:00
#15
ik heb normaal gezien binnen 2 weken blauwe mitsus
ik heb ze nog nooit geprobeerd dus ik ben erg benieuwd :hearteyes:
P
PhreakingoutLid
01-01-2024, 00:00
#16
Regel voor mij wat haha :hearteyes:
S
SperSIZEboonLid
01-01-2024, 00:00
#17
de ene blauwe mitsu is de andere niet :wink:

misschien hebben ze deze wel gedrukt omdat ie zo populair was en zit er veeeel minder in
b
bobLid
01-01-2024, 00:00
#18
niemand ooit die witte driehoekige mitsus had ?
of
blauwgetinte smileys boordenvol mdma (de smile op die stempel kwam tot op de hoogte van de ogen) en de roze appeltjes (140 mg mdma)
b
bobLid
01-01-2024, 00:00
#19
Djodjo zei:
nutsss zei:
de tijden van de Mitsu's en de HD-tjes... zucht... waar zijn ze gebleven?
Die Mitsu'dingen waren er ook in een hele reeks kleuren, wit, geel, paars, rood ik heb ze allemaal gezien en volgens mij waren ze allemaal top!
Klik om te vergroten...

Hij kent de Pentagrammen niet en de Dubbele Salmi's. (jaren '90)
Waren die maar weer back in Town, dan zou ik nog wel een keer (of 2 of 3 of weet ik veel keer hoeveel) zo'n tabletje toedienen!
Klik om te vergroten...

die pentagrammen zijn al een halfjaar weer in town vol met witte doorzichtige md kristaln
l
latexaLid
01-01-2024, 00:00
#20
Groene kangeroo's > nu vervangen door groene kersjes

Die kangoo's waren erg goede pillen, op diverse party's geslikt, heerlijk love gevoel, geen bij werkingen. Nu vervangen door groene kersjes ( 140 mg mdma ) Ik lust er wel meer van.... iemand ervaring met deze kersjes, mail me dan.....

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
1...2324252627...63
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."