Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"darkmaistah zei: Kun je geen half uurtje wachten? Blowen icm. met LSD gaat prima, maar je kunt echt eerst beter even alleen het effect van de LSD aanvoelen. Je hebt heel de dag/nacht nog om te blowen erbij, daar kun je later mee experimenteren. De hoeveelheid zou je als ervaren blower zelf in kunnen schatten. Als je nog niet zo vaak geblowt hebt gewoon een jointje draaien met gemiddelde wiet en beginnen met 5 hijsjes ofzo. Dan tien minuten wachten, en dan nog eens kijken. Ik zou dus eerst even 2/3 uur na inname van de LSD wachten met blowen. Als je nu al erg frequent gebruikt is het minder onverstandig dit net voor de trip te doen, vind ik. Klik om te vergroten... Ok! ja tsja, ik begin zeg maar net met hard-drugs, en ik merk dat ik er de laatste tijd best wel nieuwsgierig naar word...Ik ben van plan om LSD 1x te gaan gebruiken en dan wil ik ermee kappen (tot februari, dan is er weer een dubstepfeest ), vandaar dat ik het zo bont maak. ennuuh, ik weet niet precies hoe het met microgrammen zit ensow, maar als ik nou 1 zo'n zegeltje heb, is dat dan genoeg om in 1 avond te gaan trippen/hallucineren voor 8 uurtjes ongeveer? Klik om te vergroten... gebruik beter xtc op een feest en lsd in de natuur altijd als ik naar dubstep feest ga zie allemaal mensen die bad gaan op lsd neem gewoon pilletje en als je met vrienden gaat chillen een lsd en dan veel lopen door je buurt ofzo"
"zo goeie report maare ja ik adviseer je wel volgende keer als je iets voor het eerst gebruikt niet 1mans te gaan spacen"
"altijd voor ik xtc neem ga ik eerst shop dikke zak halen ik vind zo chill om te blowen als ik space je gaat er echt niet opeens fout van ofzo heb ik dan je gaat relaxter van spacen en hallicuneren ik vind het echt een lekkere combi mdma en wiet heb altijd als ik niet blow tijdens me space is het net of ik minder hard space nouja ik sta altijd strak dan met me ogen en kaken en als ik blow en rustig op een bankje zit zie ik er een stuk normaler uit"
"is geen moeilijke keuze XTC!!!!!!!!!! speed vind ik persoonlijk beetje domme drugs wakker gevoel en ga je strak staan enzo nou wow wat leuk van een pilletje ga je spacen en ik weet niet wat je liever heb gewoon oppepende drugs pep en sos of drugs waarvan je bewustzijn veranderd mdma lsd wiet paddos enzo ik vind het persoonlijk dom om speed te gebruiken komt omdat ik het niet snap net als dat niemand heroine snapt (niet dat ik dat gebruik) maar xtc is gewoon echt een leuke ervaring zeker je eerste keer zorg dat je met je beste vrienden bent dat er een aantal nemen en wat jointjes roken geloof me dat word 1 van de beste avonden van je leven je kan ook natuurlijk uitgaan dit vind ik zelf veel leuker dan chillen op x maar sommige mensen kunnen er niet goed tegen dus je kan denk beter eerste keer vertrouwde omgeving dat je weet wat het is en wat het met je doet en als je blowt vergeet geen wiet geloof me het maakt je space veel chiller"
"hier ga ik weer komen met een lap text ik heb een systeem bedacht waar natuurlijk veel gaten in zullen zitten in sde praktijk maar in theorie kan het werken namelijk: de overheid importeert drugs of fabriceert ze ze worden streng geteld en in een verpakking gedaan. op deze verpakking staat een barcode en gebruikers hebben een pas nodig met barcode soort wietpas) als zij drugs kopen word hun pas en dr drugs gescanned hierdoor word geregistreerd hoeveel en welke drugs word verkocht en aan wie. deze manier heeft nog een voordeel verslaafden zullen hun drugs niet verkopen aan minderjarigen omdat ze de hoeveelheid krijgen die zij gebruiken en als zij dit hebben gekocht werkt hun pas niet meer. in deze winkels kan een maandelijkse of wekelijkse controle zijn om te kijken of er geen drugs worden verkocht aan mensen zonder zo een pas. op deze manier gaat de drugsmarkt kapot want alle vaste klanten halen nu in deze winkels en het word moeilijker voor niet gebruikers om aan drugs te komen om te experimenteren. het beste is natuurlijk als drugs illegaal zijn maar drugs zijn er nu en gaan niet zomaar weg door het illegaal te maken worden de problemen groter op economisch, sociaal, politiek en crimineel gebied. en ik zeg het nog één keer illegale drugs zijn duur waardoor arme mensen zelf drugs gaan maken die veel krachtiger en goedkoper zijn waardoor de problemen alleen maar groter worden kijk maar naar: Methamfetamine crack cocaine desomorfine (krokodil) deze drugs zijn gemaakt omdat drugs te duur zijn en hebben alleen maar voor meer problemen gezorgd laat dit niet met Nederland gebeuren aub. en kijk weer in de VS nieuwe syntetische drugs als bath salts en syntetische wiet zijn of waren legaal. syntetische wiet is sterker en vergroot je kans op psychoses meer dan normale wiet warom gaan mensen dit gebruiken omdat het legaal is als wiet legaal was zou dit waarschijnlijk niet eens ontdekt zijn. bath salts een trip vergelijkbaar met cocaine, mdma en meth met waarschijlijk dezelfde schade als cocaine en meth warom? omdat drugs illegaal zijn en deze niet oke je ziet in amerika dat mensen deze drugs zwaar misbruiken omdat het legaal is denken ze geen schade maar als we drugs legaliseren en bij de koop van drugs veel informatie geven over drugs en de gevolgen ervan zijn de gebruikers tenminste bewust van wat ze doen ook vind ik dat er op scholen meer voorlichting moet worden gegeven want zoals het nu is, is het als bij south park: drugs are bad mkay you should not do drugs mkay. in de eerste klas op de middelbare school moet voorlichting over komen gewoon een heel hoofdstuk net als sex sinds daar veel voorlichting over word gegeven zijn er minder tieners zwanger of lopen hebben een soa zelfde zal gebeuren met drugs. nu word in 1 lesuur over alle drugs uitgelegd dit wekt meer vragen dan antwoorden bij leerlingen. en er moeten ex gebruikers of gebruikers ook helpen bij deze voorlichting stel je voor als een heroïne verslaafde zijn levenverhaal verteld denk je dan dat er ook maar 1 kind is dat denk ja! ik ga heroïne doen? het probleem is wat de maatschappij met het beeld over drugs heeft gemaakt omdat de meerderheid van de mensen blindelings gelooft wat de overheid en media zegt. als ik zeg drugs legaal kijken mensen me raar aan maar dat komt door het beeld dat ze in hun hoofd krijgen: junkies, zwerfers en criminelenmaar dit komt alleen maar doordat het illegaal is, het probleem is dat mensen een mening geven over iets waar ze niks van weten. het is tijd voor vrijheid van drugs kijk naar de alcohol verbod in de VS liep dat goed af? nee! de criminaliteit dat te maken had met alcohol steeg als een speer omhoog zelfde geld voor drugs. het is tijd om deze gebruikers te helpen in plaats van af te wijzen. het is tijd voor vrede in deze oorlog die er voor heeft gezorgd dat: drugskartels en terroristen miljarden verdienen aan drugs. superhoge prijzen waardoor drugsverslaafden geen normaal productief leven kunnen leiden. drugsgebruikers worden afgewezen in onze maatschappij terwijl ze ziek zijn en onze hulp veel meer nodig hebben dan zeikend mens die verkouden is of hoofdpijn heeft. geld mislopen dat verdiend kan worden aan accijns op drugs miljarden euros verspillen aan het opsporen van drugs en dat is mischien 10-20% van alle drugs terwijl dit geld beter kan worden uitgegeven aan verslavingzorg. zorgen dat gebruikers niet weten wat ze nou echt nemen (gevaarlijke) versnijding. duizenden mensen die hun leven kwijtraken door de oorlog tegen drugs en dan de positieve dingen die deze oorlog heeft gebracht: als die er zijn graag een reactie"
"Paperplane. zei: Crack is zegmaar juist een van de duurste drugs om verslaafd aan te zijn. Elke 10 minuten een nieuwe dosis a 10 euro. Klik om te vergroten... ja dat klopt maar voor mensen die beginnen die halen tientje crack of 1 gram cocaïne daardoor is het handiger voor armere mensen zelfde met crystal meth mensen beginnen omdat het sterker goedkoper en langer werkt maar als je verslaafd raakt heb je meer en meer nodig waardoor het zo duur word"
"binnekort ga ik voor het eerst lsd nemen heb al veel info over gezocht maar wil ook wat tips van ervaren gebruikers ik heb zegels 220microgram ik weeg 60kg wat is een goeie dosis voor de eerste keer gewoon hele nemen of halve en kan ik er gewoon wiet bij roken als ik trip vastwel toch? en is 10euro normale prijs voor zegel 220 maakt me niet veel uit is toch niet veel geld wat moet ik doen als iemand bad trip krijgt ik dacht zelf aan vitamine c en suikerwater ofzo wat is een goeie plek om te spacen gewoon plek waar ik altijd chill en dan steeds naar een andere plek te gaan of op 1 plek blijven en is het beter om overdag of als het donker is en wat ervaar ik ongeveer van zo een space ik denk zelf dat kleuren anders zijn en als ik bijv. naar een prullebak kijk dat ik iets heel anders zie ja is moeilijk voor te stellen heb nooit echt iets genomen waarvan ik hallicuneer alleen lichte hallicunaties die niks voorstellen door mix mdma en wiet en een keer truffels of is het beter om eerst een keer paddos te nemen? en lsd is niet verslavend toch of is het net zoals xtc dat als je denkt doe 1keer in me leven en daarna nooit meer wat btoch bijna niemand lukt fly high and trip safe"
"xtc en lsd kan maar ik zou het omdat het je eerste keer gewoon andere drugs weglaten en puur op lsd zodat je precies weet wat het is en wat het met je doet en dan kan je denken deze trip is lekker genoeg of volgende keer kijken hoe het is met een pilletje erbij drugs zijn best te combineren maar naar mijn mening als je iets voor het eerst gebruikt mix het dan niet alleen met wiet of hasj denk niet dat dat erge gevolgen kan hebben maar je trip leuker maakt"
"het is niet echt dat je verslaafd raakt aan wiet maar meer aan de levenstijl ik rook 3jaar (bijna) elke dag en als ik met een groep chill die wiet roken krijg ik er zin in ga me vaak vervelen als ik nuchter ben maar als ik met een groep ben waar niemand blowed heb ik hier geen last van ik weet niet of meerdere mensen dit hebben maar ik wel"
"gebruik je verstand omdat je dit van de dokter krijgt betekend niet dat snuiven ongevaarlijk is werkt zeer verslavend vriend van mij is er kapot aan gegaan woont nu bij zodat ik hem in de gaten kan houden dat hij niks gebruikt aub ik smeek het want die eerste keer dat je het doet is het geweldig maar na verloop van tijd voel je niks meer en maakt het je kapot net als andere hard drugs ritalin snuiven is mogelijk het is zeker niet aan te raden ik zal nu een heel verhaal geven hierover want weet er veel vanaf omdat een vriend van mij dit dagelijks deed het probleem is zo een pil weegt rond de 130mg waarva slechts 10mg methylfenidaat is dus niet erg fijn zeker niet dat al die bindmidddelen niet oplossen in je neus en die soms 5uur later er nog uit snuit daarom adviseer ik zoek een manier om de pure stof uit die pillen te halen dan hoef je 13X zo weinig te snuiven voor hetzelfde effect en dus minder schadelijk als je ritalin pillen plet doe dat zo goed mogelijk fijnmaakt en in kleine lijntjes snuift halve pillen dus 5mg dat deed hij tenminste kan denk ik ook groter maar volgens hem doet dat pijn zeker de eerste 2 lijntjes daarna voel je niks meer en daarna kan je zonder moeite alles snuiven alleen word je neus wel droog dit is ongeveer hoeveel je nodig heb om je beetje lekker te voelen maar als je van plan bent lang door te gaan heb je heel wat pillen nodig want je neem mischien om de half uur nieuwe eerste keer 15-20mg zorg dat die eerste keer niet komt! beetje tolerantie 20-30mg sterke tolerantie 30-40mg zelf kon mij die vriend van mij er zo 10-20 wegsnuiven op een dag waardoor hij niet in slaap kon vallen dus maar een handje vol benzo's nam niemand van de vriendengroep wist iets er was alleen iets raars met hem altijd verkouden en opgefokt zweten en bijna niks eten. op een dag was ik in zijn kamer terwijl hij even naar de wc gig deed ik iets wat wel slecht is maar ik wist dat er iets was en ja ik vond pillen ritalin en poeder ik wachtte tot hij terug kwam en begon meteen te janken hij vertelde me het hele verhaal en het was hetzelfde alsof je het verhaal van een coke of speed verslaafde hoort sinds die dag woont hij bij mij thuis heeft geen toegang tot ritalin of iets op het begin ging stoppen slecht hij was heel chaggerijnig opgefokt een echte arrogante klootzak maar ik bleef hem steunen en nu gaat het een stuk beter met hem hij is nu clean voor 5maanden en soms vraag ik als je ik ritalin op tafel zou laten denk je dat je het dan snuift en hij zegt altijd denk het wel geloof het is hard drug en kan dezelfde gevolgen hebben als ik hier ook maar 1 iemand mee bereik ben ik blij begin er niet aan"