Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"ik ben heel goed bevriend met een ex van. we zijn ooit 3 maanden samen geweest z'n 9 jaa geleden. we zien elkaar ook op feestjes of film avondjes en eens in de 2 of 3 weken hebben we heerlijk sex . afgesproken geen sex met anderen te hebben. en als we een potentiele partner leren kennen zijn we daar gewoon eerlijk over en kappen we ermee. Als die relatie zou uitgaan gann we gewoon weer verder. moet zeggen dat we beide nu niet openstaan voor een relatie"
"nee 9 jaar geleden was het mijn vriend voor 3 maanden. daarna heb ik nog een relatie van 1,5 6 jaar gehad en 6 jaar. Hij is gewoon een goede vriend van me...en sinds ik vrijgezel ben z'n 6 maanden hebben we ook sex. met geen sex met andere bedoel ik dat we alle 2 geen andere losse sex avontuurtjes hebben met andere jongens of meiden. Als 1 van ons gevoelens krijgt voor iemand anders dan stoppen we er gewoon mee We weten ook zeker dat we geen gevoels voor elkaar meer krijgen maar kunnen wel heel goed met elkaar opschieten,lol maken en praten. En zoals ik al zei de sex is heerlijk."
"PepTalk zei: Ah oke, ik snap je! Fijn om te weten dat je vriendschap er later niet onder zal lijden. Lijkt mij toch wel een hekelpuntje:P Klik om te vergroten... ja daar ben ik ook blij om. En fijn dat we beide geen gevoelens voor elkaar hebben ,daardoor ontstaan vaak ook problemen bij zoiets."
"curiouscouple zei: lunafaye zei: En fijn dat we beide geen gevoelens voor elkaar hebben . Klik om te vergroten... Brrrr.gevoelens........ Klik om te vergroten... hahaha ja sorry moet ik nu echt ff niet aan denken vertrouwen dat er nog goede kerels rondlopen heb ik even niet, dus ben k heel tevreden zonder gevoelens.."
"ik jog 2x per week met een vriendin en fiets 2x per week met de hond."
"ik vind dat dat kan. Mijn ex en ik zijn 6 jaar samen geweest. we gebruikten allebij weleens. de ene keer samen op een feestje. de andere x ik alleen als ik met mijn vriendinnen opstap ging. de andere keer hij alleen als we gewoon een avondje naar vrienden gingen(toen deed ik het nooit gewoon thuis) lijkt me geen probleem... we vertrouwde elkaar genoeg. Wel altijd de afspraak gehad om eerlijk te zijn dus niet achter elkaars rug om gebruiken."
"ik heb dit een tijd lang gekregen om te slapen begonnen met 25 mg en opgebouwd tot 300mg per dag. slapen kon ik wel maar veel zweten en rare dromen. de hele dag erna duf zijn. Ik kreeg het uitsluitend om te kunnen slapen, het zou mijn nachtmerries verminderen maar bij de hogere dosering kwamen die juist weer terug. verder stabiliseerd het mijn stemmingswisselingen daar werkte het wel goed voor. nu ben ik weer afgebouwd tot 50 mg al 1,5 jaar ofzo...in deze dosis helpt het me wel om te kunnen slapen,en stabiliseerd het de stemmingswisselingen."
"carpe diem zei: van seroquel kan je ook flink aankomen. Klik om te vergroten... precies de reden waarom ik ben gaan afbouwen."
"je zou kunnen proberen om maag beschermers te nemen voor je wat gaat gebruiken. Een vriendin van me neemt ze voor ze gaat gebruiken omdat ze anders tijdens gaat overgeven en buikpijn krijgt. Bij haar helpt het."
"ik herken idd dat het love gevoel per week minder word en na een week of 4 of 5 weg blijft. Maar het energieke blijft en het losser zijn blijft ook. En daar opzich geniet ik al van. Die dip...die heb ik wel 1 of 2 x gehad..maar niet iedere week. een depressief gevoel krijg ik er ook niet van. Toch zijn het meestal periodes van 4 of 5 weken dat ieder weekend gebruik en dan weer ff een tijdje niet. om mijn lichaam te laten herstellen. Als je dan na een week of 6 tot 8 weer eens wat neemt is het love gevoel weer terug. maar die periodes van 4 of 5 weken achter elkaar is maar 2x per jaar de rest gewoon rustig aan en andere leuke dingen gebruiken zoals truffels,wiet etc.en dan idd eens per 3 maanden eens xtc."