Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"de GT zei: kwaliteit is te vinden voor een ieder die er voor betaalt. ik zit zelf de laatste tijd niet onder de 80%, dus kan niet klagen. Klik om te vergroten... Is dat zo vertel?"
"iedereen die er tegen kan lekker blijven snuiven voor degene die geen maat kunnen houden... Stop ermee. gr"
"He hallo Kreeg fagelopen weekend van een vriend wat speed om uit te proberen. Nou dacht ik wat geeft ie nou weer (pasta) maar bleek dus zelf te moeten laten drogen, dat gedaan te hebben ben ik dus gewoon van vrijdag tot maandag morgen wakker gebleven hahaha damn-it. Dat doe ik dus niet meer als ik moet werken op maandag. PS is dat normaal? gr"
"Ow ok dus de kwaliteit was dus blijbaar wel goed. daar ben ik dan wel weer blij mee gr"
"Ja zoveel had ik niet op en was zaterdag in de vooravond al gestopt en bleef de rest van de nacht,ochtend dag en avond wakker ......Heavy"
"He hallo Ik heb zelf ook laatst nieuwe gekregen en ze worden swirls genoemd een dikke blauwe pil met met een breeklijn, erg veel plezier in zo een klein rond dingetje. Na de test gedaan te hebben zitten ze op 149 mg MD niet slecht voor de prijs dat ik ze heb gekregen."
"Wietkikker zei: Nou voor de nieuwschierige drugs gebruikers onder ons: Het waren super pilletjes! Qua effect wel te vergelijken met de q-dance/power buttons, wat sterker zelfs. Nu nog wachten op de uitslag van het testcentrum. Zullen echt wel rond de 200mg zijn! Klik om te vergroten... Bren benieuwd wat er uit de test is gekomen ?"
"Mitsu,s zijn weer in aantocht! Iemand ervaring? heb er zelf nu 20 gehaald maar nog niet genomen zien er goed uit maar dat zegt niks dat weet ik maar krijg vandaag uitslag. Volgens mijn dealer zmoeten ze 125mg zijn best redelijk dus. Gr"
"Heb nu dus de Blauwe yingyang weer liggen ff kijken hoe die weer knallen getest op 149 mg bij ggz R,dam Maar afgelopen weekend lichtgroene VW-tjes gehad heb die op extrema belgie naar binnen gegooid en die waren niet normaal goed. Ben benieuwd wat daar psies in zit heb ze gister weggebracht uitslag vrijdag. gr"
"Nou heb ik roze batmans genomen op bloemendaal van het weekend en die waren me toch wel erg bevallen moet ik zeggen.. volgens de dealer zit er tussen de 150 en 160mg MD in? Ze waren niet zo heftig als dat ik had verwacht maar toch was ik aardig koekie om het zo maar te zeggen. misschien is me tolerantie kapot !!! en moet ik even wachten weer met nieuwe nemen...... Iemand nog ervaring met de batmans?"