Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsFavoriete(sterkste)Pilletje ooit gehad!

Favoriete(sterkste)Pilletje ooit gehad!

1254 antwoorden
318 weergaven
18-5-2026
r
rinickieLid
01-01-2024, 00:00
#1
Ik ben rinick en ik doe die pillen in me ass , dan ga je pas echt gekke dingen doen , hihihi :openmouth:
E
El RetroLid
01-01-2024, 00:00
#2
SHRECKJES :hearteyes: Manman wat een pillen

De pentagrammen die ik op Groove City had waren de leukste
t
tailsLid
01-01-2024, 00:00
#3
geen naam ervoor?
J
JewCookieLid
01-01-2024, 00:00
#4
kerel ik d8 dat het speed pillen waren..?

je maakt mij echt niet wijs dat je van 90mg speed gaat halucineren hoor..

je mag dan 15 zijn, maar zelfs mijn nichtje van 3 kan je 90 mg voeren zonder halucinaties..

ik geloof der eerlijk gezegt niks meer van...
M
MiNiMaLiSDopeLid
01-01-2024, 00:00
#5
ga eens dood alle 3 :P
t
timztaLid
01-01-2024, 00:00
#6
roze diamantje :openmouth:
f
flash kiekeLid
01-01-2024, 00:00
#7
Blauwe driehoekige mitchus :smoke:
G
GabberSnoePieLid
01-01-2024, 00:00
#8
beste, k weet niet prcies hoe ze heten (ik denk peacejes of iets in die richting door het logo)

ze zijn blauw met een peace teken en achterop een breeklijntje als je goed kijkt zie je ook witte stukjes zitten. :mrgreen:

aantal mg weet ik niet
:mrgreen:

miss dat iemand deze ook kent?? :openmouth:
E
Elektronik_dynamiteLid
01-01-2024, 00:00
#9
1) een of andere vage gelige pil met een denne boom erop weet de naam zo niet
2) V2'tjes
3) blauwe lovertjes
c
cuntLid
01-01-2024, 00:00
#10
de algemeen bekende blauwe mitsu's 3hoekig.
heb ook blauwe rond mitsu's gehad maar was maar de helft zo goed ofzo (naar mijn gevoel..)
T
Trip UnitLid
01-01-2024, 00:00
#11


Deze maar dan gladder zeg maar,dat zijn ze :grin:
l
lespaulLid
01-01-2024, 00:00
#12
de beste die ik ooit gehad heb zijn de witte mtv tjes
een half jaar geleden

ik heb nog nooit zo lekker gevoeld als toen!!!
G
GabberSnoePieLid
01-01-2024, 00:00
#13
Qocaïne zei:
PM verstuurd naar need^weed

om topic vervuiling tegen te gaan!
Klik om te vergroten...
ok :P
s
spliffsnatcherLid
01-01-2024, 00:00
#14
8 jaar geleden:

toen gingen cactussen (cilinders) rond en purperen hartjes, pillen zo groot als het topje van je pink. +- 250mg mdma. Voordeel was dat iedereen ze had en dus geen pep in omloop, iedereen happy en niemand agressfief.

Dezer dagen mja eigenlijk zeer veel rommel buiten een paar ying-yang dingetjes. Mitsibishiw zijn misschien wel leuk maar veeel te veel pep, ok je staat wel strak maar dat verwacht ik niet dan koop ik wel speed (wat rommel is)
Q
QocaïneLid
01-01-2024, 00:00
#15
Blauwe Peacjes!
G
GabberSnoePieLid
01-01-2024, 00:00
#16
need^weed zei:
beste, k weet niet prcies hoe ze heten (ik denk peacejes of iets in die richting door het logo)

ze zijn blauw met een peace teken en achterop een breeklijntje als je goed kijkt zie je ook witte stukjes zitten. :mrgreen:

aantal mg weet ik niet
:mrgreen:

miss dat iemand deze ook kent?? :openmouth:
Klik om te vergroten...


Qocaïne zei:
Blauwe Peacjes!
Klik om te vergroten...

hebben wij het over dezelfde??? :openmouth:
Q
QocaïneLid
01-01-2024, 00:00
#17
need^weed zei:
need^weed zei:
beste, k weet niet prcies hoe ze heten (ik denk peacejes of iets in die richting door het logo)

ze zijn blauw met een peace teken en achterop een breeklijntje als je goed kijkt zie je ook witte stukjes zitten. :mrgreen:

aantal mg weet ik niet
:mrgreen:

miss dat iemand deze ook kent?? :openmouth:
Klik om te vergroten...


Qocaïne zei:
Blauwe Peacjes!
Klik om te vergroten...

hebben wij het over dezelfde??? :openmouth:
Klik om te vergroten...

Waarschijnlijk wel ^_^



^ misschien onduidelijke pic. Maar ze zijn echt blauw.. en hebben idd ook witte puntjes als je goed kijkt!

heerlijk mdma gevoel :hearteyes:
G
GabberSnoePieLid
01-01-2024, 00:00
#18
Qocaïne zei:
need^weed zei:
need^weed zei:
beste, k weet niet prcies hoe ze heten (ik denk peacejes of iets in die richting door het logo)

ze zijn blauw met een peace teken en achterop een breeklijntje als je goed kijkt zie je ook witte stukjes zitten. :mrgreen:

aantal mg weet ik niet
:mrgreen:

miss dat iemand deze ook kent?? :openmouth:
Klik om te vergroten...


Qocaïne zei:
Blauwe Peacjes!
Klik om te vergroten...

hebben wij het over dezelfde??? :openmouth:
Klik om te vergroten...

Waarschijnlijk wel ^_^



^ misschien onduidelijke pic. Maar ze zijn echt blauw.. en hebben idd ook witte puntjes als je goed kijkt!

heerlijk mdma gevoel :hearteyes:
Klik om te vergroten...

Jaaaa idd die bedoel ik ook :mrgreen: die werken prcies hoe een xtyc pil moet werken heerlijke dingen :mrgreen: :openmouth: :openmouth:

als je deze slikt hoeveel neem jij er dan meestal en weet jij toevallig hoeveel mg mdma erin zit? :hearteyes:
Q
QocaïneLid
01-01-2024, 00:00
#19
ik heb aan één pilletje genoeg :)

de pillen zijn getest op 110mg MDMA
G
GabberSnoePieLid
01-01-2024, 00:00
#20
Qocaïne zei:
ik heb aan één pilletje genoeg :)

de pillen zijn getest op 110mg MDMA
Klik om te vergroten...

ik altijd 2

2 op me tong leggen en dan doorslikken :mrgreen: van meerdere tegelijk ga je super hard :mrgreen:

ik heb nog niet zo heel vaak xtc gehad en mijn eerste pil was dus ook deze ik heb alleen nog maar deze gehad :openmouth: zo te zien niet slecht 110 mg is best veel

omg zit me nu te bedenken wat ik dan gdv dom ben geweest om de eerste keer in me leven 2 van deze te nemen(zat wel 1 uur tussen na de inname van de 2e pil want ik dacht dat de eerste niet werkte(ik was toen nog een onwetend iemand van drugs) :openmouth: gelukkig ging alles goed :mrgreen:

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
1...1819202122...63
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."