#1
Ik ben rinick en ik doe die pillen in me ass , dan ga je pas echt gekke dingen doen , hihihi ![:openmouth:]()


ok :PQocaïne zei:PM verstuurd naar need^weed
om topic vervuiling tegen te gaan!
need^weed zei:beste, k weet niet prcies hoe ze heten (ik denk peacejes of iets in die richting door het logo)
ze zijn blauw met een peace teken en achterop een breeklijntje als je goed kijkt zie je ook witte stukjes zitten.![]()
aantal mg weet ik niet
miss dat iemand deze ook kent??![]()
Qocaïne zei:Blauwe Peacjes!
need^weed zei:need^weed zei:beste, k weet niet prcies hoe ze heten (ik denk peacejes of iets in die richting door het logo)
ze zijn blauw met een peace teken en achterop een breeklijntje als je goed kijkt zie je ook witte stukjes zitten.![]()
aantal mg weet ik niet
miss dat iemand deze ook kent??![]()
Qocaïne zei:Blauwe Peacjes!
hebben wij het over dezelfde???![]()
Qocaïne zei:need^weed zei:need^weed zei:beste, k weet niet prcies hoe ze heten (ik denk peacejes of iets in die richting door het logo)
ze zijn blauw met een peace teken en achterop een breeklijntje als je goed kijkt zie je ook witte stukjes zitten.![]()
aantal mg weet ik niet
miss dat iemand deze ook kent??![]()
Qocaïne zei:Blauwe Peacjes!
hebben wij het over dezelfde???![]()
Waarschijnlijk wel
![]()
^ misschien onduidelijke pic. Maar ze zijn echt blauw.. en hebben idd ook witte puntjes als je goed kijkt!
heerlijk mdma gevoel![]()
die werken prcies hoe een xtyc pil moet werken heerlijke dingen
Qocaïne zei:ik heb aan één pilletje genoeg
de pillen zijn getest op 110mg MDMA
van meerdere tegelijk ga je super hard

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."