Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsFavoriete(sterkste)Pilletje ooit gehad!

Favoriete(sterkste)Pilletje ooit gehad!

1254 antwoorden
319 weergaven
18-5-2026
C
ChaincellsLid
01-01-2024, 00:00
#1
Fresh zei:
Chaincells zei:
Wit eurotje :]. Enige pilletje met pure MDMA, lang leven geen gespannen kaken.
Klik om te vergroten...

Enige pilletje met pure mdma? :openmouth:
Klik om te vergroten...

Dat ik zelf kon bemachtigen, voor de rest zaten in alle pillen onzuiverheden.


Olijfboompje zei:
Chaincells zei:
Wit eurotje :]. Enige pilletje met pure MDMA, lang leven geen gespannen kaken.
Klik om te vergroten...
Wat loop jij slap te ouwehoeren? :P

Door de MDMA heb je juist gespannen kaken omdat er als reactie noradrenaline in combinatie met dopamine vrij komt.....hierdoor spannen alle spieren zich.
Klik om te vergroten...

Voor zo ver ik weet is je kaakspier (trigeminus) alleen gevoelig voor serotonine veranderingen. Maar ik geloofde eerst ook niet dat er zulke 'zuivere' pillen waren. Neem maar gewoon is pure kristallen en een 'normaal' pilletje, je merkt het verschil echt wel hoor. MDMA hoort relaxed te zijn, niet strak, schuiven, malen. :smoke:
k
k00kLid
01-01-2024, 00:00
#2
Nou ik heb bij MDMA en bij een pilletje toch vrijwel altijd met maalende kaken te maken hoor...

Anyway, ipv de groene Canadezen ga ik toch de oranje Q-Dancejes voor de tweede keer uitproberen.
V
VolginLid
01-01-2024, 00:00
#3
Trip Unit zei:
Mijn sterkste pillen die ik ooit gehad heb zijn de ozo bekende Blauwe mitchu's in driehoeksvorm.
Klik om te vergroten...
S
SvaliLid
01-01-2024, 00:00
#4
uiteraard de good ol' dubbele salmies.
Klik om te vergroten...

Die ken ik nog wel, ja. :smoke:

Dolfijntjes schieten me ook ineens te binnen en kroontjes. Verder is er nog een die me steeds ontschiet... :angry:
T
TufnutLid
01-01-2024, 00:00
#5
Klopt, maar ze veroorzaken vaak wel sterke verhalen :wink:
Zo ook die Salmies. Ik weet niet beter dan dat die ruim 15 jaar geleden de ronde deden en daarna heb ik ze niet meer gezien. Wel veel van gehoord, maar dat bedoel ik nu net: sterke verhalen.
T
TelpevaLid
01-01-2024, 00:00
#6
Whoo, veel plezier :)!
Hier enthousiast onverstandig een hele Triforce naar binnen gegooid O:)... Als ik heul gelukkig ben post ik hier nog wel wat, anders horen jullie 't morgen wel :grin:.!
K
KenobiLid
01-01-2024, 00:00
#7
Mijn beste pilletje is witte motorola. Deze had ik toen rond 2007. Daarna alleen nooit meer kunnen krijgen. ben nu wel een beetje uitgekeken op de pilletjes. In de tijd van nu zit er allemaal troep in! :xtc:
S
SvaliLid
01-01-2024, 00:00
#8
Geen idee wat een Triforce is, maar was het leuk?
T
TufnutLid
01-01-2024, 00:00
#9
geemiesch-goedje zei:
Dit gaat mogelijk mn nw favo worden:
Klik om te vergroten...

Volgens mij is dit een triforce. Een pilletje wat nu blijkbaar de ronde doet. Iemans al op de hoogte van testresultaten?
T
TufnutLid
01-01-2024, 00:00
#10
In de meeste pillen zit helemaal geen troep en op het moment zijn veel pillen juist vrij hoog gedoseerd. Als je bedoeld dat je het nooit zeker weet dan heb je gelijk. Daarom altijd laten testen!
T
TelpevaLid
01-01-2024, 00:00
#11
Heey, de Triforce was top! Voor t eerst sinds tijden weer op de thuisbank genuttigd, en heb heerlijk gebabbeld met vriendin + dr zus + zus d'r vriend, geknuffeld, paar dansmoves neergezet en rete veel gelachen :grin:! Had zelfs geen last van mn kaken, erg prettig! Met een puntje keta drbij behoorlijk wappie, verder voor mij nog wel onder controle te houden :grin:... Sowieso 140+ als ik 't zo in kan schatten, maar vrijdag krijg ik mn uitslag.
K
KenobiLid
01-01-2024, 00:00
#12
Telpeva zei:
Heey, de Triforce was top! Voor t eerst sinds tijden weer op de thuisbank genuttigd, en heb heerlijk gebabbeld met vriendin + dr zus + zus d'r vriend, geknuffeld, paar dansmoves neergezet en rete veel gelachen :grin:! Had zelfs geen last van mn kaken, erg prettig! Met een puntje keta drbij behoorlijk wappie, verder voor mij nog wel onder controle te houden :grin:... Sowieso 140+ als ik 't zo in kan schatten, maar vrijdag krijg ik mn uitslag.
Klik om te vergroten...
Eerst innemen...dan testen....hmmm apart
d
d-j1988Lid
01-01-2024, 00:00
#13
Puffwipe zei:
haha keb nog geen favorietje.. maar tog wel een top 3 :$..

Iemand ervaring met paars hartje?
Klik om te vergroten...
Ik ga ze morgen proberen(wel de ronde met hartjes logo dat uitsteekt) tussen de 210 en 230 mg.
Dus ben bnieuwd
g
geemiesch-goedjeLid
01-01-2024, 00:00
#14
Tufnut zei:
geemiesch-goedje zei:
Dit gaat mogelijk mn nw favo worden:
Klik om te vergroten...

Volgens mij is dit een triforce. Een pilletje wat nu blijkbaar de ronde doet. Iemans al op de hoogte van testresultaten?
Klik om te vergroten...
Ja ik heb een uitslag van 168 mg gekregen van de pil die ik heb ingeleverd.
d
d-j1988Lid
01-01-2024, 00:00
#15
d-j1988 zei:
Puffwipe zei:
haha keb nog geen favorietje.. maar tog wel een top 3 :$..

Iemand ervaring met paars hartje?
Klik om te vergroten...
Ik ga ze morgen proberen(wel de ronde met hartjes logo dat uitsteekt) tussen de 210 en 230 mg.
Dus ben bnieuwd
Klik om te vergroten...
oke heb ze gehad... zker mijn nieuwe nummer in :hearteyes: damn... lang dit gevoel niet meer zo gehad... Lkkr tintelen op het begin en in in klap aanslaan en alles was geweldig... Heel de nacht op moh gedaan met 1.5 pilletje terwijl ik normaal toch minimaal aan de 3 zit... dus aanrader..

*owja en katerloos...... met kaken gingen op masters redelijk te keer ma in de trein toen de laatste uit begon te werken meteen lkkr nuchter en nrgens last van :rock:
K
Koning IllyLid
01-01-2024, 00:00
#16
geemiesch-goedje zei:
Dit gaat mogelijk mn nw favo worden:
Klik om te vergroten...


Deze heb ik 1,5 week geleden nog genomen!!
Dit zijn echt geweldige pillen met 180-200 mg MDMA!
Heb echt een wereldavond gehad met 2 van deze vrienden in de zak.
T
TufnutLid
01-01-2024, 00:00
#17
Ik vind het erg mooie pilletjes!
d
de GTLid
01-01-2024, 00:00
#18
vermoeiend zeg, al die bullshit reacties.

die paarse zeldas zit ongeveer 170 in. niet 180-200.
de oranje q zit 160-170 in
laatste batch groene eekhoorns (voor zover nog verkrijgbaar) zit 140-150 in.
blauwe bomen 160-180
bruine bomen zijn volgens mij de enige die je als je mazzel hebt nog ergens kan krijgen waar 180-200 in zit.

Er komen ook blauwe swirls aan volgens mij, waar 180 in zou moeten zitten, maar dat moet nog bevestigd worden door 1 of meer testresultaten. En die zijn er voor zover bij mij bekend nog niet.
m
mephuserLid
01-01-2024, 00:00
#19
de GT zei:
vermoeiend zeg, al die bullshit reacties.
Klik om te vergroten...

Dit zeg ik nou ook tegen jou..

Of ben jij een drukker dan wel de enige drukker hier in NL?? :wink:
T
TufnutLid
01-01-2024, 00:00
#20
Als dat zo is dan snap ik waarom hij iig wel de spreidingen goed weergeeft. Ik ben het met GT eens dat er veel onzin geroepen wordt. Ik weet ze niet allemaal, maar wat hij opgeeft lijkt wel te kloppen.
Naast dat stoer doen niet nodig is, is het ook nog eens gevaarlijk. Als je denkt dat je goed gaat op 2 x 200MG op een avond terwijl het eigenlijk een stuk minder is dan kun je 'm weleens te hard raken als je echt zulke sterke pillen hebt.

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
1...1718192021...63
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."