#1
@ klaas
in het theorie XTC slikken topic zeg je dit
Vandaar dat ik jou aanhaalde. Maar bij Zeus, hoe ontoereikend is het denkvermogen van sommigen hier op het forum.
Laat dit mijn laatste off topic post hier zijn.
- De tijd die een onaangetaste pil er over doet om op te lossen is erg kort. Pakweg 10 minuten.
Dat het soms ruim 3 kwartier langer duurt voordat een pil in slaat dan een vorige keer, is dus insignificant klein afhankelijk van hoe hard een pil geperst is.
- Bovenstaand experimet met azijn op 37 graden is relatief in het nadeel van mijn theorie. Je maaginhoud is namelijk veel zuurder dan azijn. En er zijn ook nog eens allerlei andere stoffen in je maag die helpen bij het afbreken van voedsel. Bovendien wordt in je maag niet alles netjes rond geroerd zoals dat in het experiment zou gaan, maar wordt er van alles langs elkaar geschoven, waardoor een pil nog sneller zou oplossen.
Waarschijnljik zullen er nog steeds mensen bovenstaande niet kunnen/willen bevatten. Fijn, so be it.
Ik zou zeggen pak nog een boom, of een Q (of whatever er bij jou rond gaat) en geniet van de geforceerde hapiness
in het theorie XTC slikken topic zeg je dit
Oom Klaas zei:Xeloc zei:Oppervlakte vergroot, dus ik zou zeggen dat poeder sneller opgenomen zou worden. Is ook de reden dat het gezonder is om te kauwen op je eten, verteerd het beter/sneller.
Kauwen heeft dan ook weer aardig wat te maken met enzymen van je slijm en dergelijke.
@TS: Het verpoederen zal de inslag met een minuut of 5 verkorten, veel meer moet je er echt niet van verwachten.
Vandaar dat ik jou aanhaalde. Maar bij Zeus, hoe ontoereikend is het denkvermogen van sommigen hier op het forum.
Laat dit mijn laatste off topic post hier zijn.
- De tijd die een onaangetaste pil er over doet om op te lossen is erg kort. Pakweg 10 minuten.
Dat het soms ruim 3 kwartier langer duurt voordat een pil in slaat dan een vorige keer, is dus insignificant klein afhankelijk van hoe hard een pil geperst is.
- Bovenstaand experimet met azijn op 37 graden is relatief in het nadeel van mijn theorie. Je maaginhoud is namelijk veel zuurder dan azijn. En er zijn ook nog eens allerlei andere stoffen in je maag die helpen bij het afbreken van voedsel. Bovendien wordt in je maag niet alles netjes rond geroerd zoals dat in het experiment zou gaan, maar wordt er van alles langs elkaar geschoven, waardoor een pil nog sneller zou oplossen.
Waarschijnljik zullen er nog steeds mensen bovenstaande niet kunnen/willen bevatten. Fijn, so be it.
Ik zou zeggen pak nog een boom, of een Q (of whatever er bij jou rond gaat) en geniet van de geforceerde hapiness

