Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsFavoriete(sterkste)Pilletje ooit gehad!

Favoriete(sterkste)Pilletje ooit gehad!

1254 antwoorden
313 weergaven
18-5-2026
d
de GTLid
01-01-2024, 00:00
#1
@ klaas
in het theorie XTC slikken topic zeg je dit
Oom Klaas zei:
Xeloc zei:
Oppervlakte vergroot, dus ik zou zeggen dat poeder sneller opgenomen zou worden. Is ook de reden dat het gezonder is om te kauwen op je eten, verteerd het beter/sneller.
Klik om te vergroten...

Kauwen heeft dan ook weer aardig wat te maken met enzymen van je slijm en dergelijke.

@TS: Het verpoederen zal de inslag met een minuut of 5 verkorten, veel meer moet je er echt niet van verwachten.
Klik om te vergroten...

Vandaar dat ik jou aanhaalde. Maar bij Zeus, hoe ontoereikend is het denkvermogen van sommigen hier op het forum.

Laat dit mijn laatste off topic post hier zijn.

- De tijd die een onaangetaste pil er over doet om op te lossen is erg kort. Pakweg 10 minuten.
Dat het soms ruim 3 kwartier langer duurt voordat een pil in slaat dan een vorige keer, is dus insignificant klein afhankelijk van hoe hard een pil geperst is.

- Bovenstaand experimet met azijn op 37 graden is relatief in het nadeel van mijn theorie. Je maaginhoud is namelijk veel zuurder dan azijn. En er zijn ook nog eens allerlei andere stoffen in je maag die helpen bij het afbreken van voedsel. Bovendien wordt in je maag niet alles netjes rond geroerd zoals dat in het experiment zou gaan, maar wordt er van alles langs elkaar geschoven, waardoor een pil nog sneller zou oplossen.

Waarschijnljik zullen er nog steeds mensen bovenstaande niet kunnen/willen bevatten. Fijn, so be it.
Ik zou zeggen pak nog een boom, of een Q (of whatever er bij jou rond gaat) en geniet van de geforceerde hapiness :stoned:
W
W.F.L.Lid
01-01-2024, 00:00
#2
de GT zei:
we zijn natuurlijk allemaal experts op dat gebied en kunnen dat met het blote oog zien. :smoke:
Klik om te vergroten...

Damn right. Bomen über alles. :smoke:

:rolleyes: :grin:
O
Oom KlaasLid
01-01-2024, 00:00
#3
de GT zei:
@ klaas
in het theorie XTC slikken topic zeg je dit
Oom Klaas zei:
Xeloc zei:
Oppervlakte vergroot, dus ik zou zeggen dat poeder sneller opgenomen zou worden. Is ook de reden dat het gezonder is om te kauwen op je eten, verteerd het beter/sneller.
Klik om te vergroten...

Kauwen heeft dan ook weer aardig wat te maken met enzymen van je slijm en dergelijke.

@TS: Het verpoederen zal de inslag met een minuut of 5 verkorten, veel meer moet je er echt niet van verwachten.
Klik om te vergroten...

Vandaar dat ik jou aanhaalde. Maar bij Zeus, hoe ontoereikend is het denkvermogen van sommigen hier op het forum.
Klik om te vergroten...

Haha, dat was ik alweer vergeten :grin:
M
MIA-1985Lid
01-01-2024, 00:00
#4
überbaumen! :)
m
mephuserLid
01-01-2024, 00:00
#5
Hier maar weer eens aan de X geweest.. Blauwe bomen 190 MG! :rock:
M
MIA-1985Lid
01-01-2024, 00:00
#6
kid cudi zei:
voor de rest eens met deejay, voor wat betreft het inslaan van de pil afhankelijk van de hardheid/zachtheid van de tablet.
Klik om te vergroten...

Ja, daar begon het allemaal mee :)
M
MissRaveTeefLid
01-01-2024, 00:00
#7
Rood/Oranje Q-Dancies :hearteyes:
P
PsychedeliciousLid
01-01-2024, 00:00
#8
k00k zei:
Binnenkort groene Canadezen proberen :grin:
Klik om te vergroten...

Groene canadezen zijn goede pillen (zou ong 140mg mdma moeten zijn)
zelf ( en vrienden) goede ervaringen mee gehad, heb ze niet laten testen maar heb wel het idee dat er wat speed in zit
toen de mdma rush was uitgewerkt duurde t nog 4/5 uur voordat ik kon slapen
terwijl ik met pure mdma zelfs tijdens de space kan slapen
p
pascal828Lid
01-01-2024, 00:00
#9
Het enige verschil tussen MDMA-kristallen en XTC-pillen die MDMA bevatten is dat de opkomst van de MDMA-kristallen sneller en harder is, doordat de pil niet eerst hoeft worden afgebroken.

Dat is tenminste mijn ervaring, samen met menig ander lui.
T
TRAVOLTALid
01-01-2024, 00:00
#10
en veel mensen zijn gewoon stijfkoppig en zweren dat pillen beter zijn dan kristallen :openmouth: , terwijl er igg geen verschil mag zijn
D
DDeeJayLid
01-01-2024, 00:00
#11
pillen zijn gewoon makelijker te doseren (als je ze test) .<-- punt :grin:
N
NortLid
01-01-2024, 00:00
#12
gister bruine boompjes.

super pil. heel erg rustig maar keihard. zat daar zo lekker in. echt een aanrader. 200-220mg zaten ze tussen.\\

einde van de avond hard hallucineren, wat ik zelf echt lekker en leuk vind. Vooral dat er een frame bleef staan en dat er mensen als geesten met een verschrikt hoofd voor me stonden. Best wel vet, ookal klinkt het raar als je het zo omschrijft.
D
DDeeJayLid
01-01-2024, 00:00
#13
Nort zei:
gister bruine boompjes.

super pil. heel erg rustig maar keihard. zat daar zo lekker in. echt een aanrader. 200-220mg zaten ze tussen.\\

einde van de avond hard hallucineren, wat ik zelf echt lekker en leuk vind. Vooral dat er een frame bleef staan en dat er mensen als geesten met een verschrikt hoofd voor me stonden. Best wel vet, ookal klinkt het raar als je het zo omschrijft.
Klik om te vergroten...

:hearteyes: als me zakje leeg is ga ik hier ook maar eens op zoek...

niet dat het zoveel uitmaakt of ik nu de blauwe of bruine heb
B
BeanheadLid
01-01-2024, 00:00
#14
Oranje kersjes zijn ook wel leuke, 140mg mdma, prefereer ze toch boven de rolex en groene olifant & de fast forward (rolex zelfde dosering, de andere 170-180)
N
NortLid
01-01-2024, 00:00
#15
DDeeJay zei:
Nort zei:
gister bruine boompjes.

super pil. heel erg rustig maar keihard. zat daar zo lekker in. echt een aanrader. 200-220mg zaten ze tussen.\\

einde van de avond hard hallucineren, wat ik zelf echt lekker en leuk vind. Vooral dat er een frame bleef staan en dat er mensen als geesten met een verschrikt hoofd voor me stonden. Best wel vet, ookal klinkt het raar als je het zo omschrijft.
Klik om te vergroten...

:hearteyes: als me zakje leeg is ga ik hier ook maar eens op zoek...

niet dat het zoveel uitmaakt of ik nu de blauwe of bruine heb
Klik om te vergroten...

Ik vond bruine toch wat lekkerder vallen dan de blauwe (die overigens ook gewoon chill zijn). Hele pure pillen had ik het idee. Niet kaken of een ontzettend wause bek maar dat is meer persoonlijk.
G
Guapo TemudginLid
01-01-2024, 00:00
#16
eergister ook weer een blauwe boompje gehad en ze blijven kei goed!
volgende keer maar een bruine :stoned:
d
de GTLid
01-01-2024, 00:00
#17
de bruine zijn ong. 20 mg zwaarder dan de blauwe.
Beide wel goede pilletjes though.

Heb er van beide wat liggen, maar heb gemerkt dat een halve blauwe voor mij eigenlijk toch wel volstaat. Dus nu liggen die bruine hier een beetje niks te doen.

Misschien komen ze ooit van pas wanneer er tolerantie op treedt :grin:
En het is natuurlijk ook gewoon leuk om ziek sterke pilletjes te hebben, gewoon voor de heb :wink:

Heb ook nog wat oranje Qtjes gescoord. Zijn ook wel aardig, is weer es wat anders, het logo er op ipv er in.
k
kid cudiLid
01-01-2024, 00:00
#18
net ook nog 10 Q'tjes gevonden in m'n kastje.. ben ik wel blij mee!

over 2.5 week een groene eekhoorn proberen.. ben benieuwd. zitten rond de 180-200mg.
m
maartentjekLid
01-01-2024, 00:00
#19
Verreweg de sterkste pil: Witte Fast Forwards. Genomen op een kermis in september 2010. Getest op 208 miligram MDMA. In totaal 2.5 van genomen, uiteraard goed verdeeld over de hele avond. Ik hallucineerde vanalles op mijn mobiel :hearteyes:. Jammer dat deze niet meer te krijgen zijn. Nu maar overstappen op de Groene Olifantjes :P .
R
RankoLid
01-01-2024, 00:00
#20
Zonder twijfel, de Fast Forward, 3e batch. Had de mijne getest op 207mg. Wat een knallers! 1x een hele genomen, op Q-Base, dat is me geen 2e keer overkomen :tearsofjoy:

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
1...1516171819...63
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."