#1
Groene olifanteuhhh
Fishhead0707 zei:Drientje zei:MDMA is MDMA.lanxiang zei:Een vriendin van mij gebruikt al 10 jaar en zegt dat de pillen vroeger anders waren qua gevoel.![]()
![]()
![]()
![]()
Lul verhaal. Het kan wel anders voelen maar vroeger zat er ook 250 mics standaard in een caspule LSD. Dus er zal wel gewoon meer ingezeten hebben. Iets anders kan ik er niet van maken.
Iedereen roept altijd vroeger waren de pillen beter, dat zal best maar ook duurder waarschijnlijk in verhouding en dus meer MDMA in je pil ter vergelijking met nu. Opzich een simpel sommetje.
Maar het feit blijft als je goede pillen hebt is en blijft het rete leuk XTC![]()
geemiesch-goedje zei:Ik heb de testuitslag binnen van de oranje Q: 162 mg, zuivere pil!
geemiesch-goedje zei:Favoriete is misschien een beetje vroeg, maar deze zijn denk ik zeker niet slecht en het complete pilletje is een beauty voor wat het waard is.
Volgens claim moet er 160-170 mg inzitten, dit zal ik nog laten testen bij een testcentrum.
EDIT:vandaag weggebracht naar testcentrum, kan volgende week bellen voor uitslag.
![]()
wazig zei:1- witte fast forward (laatste bach)
2- oranje q dance(oranje standby)
3- groene olifant/groene jumbo
blauwe bomen nog niet tegen gekomen hier!
zou die graag eens hebben!
ToInfinityAndBeyond zei:Blauwe bomen,
goedkoop en iets van tegen de 185mg aan ~ spreiding van 180-185-ish. Erg plezant.
kid cudi zei:ToInfinityAndBeyond zei:Blauwe bomen,
goedkoop en iets van tegen de 185mg aan ~ spreiding van 180-185-ish. Erg plezant.
spreiding: 145-190mg![]()
Say what?Oom Klaas zei:kid cudi zei:ToInfinityAndBeyond zei:Blauwe bomen,
goedkoop en iets van tegen de 185mg aan ~ spreiding van 180-185-ish. Erg plezant.
spreiding: 145-190mg![]()
Alle pillen worden nagemaakt wijsneus.
wazig zei:1- witte fast forward (laatste bach)
2- oranje q dance(oranje standby)
3- groene olifant/groene jumbo
blauwe bomen nog niet tegen gekomen hier!
zou die graag eens hebben!
TRAVOLTA zei:ben igg alleen van de kristallen, deze krijg ik dan ook van een betrouwbare bron. schijven in totaal 4x gedaan. 1e 2x niet eens naar gekeken en waren van een vreemde (stom inderdaad! beide x'n n halfje) 3e keer ook van een vreemde, drie roze/witte badmans, waren best leuk maar waren in combo met kristallen. en dan de laatste;
nadat kristallen waren uitgewerkt een blauwe pil (vergeten of het kersjes of boompjes waren) maar vrij sterk en van n betrouwbaar persoon. ging inderdaad erg harddus fav: blauwe kers/boom
![]()
mephuser zei:@ Olijfboompje : Wat toevallig zeg.. Ik plaatste net de reactie hierboven en ik ga naar tripreoports.. ZIe ik jouw report staan met bijna dezelfde woorden als je de eerste lijn neemt haha!![]()
Olijfboompje zei:mephuser zei:@ Olijfboompje : Wat toevallig zeg.. Ik plaatste net de reactie hierboven en ik ga naar tripreoports.. ZIe ik jouw report staan met bijna dezelfde woorden als je de eerste lijn neemt haha!![]()
alleen ik huil er niet van![]()
Ik zit altijd te genieten van dat gevoel whaha![]()
"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."