Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsFavoriete(sterkste)Pilletje ooit gehad!

Favoriete(sterkste)Pilletje ooit gehad!

1254 antwoorden
309 weergaven
18-5-2026
C
ColeLid
01-01-2024, 00:00
#1
Groene olifanteuhhh
U
UeWEclipseLid
01-01-2024, 00:00
#2
Groene olifanten :hearteyes:
b
bigheadLid
01-01-2024, 00:00
#3
Blauwe boom! :grin:
S
StandyRobLid
01-01-2024, 00:00
#4
Fishhead0707 zei:
Drientje zei:
lanxiang zei:
Een vriendin van mij gebruikt al 10 jaar en zegt dat de pillen vroeger anders waren qua gevoel. :wave: :rock: :rockband: :rolleyes:
Klik om te vergroten...
MDMA is MDMA.

Lul verhaal. Het kan wel anders voelen maar vroeger zat er ook 250 mics standaard in een caspule LSD. Dus er zal wel gewoon meer ingezeten hebben. Iets anders kan ik er niet van maken.
Klik om te vergroten...

Iedereen roept altijd vroeger waren de pillen beter, dat zal best maar ook duurder waarschijnlijk in verhouding en dus meer MDMA in je pil ter vergelijking met nu. Opzich een simpel sommetje.

Maar het feit blijft als je goede pillen hebt is en blijft het rete leuk XTC :hearteyes:
Klik om te vergroten...

Nee vroeger waren goedkoper en mindertroep
ja natuurlijk blijft het troep maar de pillen speed en alle mik mak is nu meer troep daar haal ik nu ook qua speed(standaard drug van mij)
het liefst biologisch ja er zit wel chemische troep bij maar veel minder en ze zijn egt sterk
O
Oom KlaasLid
01-01-2024, 00:00
#5
geemiesch-goedje zei:
Ik heb de testuitslag binnen van de oranje Q: 162 mg, zuivere pil!

geemiesch-goedje zei:
Favoriete is misschien een beetje vroeg, maar deze zijn denk ik zeker niet slecht en het complete pilletje is een beauty voor wat het waard is.
Volgens claim moet er 160-170 mg inzitten, dit zal ik nog laten testen bij een testcentrum.
EDIT:vandaag weggebracht naar testcentrum, kan volgende week bellen voor uitslag.
Klik om te vergroten...
Klik om te vergroten...

Naais, disco voer :grin:
k
kid cudiLid
01-01-2024, 00:00
#6
Blauwe Mitsu van 3 jaar terug.

op dit moment: Oranje Q-dance! rond de 165mg.
M
Mrrow14Lid
01-01-2024, 00:00
#7
1 Witte driehoekjes Mitsubishi (8jaar geleden)
2 Beige redelijk grote ronde Mitsubishi (7-8jaar geleden)
3 Roze ronde Ying Yang (Heden)
4 Witte aan 2 kanten gestempelde Diamanten(4jaar geleden)

Ik weet dat er na een pilletje werd gevraagd,maar deze zijn de 4 die het bij mijn vrienden en ik super goed hebben gedaan.Meeste pillen getest 140-180 mg.
g
geemiesch-goedjeLid
01-01-2024, 00:00
#8
Die bomen zijn echte knallers!
Heb er afgelopen weekend nog anderhalve naar binnen gewerkt:)
super!

wazig zei:
1- witte fast forward (laatste bach)
2- oranje q dance(oranje standby)
3- groene olifant/groene jumbo

blauwe bomen nog niet tegen gekomen hier!
zou die graag eens hebben!
Klik om te vergroten...
[
[ERROR]Lid
01-01-2024, 00:00
#9
Op dit moment tog echt de paars achtige kersjes. :hearteyes:
T
ToInfinityAndBeyondLid
01-01-2024, 00:00
#10
Blauwe bomen,

goedkoop en iets van tegen de 185mg aan ~ spreiding van 180-185-ish. Erg plezant.
T
ToInfinityAndBeyondLid
01-01-2024, 00:00
#11
trentemoller?

Cool, kijken of er nog kaartjes beschikbaar zijn.
k
kid cudiLid
01-01-2024, 00:00
#12
ToInfinityAndBeyond zei:
Blauwe bomen,

goedkoop en iets van tegen de 185mg aan ~ spreiding van 180-185-ish. Erg plezant.
Klik om te vergroten...

spreiding: 145-190mg :wink:
O
Oom KlaasLid
01-01-2024, 00:00
#13
kid cudi zei:
ToInfinityAndBeyond zei:
Blauwe bomen,

goedkoop en iets van tegen de 185mg aan ~ spreiding van 180-185-ish. Erg plezant.
Klik om te vergroten...

spreiding: 145-190mg :wink:
Klik om te vergroten...

Alle pillen worden nagemaakt wijsneus.
g
geemiesch-goedjeLid
01-01-2024, 00:00
#14
Oom Klaas zei:
kid cudi zei:
ToInfinityAndBeyond zei:
Blauwe bomen,

goedkoop en iets van tegen de 185mg aan ~ spreiding van 180-185-ish. Erg plezant.
Klik om te vergroten...

spreiding: 145-190mg :wink:
Klik om te vergroten...

Alle pillen worden nagemaakt wijsneus.
Klik om te vergroten...
Say what? :grin:
C
ChaincellsLid
01-01-2024, 00:00
#15
wazig zei:
1- witte fast forward (laatste bach)
2- oranje q dance(oranje standby)
3- groene olifant/groene jumbo

blauwe bomen nog niet tegen gekomen hier!
zou die graag eens hebben!
Klik om te vergroten...

Welke regio is die groene jumbo? Hoorde goede verhalen, maar weet niet of het de zelfde zijn
M
MIA-1985Lid
01-01-2024, 00:00
#16
TRAVOLTA zei:
ben igg alleen van de kristallen, deze krijg ik dan ook van een betrouwbare bron. schijven in totaal 4x gedaan. 1e 2x niet eens naar gekeken en waren van een vreemde (stom inderdaad! beide x'n n halfje) 3e keer ook van een vreemde, drie roze/witte badmans, waren best leuk maar waren in combo met kristallen. en dan de laatste;

nadat kristallen waren uitgewerkt een blauwe pil (vergeten of het kersjes of boompjes waren) maar vrij sterk en van n betrouwbaar persoon. ging inderdaad erg hard :) dus fav: blauwe kers/boom :openmouth:
Klik om te vergroten...

Zal wel een blauwe boom geweest zijn van rond de 180mg :grin:
m
mephuserLid
01-01-2024, 00:00
#17
@ Olijfboompje : Wat toevallig zeg.. Ik plaatste net de reactie hierboven en ik ga naar tripreoports.. ZIe ik jouw report staan met bijna dezelfde woorden als je de eerste lijn neemt haha! :grin:
O
OlijfboompjeLid
01-01-2024, 00:00
#18
mephuser zei:
@ Olijfboompje : Wat toevallig zeg.. Ik plaatste net de reactie hierboven en ik ga naar tripreoports.. ZIe ik jouw report staan met bijna dezelfde woorden als je de eerste lijn neemt haha! :grin:
Klik om te vergroten...
:tearsofjoy:
alleen ik huil er niet van :tearsofjoy:

Ik zit altijd te genieten van dat gevoel whaha :hearteyes:
k
k00kLid
01-01-2024, 00:00
#19
@ Olijfboompje --> je hoeft niet verslaafd aan de drugs te raken, je kunt ook verslaafd raken aan het snuiven aanzich, ongeacht de stof die je snuift. Nog steeds, oppassen dus :)
m
mephuserLid
01-01-2024, 00:00
#20
Olijfboompje zei:
mephuser zei:
@ Olijfboompje : Wat toevallig zeg.. Ik plaatste net de reactie hierboven en ik ga naar tripreoports.. ZIe ik jouw report staan met bijna dezelfde woorden als je de eerste lijn neemt haha! :grin:
Klik om te vergroten...
:tearsofjoy:
alleen ik huil er niet van :tearsofjoy:

Ik zit altijd te genieten van dat gevoel whaha :hearteyes:
Klik om te vergroten...

Meestal et eerste lijntje brand als een gek.. Et is dan echt ff doorbijten.. Maar ik weet waar ik et voor doe:grin: :sunglasses:

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
1...1415161718...63
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."