Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsBenzodiazepnies

Benzodiazepnies

82 antwoorden
32 weergaven
18-5-2026
J
JellerLid
01-01-2024, 00:00
#1
Lana zei:
meth666 zei:
Mijne is nog steeds de lormetazepam 2mg. 2 van deze pillen is al genoeg om in het donker schimmen, mensen en geesten te zien. Het geeft echt een heel feaky gevoel en een soms behoorlijk angstaanjagende ervaring. Bovendien ben je enkele dagen ernaa ook compleet van de kaart geslagen.
Klik om te vergroten...

Dat ga je niet menen? En die zijn voor rust in het hoofd of wat? :openmouth:
Klik om te vergroten...
ja kheb nog ergere dingen over gelezen over sommige slaapmiddelen hoor

Halcion bijvoorbeeld..; is tijdje zelf illegala geweest, omdat bijna iedereen er angstaanvallen van kreeg en soort van psychote kreeg.. 's nachts heel erge nachtmerries en dan 's avonds weer pakken om toch maar van die aanvallen af te zijn :(
s
sjaaktrekhaakLid
01-01-2024, 00:00
#2
http://www.nu.nl/news/954330/57/Interne ... horst.html

Als dit maar niet ook het einde van mijn internetdokter betekent :P
X
XerXoXLid
01-01-2024, 00:00
#3
Xanax 1 of 2mg dagelijks .

Rohypnol 1 of 2 mg in het weekend als k op stap ga met vrienden en met enkele biertjes bij :)
B
BillyBiloLid
01-01-2024, 00:00
#4
xanax retards, kapot kauwen daar neem ik de laatste tijd 2x 2 mg en 1 keer 1 mg per dag.
E
EdiktLid
01-01-2024, 00:00
#5
diazepam met alcohol :hearteyes:
p
psilocybineLid
01-01-2024, 00:00
#6
vast en zeker Alprazolam !
en wat ook wel zeer zalig is , imovane !! :mrgreen:
c
chrissssLid
01-01-2024, 00:00
#7
Dzy zei:
Wat is jouw favoriete benzodiazepine?

Mijne is denk ik Dormicum.
Klik om te vergroten...

Nou ja, ligt er een beetje aan waarvoor. Om lekker vlot in slaap te komen gebruik ik ook dormicum, maar om rustig te worden lorazepam 1 of 2 mg of oxazepam/bentazepam.

Als ik een gat in de dag wil slapen iets van zolpidem of nitrazepam of eventueel tanxene, maar die wekt nog een eeuwigheid door, blijf aan het gapen van dat spul
J
JadiLid
01-01-2024, 00:00
#8
oh, ik dacht dat rohypnol maar met pillen van 1mg werden gemaakt, tenminste als je kijkt bij http://www.roche.nl
of is dit alleen in Nederland?
P
PharmaPhreeKLid
01-01-2024, 00:00
#9
xanax en temazepam
B
Blue BarbieLid
01-01-2024, 00:00
#10
Heeft een van jullie wel eens Stiloct (Zolpidem) geprobeerd? Daar krijg ik altijd een euforisch gevoel van. Ik gebruik het nu on and off al een paar jaar.

Ik heb ook nog een ampul Dormicum liggen, ik ben erg benieuwd naar wat zijn de ervaringen daarmee zijn :wink:
m
matthijsLid
01-01-2024, 00:00
#11
Blue Barbie zei:
Heeft een van jullie wel eens Stiloct (Zolpidem) geprobeerd? Daar krijg ik altijd een euforisch gevoel van. Ik gebruik het nu on and off al een paar jaar.

Ik heb ook nog een ampul Dormicum liggen, ik ben erg benieuwd naar wat zijn de ervaringen daarmee zijn :wink:
Klik om te vergroten...

je weet geen reet meer van de hele avond en wordt wakker op vreemde plekken. :tongueout:
d
dingoLid
01-01-2024, 00:00
#12
gewoon Valium :)
f
frapannnLid
01-01-2024, 00:00
#13
Xanax en dat in combinatie met wiet.mmmm
w
westergasLid
01-01-2024, 00:00
#14
Krijgen jullie dat nou allemaal zomaar van de huisarts? Ik heb ook even aan Benzo's kunnen proeven maar ik durf echt geen toneelstukje op te voeren bij mijn dokter.
w
willem1984Lid
01-01-2024, 00:00
#15
Tegenwoordig kun je het toch ook via internet bestellen, zie maar de talloze spammails over bv Viagra.
I
ImkeLid
01-01-2024, 00:00
#16
Mijn huisarts doet echt niet moeilijk, ik moet maar even lief in z'n oogjes kijken en hij geeft al toe. Hij is dan ook wel een alcoholist en een seksmaniak maar ja..
s
silverfishLid
01-01-2024, 00:00
#17
Ligt er aan, meestal krijg je ze niet zomaar (en terecht). Ik krijg seresta omdat het de afbouwverschijnselen van de methadon verzacht. Mijn huisarts ziet liever dat ik op 15 mg methadon + 20 mg seresta sta dan dat ik op 100 mg methadon sta en/of bijv. weer ga bijgebruiken.
Maar ik heb daarvoor wel moeten laten zien dat ik geen misbruik maakte van het vertrouwen dat ze in me had (aan afspraken houden, geen smoesjes ophangen, geen gerotzooi met recepten e.d.).

Maar om nou te zeggen dat ze er een voorstander van is... nee. Ze schrijft het ook nooit langer dan een paar maanden achter elkaar voor, daarna moet ik weer even stoppen.
Ik krijg overigens geen enkele kick van de hoeveelheid die ik slik, voel me hoogstens ietsje minder onrustig. Het helpt bij mij echt tegen de (fysieke) pijn.
Q
QocaïneLid
01-01-2024, 00:00
#18
Heb ook benzo's kunnen bemachtigen :P

Duurt nog wel even voordat ik deze zal gaan gebruiken! Ben wel enorm benieuwd trouwens! Gewoon een keer voor de fun!
m
matthijsLid
01-01-2024, 00:00
#19
Ik raad je aan ze gewoon te bewaren voor als je een keertje nite kan slapen na XTC of LSD ofzoiets. Er is, weinig leuks aan en het is wel redelijk verslavend... erg raar goedje.
w
westergasLid
01-01-2024, 00:00
#20
willem1984 zei:
Tegenwoordig kun je het toch ook via internet bestellen, zie maar de talloze spammails over bv Viagra.
Klik om te vergroten...

Valt vies tegen. De prijzen in USA zijn erg hoog en dat heb ik er niet voor over. Er is wel iemand die adverteerd in Nederland maar heb geen zin om te rijden en durf geen geld over te maken.

"kent" iemand die persoon? Hij/zij opereerd vanuit Den Haag en staat op diverse advertentie sites met email en 06.

Ps ik hoop dat ik nu niets illegaals vraag. is in ieder geval niet mijn bedoeling :flushed:

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
12345
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."