#1
ja kheb nog ergere dingen over gelezen over sommige slaapmiddelen hoorLana zei:meth666 zei:Mijne is nog steeds de lormetazepam 2mg. 2 van deze pillen is al genoeg om in het donker schimmen, mensen en geesten te zien. Het geeft echt een heel feaky gevoel en een soms behoorlijk angstaanjagende ervaring. Bovendien ben je enkele dagen ernaa ook compleet van de kaart geslagen.
Dat ga je niet menen? En die zijn voor rust in het hoofd of wat?![]()
Halcion bijvoorbeeld..; is tijdje zelf illegala geweest, omdat bijna iedereen er angstaanvallen van kreeg en soort van psychote kreeg.. 's nachts heel erge nachtmerries en dan 's avonds weer pakken om toch maar van die aanvallen af te zijn
