Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsBenzodiazepnies

Benzodiazepnies

82 antwoorden
34 weergaven
18-5-2026
J
JadiLid
01-01-2024, 00:00
#1
Heb weleens een amerikaanse site gevonden waar ze die dus verkochten maar die kun je niet via nederland bestellen omdat dan je IP wordt geblokkeerd.

http://216.239.59.104/search?q=cache:jP ... cd=3&gl=nl

Heb hem in cache gezet want als je er direct naar toegaat word dus je IP-adres geblokkeerd
w
westergasLid
01-01-2024, 00:00
#2
Jadi zei:
Heb weleens een amerikaanse site gevonden waar ze die dus verkochten maar die kun je niet via nederland bestellen omdat dan je IP wordt geblokkeerd.

http://216.239.59.104/search?q=cache:jP ... cd=3&gl=nl

Heb hem in cache gezet want als je er direct naar toegaat word dus je IP-adres geblokkeerd
Klik om te vergroten...

En als je via een proxy of een verborgen IP surft...sturen ze dan wel naar Nederland?
H
HelmyLid
01-01-2024, 00:00
#3
Grappig en leerzaam om dit allemaal te lezen...vele jaren geleden heb ik een ernstige temazepam verslaving gehad. De dingen die ik hier nu over lees op dit forum zijn o.a. amnesie...stukken van de dag kwijt zijn...dromerig gevoel...alsof dt positief is. Ik heb dat destijds als zeer grote nadelen ervaren, ik ging dingen doen waarvan ik me later niets meer herinnerde. Zeer genant! Nu zou ik het echt nooit meer nemen en zit voor een heel andere reden op dit forum...maar toch, wilde dit even kwijt.
J
JadiLid
01-01-2024, 00:00
#4
westergas zei:
Jadi zei:
Heb weleens een amerikaanse site gevonden waar ze die dus verkochten maar die kun je niet via nederland bestellen omdat dan je IP wordt geblokkeerd.

http://216.239.59.104/search?q=cache:jP ... cd=3&gl=nl

Heb hem in cache gezet want als je er direct naar toegaat word dus je IP-adres geblokkeerd
Klik om te vergroten...

En als je via een proxy of een verborgen IP surft...sturen ze dan wel naar Nederland?
Klik om te vergroten...
ik zou er niet op rekenen...
r
rich28Lid
01-01-2024, 00:00
#5
Grappig en leerzaam om dit allemaal te lezen...vele jaren geleden heb ik een ernstige temazepam verslaving gehad. De dingen die ik hier nu over lees op dit forum zijn o.a. amnesie...stukken van de dag kwijt zijn...dromerig gevoel...alsof dt positief is. Ik heb dat destijds als zeer grote nadelen ervaren, ik ging dingen doen waarvan ik me later niets meer herinnerde. Zeer genant! Nu zou ik het echt nooit meer nemen en zit voor een heel andere reden op dit forum...maar toch, wilde dit even kwijt.

Hoeveel pammetje nam je dan? zeker meer dan 100mg?
Ben het wel met je eens dat ze verslavend werken.Qua relaxedheid scoorttemazepam nog altijd als hoogste, aangezien die er lekker in schiet.
Uiteraard moet je er wel 4 of 5 van 20mg nemen
Klik om te vergroten...
H
HelmyLid
01-01-2024, 00:00
#6
Ik nam er op een gegeven moment een tiental van 20mg, een paar doosjes per week dus. En ik viel er echt niet van in slaap, ik deed de raarste dingen...en schaamde me achteraf dood. En dat terwijl ik echt een controlefreak ben. Vooral de periode na het stoppen was moeilijk, ik ben er met behulp van het CAD vanaf gekomen en daar ben ik ontzettend gelukkig mee!
r
rich28Lid
01-01-2024, 00:00
#7
ja het blijft rotzooi. ik slikte ook een eeuwigheid zoplicon en xanax, maar op een gegeven moment kun je er zo 10 naar binnen werken, zonder dat het echt veel deed.Ik ben er op een gegeven moment va de op de andere dag mee gestopt en dat geeft tuurlijk wel veel lichamelijke en psychische verschijnselen, maarja uiteindelijk is zonder toch beter.Hoe kwam jij aan al die pillen dan?
schreef je arts ze zoveel voor of verzinde je steeds wat om toch nieuwe te krijgen?
D
DirtyPLid
01-01-2024, 00:00
#8
sjaaktrekhaak zei:
http://www.nu.nl/news/954330/57/Internetdokter_twaalf_maanden_geschorst.html

Als dit maar niet ook het einde van mijn internetdokter betekent :P
Klik om te vergroten...

Je kan nog steeds bestellen zo te zien, ik hoop dat ie ook naar belgië verscheept :) denk het niet.

Sjaaktrekhaak, heb je er als eens beteld, en is alles toen goed aangekomen?

Ohja, mijn favoriet is LORAMET/lorametazepam, Opa heeft ze, maar heeft al door dat zijn voorraad nogal snel opraakt :mrgreen:
q
quotethemadravenLid
01-01-2024, 00:00
#9
^^^^
Hoe is het eigenlijk afgelopen?

http://i230.photobucket.com/albums/ee20 ... 0770-1.jpg
S
SloebertjeLid
01-01-2024, 00:00
#10
Heeft er al iemand eens Lysanxia geprobeerd?
Ik heb deze benzo's liggen en ik vraag me af wat ze doen...
f
freak1Lid
01-01-2024, 00:00
#11
Alprazolam is niet slecht maar ook lorazepam is ok.
K'heb diazepam besteld, k'ga dat eens proberen.
D
DrientjeLid
01-01-2024, 00:00
#12
Ik heb dus echt nog nooit benzo's gebruikt. Ik val altijd heel makkelijk in slaap en ik ga die dingen dus ook niet nemen om me anders te gaan voelen ofzo. Verder moet iedereen zelf weten wat hij of zij doet maar ik vind het een beetje overdreven om een slaapmiddel of kalmeringsmiddel te nemen en dan door de stad te gaan lopen.
i
icedheadLid
01-01-2024, 00:00
#13
Mijn favoriet blijft nog altijd de Lorazpam 2.5 mg ^^. Natuurlijk met de nodige koffie/redbull erbij, anders val ik als een blok in slaap voor 10 uur :rolleyes:
F
FlameonLid
01-01-2024, 00:00
#14
freak1 zei:
Alprazolam is niet slecht maar ook lorazepam is ok.
K'heb diazepam besteld, k'ga dat eens proberen.
Klik om te vergroten...

Hou er rekening mee dat de blauwe (10 mg variant) best wel een inslag geeft als je hem de eerste keer gebruikt. Dus rustig opbouwen en niet gelijk een stuk of vijf nemen ofzo.
Lorazepam is idd wel goed te doen, zeker de gele.
A
ArieKanariELid
01-01-2024, 00:00
#15
ik denk zelf eigenlijk dat 1 blauwe 10 mg diazepam toch sterker werkt dan twee tegelijk genomen lichte 5 mg diazepammetjes ..


wel grappig triest trouwens .. koop ik vanmiddag een krant in de bruna op station leeuwarden, ligt er een diazepammetje 5 mg nog in zn stripje .... gewoon zo op een tijdschrift

het zal je kind zijn zeg, die dat vind en aanziet voor een snoepje :smilingimp:

zo heb ik ook wel eens seroquel 200 zomaar ergens bij een openbare wc gevonden, bijna verdwijnend in de mond van een baby :cry: terwijl mama heel lacherig zei van owja die liet ik net vallen .....

de reden dat ik dit schrijf is omdat ik in dit topic heel veel mensen benzo's zie verheerlijken. Of verheerlijken is wat te groot gezegd, ze waarderen ze gewoon zeer en niet zonder reden natuurlijk :wink: ....
Vaak gaat bij zulke dingen dan na een tijdje routine en gemak erin sluipen .... en is een gevallen pilletje niet zo'n probleem, we slikken gewoon een nieuwe dan toch :rock: .... Probeer ook eens na te denken wat er met dat gevallen/kwijtgeraakte pilletje/bolletje/ you name it, kan gebeuren ... en bij wie dat in de handen of zelfs mond terecht kan komen :)

verantwoord drugsgebruik is niet alleen aan jezelf denken tenslotte :grin: en een gevallen 'blauwtje' die we niet meer kunnen vinden, waarschijnlijk omdat we er al een paar meer op hadden, is voor ons niet zo'n probleem, maar voor je kind/huisdier/stalkende buurvrouw kan dat zelfs levensgevaarlijk zijn :)

think people, think benzo :rockband:

:wave:
s
speeseendLid
01-01-2024, 00:00
#16
mijn gevleugelde vriend heeft helemaal gelijk.

Wanneer je niet meer weet wat je hebt gedaan, vind ik dat je toch eens ernstig moet nadenken of je met die (hoeveelheid) medicatie door moet gaan. Veiligheid gaat immers voor alles en iedereen!

Benzo's verheerlijken kan ik ook zo op z'n tijd. De gewenning maakt het een middel die niet veel zin heeft voor gebruik bij langere tijd. Ophogen zie ik nu ook als een ''no-go area''. Dan kan je beter afbouwen en incidenteel weer eens je oude hoeveelheid gebruiken.

Mijn ervaring met diverse medicijnen is, hoe lager de dosering, hoe heftiger het lijkt te werken. Nu spreek ik als dagelijks gebruiker in een afbouw-stadium :wink:

Groet,

Eend
a
acidboyLid
01-01-2024, 00:00
#17
^Wijze woorden van onze gevederde vrienden. Read them with care.
J
JoyTommyLid
01-01-2024, 00:00
#18
idd ik probeer ook flink af te bouwen. alleen als ik echt erg nerveus oid ben dan neem ik er wat
maar ik hoop dat ik ooit echt zonder kan
s
supahgrassLid
01-01-2024, 00:00
#19
kan je wel genieten van benzo's?

als je dit gebruikt kom je toch moe en heb je zin om te slapen?
B
BillyBiloLid
01-01-2024, 00:00
#20
ja ik kan er zeker wel van genieten, soms ga ik door de stad heen fietsen of lopen.

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
12345
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."