ik denk zelf eigenlijk dat 1 blauwe 10 mg diazepam toch sterker werkt dan twee tegelijk genomen lichte 5 mg diazepammetjes ..
wel grappig triest trouwens .. koop ik vanmiddag een krant in de bruna op station leeuwarden, ligt er een diazepammetje 5 mg nog in zn stripje .... gewoon zo op een tijdschrift
het zal je kind zijn zeg, die dat vind en aanziet voor een snoepje
zo heb ik ook wel eens seroquel 200 zomaar ergens bij een openbare wc gevonden, bijna verdwijnend in de mond van een baby
![:cry:]()
terwijl mama heel lacherig zei van owja die liet ik net vallen .....
de reden dat ik dit schrijf is omdat ik in dit topic heel veel mensen benzo's zie verheerlijken. Of verheerlijken is wat te groot gezegd, ze waarderen ze gewoon zeer en niet zonder reden natuurlijk
![:wink:]()
....
Vaak gaat bij zulke dingen dan na een tijdje routine en gemak erin sluipen .... en is een gevallen pilletje niet zo'n probleem, we slikken gewoon een nieuwe dan toch

.... Probeer ook eens na te denken wat er met dat gevallen/kwijtgeraakte pilletje/bolletje/ you name it, kan gebeuren ... en bij wie dat in de handen of zelfs mond terecht kan komen
verantwoord drugsgebruik is niet alleen aan jezelf denken tenslotte
![:grin:]()
en een gevallen 'blauwtje' die we niet meer kunnen vinden, waarschijnlijk omdat we er al een paar meer op hadden, is voor ons niet zo'n probleem, maar voor je kind/huisdier/stalkende buurvrouw kan dat zelfs levensgevaarlijk zijn
think people, think benzo
