Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsBenzodiazepnies

Benzodiazepnies

82 antwoorden
33 weergaven
18-5-2026
A
ArieKanariELid
01-01-2024, 00:00
#1
ik denk zelf eigenlijk dat 1 blauwe 10 mg diazepam toch sterker werkt dan twee tegelijk genomen lichte 5 mg diazepammetjes ..


wel grappig triest trouwens .. koop ik vanmiddag een krant in de bruna op station leeuwarden, ligt er een diazepammetje 5 mg nog in zn stripje .... gewoon zo op een tijdschrift

het zal je kind zijn zeg, die dat vind en aanziet voor een snoepje :smilingimp:

zo heb ik ook wel eens seroquel 200 zomaar ergens bij een openbare wc gevonden, bijna verdwijnend in de mond van een baby :cry: terwijl mama heel lacherig zei van owja die liet ik net vallen .....

de reden dat ik dit schrijf is omdat ik in dit topic heel veel mensen benzo's zie verheerlijken. Of verheerlijken is wat te groot gezegd, ze waarderen ze gewoon zeer en niet zonder reden natuurlijk :wink: ....
Vaak gaat bij zulke dingen dan na een tijdje routine en gemak erin sluipen .... en is een gevallen pilletje niet zo'n probleem, we slikken gewoon een nieuwe dan toch :rock: .... Probeer ook eens na te denken wat er met dat gevallen/kwijtgeraakte pilletje/bolletje/ you name it, kan gebeuren ... en bij wie dat in de handen of zelfs mond terecht kan komen :)

verantwoord drugsgebruik is niet alleen aan jezelf denken tenslotte :grin: en een gevallen 'blauwtje' die we niet meer kunnen vinden, waarschijnlijk omdat we er al een paar meer op hadden, is voor ons niet zo'n probleem, maar voor je kind/huisdier/stalkende buurvrouw kan dat zelfs levensgevaarlijk zijn :)

think people, think benzo :rockband:

:wave:
s
speeseendLid
01-01-2024, 00:00
#2
mijn gevleugelde vriend heeft helemaal gelijk.

Wanneer je niet meer weet wat je hebt gedaan, vind ik dat je toch eens ernstig moet nadenken of je met die (hoeveelheid) medicatie door moet gaan. Veiligheid gaat immers voor alles en iedereen!

Benzo's verheerlijken kan ik ook zo op z'n tijd. De gewenning maakt het een middel die niet veel zin heeft voor gebruik bij langere tijd. Ophogen zie ik nu ook als een ''no-go area''. Dan kan je beter afbouwen en incidenteel weer eens je oude hoeveelheid gebruiken.

Mijn ervaring met diverse medicijnen is, hoe lager de dosering, hoe heftiger het lijkt te werken. Nu spreek ik als dagelijks gebruiker in een afbouw-stadium :wink:

Groet,

Eend
a
acidboyLid
01-01-2024, 00:00
#3
^Wijze woorden van onze gevederde vrienden. Read them with care.

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
12345
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."