#1
Heeft een van jullie wel eens Stiloct (Zolpidem) geprobeerd? Daar krijg ik altijd een euforisch gevoel van. Ik gebruik het nu on and off al een paar jaar.
Ik heb ook nog een ampul Dormicum liggen, ik ben erg benieuwd naar wat zijn de ervaringen daarmee zijn![:wink:]()
Ik heb ook nog een ampul Dormicum liggen, ik ben erg benieuwd naar wat zijn de ervaringen daarmee zijn
)