#1
Goh, dan moet ik het maar eens gaan proberen :P
ja kheb nog ergere dingen over gelezen over sommige slaapmiddelen hoorLana zei:meth666 zei:Mijne is nog steeds de lormetazepam 2mg. 2 van deze pillen is al genoeg om in het donker schimmen, mensen en geesten te zien. Het geeft echt een heel feaky gevoel en een soms behoorlijk angstaanjagende ervaring. Bovendien ben je enkele dagen ernaa ook compleet van de kaart geslagen.
Dat ga je niet menen? En die zijn voor rust in het hoofd of wat?![]()

Dzy zei:Wat is jouw favoriete benzodiazepine?
Mijne is denk ik Dormicum.
Blue Barbie zei:Heeft een van jullie wel eens Stiloct (Zolpidem) geprobeerd? Daar krijg ik altijd een euforisch gevoel van. Ik gebruik het nu on and off al een paar jaar.
Ik heb ook nog een ampul Dormicum liggen, ik ben erg benieuwd naar wat zijn de ervaringen daarmee zijn![]()
"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."