Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"lorazepam is mij fv benzo ( 1mg Lorazepam = 10lg Diazepam ) ik heb pilletkes van 5mg, en na een halfuutje, voel je oppergeweldig, zwevend door het moment en een versmelting van jezelf. Dit is het beste top benzo van diegene die ik heb gdaan."
"doxylamine is een antihistamine zoals dimenhydrinaat en difenylhydramine, alleen is het de sterkste hypnotischevan ze allemaal. Ik ben er ook wel benieuwd naar, alleen bouwen ze snel tolerantie op..."
"eyebeekaii zei: Je zegt dat 1mg lorazepam gelijk staat aan 10mg diazepam... Hoe meet je dat / waar maak je dat uit op ? Bij airsealed.com kun je namelijk 30×10mg diazepam kopen, of 30×2,5mg lorazepam voor ongeveer gezelfde prijs... Hoe is lorazepam in vergelijking met bijvoorbeeld diaze, temaze of oxazepam ? Klik om te vergroten... t is natuurlijk een ruwe schatting, wel lorazepam is in opzicht veel sterker dan diazepam, maar werkt een relatieve korte tijd, en het werkt veel verslavender. ik hier thuis lorazepam 5mg tabletten liggen, oorspronkelijk dienend als slaapmiddel voor mij, maar een halfje kan je al een heel rustig, chill gevoel geven en werkt veel krachtiger dan de gemiddelde benzo. Het is een aanrader zonder de bedoeling voor op lange termijn te nemen, want dan kan je beter houden bij de oxazepam of tetrazepam."
"jussie zei: ik heb uit het medicijnkastje 2 pillen tretrazepam 50mg gejat en nou wil ik weten of je deze recreatief kunt gebruiken. moet ik beginnen met een halfje of kan ik hem in 1x naar binnen gooien? ik hoor het graag Klik om te vergroten... Ik zou ze gelijk de twee binnerooien . Lichte benzo --> http://en.wikipedia.org/wiki/List_of_benzodiazepines zie maar in de tabel hoeveel tetrazepam gelijkstaat aan 10 mg Diazepam (Valium), zowat de zwakste benzo die er is, de tabel baseert zich op potentie grtz iced"
"Pammer zei: Echt niemand? Zoniet dan zal ik het maar eens functioneel gebruiken: als slaapmiddel en zien wat het effect is als ik wakkerblijf Klik om te vergroten... kheb het ook al gehad, een potente benzo maar zover ik weet komt het in een dosis van 0,25 mg dus pak er maar een paar van die handel grtz İcE"
"Pammer zei: Zonder tolerantie maakt 50mg al suf. 100mg voor het lekker waus gaan. Klik om te vergroten... van tetrazepam kan ik blijven slikken. beetj sufwerkend maar vooral spieronstpannend weinig recreatief voor mij grtz İcE"
"Beste forumleden, Sinds een tijdje geleden ben ik gefascineerd door het fenomeen 'delirium'. Aangezien Datura een grote stap is om te zetten ben ik begonnen met gebruik van antihistamines. Met ervaringen van doxylamine, dimenhydrinaat en difenhydramine wil ik me nu wagen aan cyclizine, met een halfwaardetijd van 20 uur, de langstwerkende antihistamine. Nu is de vraag, benzo's worden wel eens gebruikt voor onderdrukking van hallucinaties, kan ik ze gebruiken met antihistamines? Ik weet dat Scopolamine ( Datura ) de meeste stoffen overtreft, maar geld dit ook voor de bovenstaande? mvg, ijskop"
"Pammer zei: Spor zei: Als je toevallig een beschrijving hebt om codeine uit preparaten te krijgen (die overigens volgens mij ook alleen in belgie vrij vekrijgbaar zijn) ben ik daar wel benieuwd naar Klik om te vergroten... Codeïne is niet zo straf. Ik ga binnekort een stof uit een pil halen dat ligt tussen morfine en codeïne. Meer interessant dus. Wat bedoel je trouwens met codeine preparaten? Codeine+Paracetamol of Codeinesiroop zoals Codeinoform, ...? Klik om te vergroten... Codeïne haal ik zoooo uit siroopjes. Ik doe het al eve omdat ik de siroopjes beu werd voor tg mn opiaatje te hebbe. Nu krijg ik 300 mg tramadol per dag, tabletten, heb ik tevens ook al geïsoleerd. De oplossing: Zuur - base extractie. Zoek en u vindt. Tevens ook zo gemakkelijk uit te voeren grtz iced"
"De enigste keer dat ik van tramadol een goed effect kreeg was toen ik 600 mg naar binne speelde, echter was het demoeite niet waard want heb de volgende dag ligge spauwe dat niet te doen was. En wat nog kut is, is het feit van die serotonineafgifte. Als je een goede opiaatbuzz zoekt, is tramadol toch het minst aan te raden in mijn ogen. Ethylmorfine mischien? zelfs vrij van medisch voorschrift dus slikke die handel!"
"-bronchosedal codeïne -siroopjes met DXM ( nortussine, bronchosedal ) zijn voor mij de enigste iets of wat interessante"