Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"hey gasten en dames, ten eerste fucking relaxed forum, goed en welgemeend advies volgens mij cruciaal bijna cruciaal bij drugsgebruik, en de onzin maakt het nog entertaining ook.... Zit al een tijdje te lezen en dacht laat ik ook een wat posten, had namelijk een beetje een vreemde ervaring. Ik gebruik sinds enkele jaren recreatief drugs en gebruik sinds een half jaar heel af en toe wat speed (ik ben er vrij voorzichtig mee) Uit nieuwsgierigheid hoe ik zou werken (studeren, vormgeving) op speed heb ik 2 experimenten uitgevoerd met een paar weken ertussen. In beide gevallen nam ik 's morgens bij m'n ontbijt wat speed, 1x 2 lijntjes (zeg 5mm bij 6-7cm) en 1x dezelfde hoeveelheid in een bommetje. Beide keren rond een uur of 8. (Ik neem niet graag erg veel drugs) Toen naar school, niet echt les of zo, geen contact met leraren vooral zelfstandig werken. Beide keren voelde ik me een stuk energieker dan normaal smorgens (duh) en het ging allemaal wel ok, niet echt super af en toe beetje druk bezig maar vooral beetje aan zitten kloten, dus niet zo de hele tijd geconcentreerd en druk bezig zoals ik had verwacht, misschien wat snel afgeleid soms. Het vreemde was dat beide keren ik me rond een uur of 8-10 later (bij bommetje kwam het later) aardig relaxed voelde (maar ik voelde me daarvoor de hele tijd absoluut niet opgejaagd of klote voelde, af en toe een paar minuten wat vaag).. de overgang ging langzaam en het was bijna of ik me na de speed een stuk beter kon focussen. Ik had niet veel genomen dat weet ik ook wel (ben niet van plan de grens op te gaan zoeken, gaat het spul niet vaker zo gebruiken, zoiezo beetje gehad met drugs tegenwoordig) en het was echt geen pepkater of zo, het is ook moeilijk onder woorden te brengen, maar vond het een vreemde ervaring. het is moeilijk goed te omschrijven hoe ik me voelde. sorry als dit een dom en lang verhaal is, zat er een tijdje over te denken en misschien dat iemand het kent...?) als ik niet duidelijk genoeg ben gewwest (waarschijnlijk) vraag maar dan. het is trouwens geen bagger zooi, heb nog wat liggen en ga het morgen laten testen uit nieuwsgierigheid, mensen die ik vertrouw (niet de dealer) en uit egien ervaring is duidelijk dat het redelijk tot goed spul is. van 2x de hoeveelheid hierboven heb ik enkele losse avond supergefeest en nachten overgeslagen..."
"fuck, mag hopen dat die bagger zooi niet te populair wordt hier. Ik heb een jaar in Australie gewoond waar dat spul echt een ramp is/aan het worden is. Ik woonde in de buurt van een verslavinskliniek en een achterbuurt, en je kon de lamme hero junks en de compleet gestoord meth heads zo uit elkaar houden. Echt compleet opgefokte mafkezen, helemaal para of super hyper die je soms tegenkwam als je buiten een peuk stond te roken.... Gasten aan de smack zien we allemaal wel, maar dat spul is echt niet te vergelijken qua overlast e.d. Ook echt een epidemie aan het worden daaro, kreeg zelfs flyers van de cops over dat je moest bellen als je iemand teveel anti-flu medicatie zag kopen (van die shit met pseudoephedrine derin, werkte trouwens wel fucking goed toen ik een zware griep had, wou dat ze dat spul hier ook haddem) Vermoed nu trouwens dat ik misschien ook wel dat spul heb gesnoven, was m'n eerste keer speed op een dikke avond uit met australische vrienden. Of ik ook speed wilde.... ja is goed, 2x een lijntje van 4 cm en een bijna leeg zakje uitgelikt. Fucking lang wakker een de dikste kater van speed ooit. Sindsdien in NL speed gebruikt een paar keer, altijd meer gehad maar nooit zo leipe ervaringen, misschien was het gewoon goeie shit maar ik zit te twijfelen...."
"hydroxytryptamine zei: woow, gaat dat wel goed? Er rijd daar een bus... (midden in het bos) Klik om te vergroten... Een aantal jaren geleden zaten we ik met een paar vrienden te smoken bij een kampvuurtje op een grote open plek in het bos. 4 ramstonede tieners. Zien we eerst een politieauto voorbereiden aan de andere kant van de openplek. "Zullen we weg gaan?" -"Nee joh, maakt niet uit" Een minuut later horen we vrrrrrmmmm vrrrrrrm. En voordat we iets doorhebben komt der zo een brandweerwagen vanaf de weg over wat struikjes en een jong boompje gereden, recht op ons af. Moet der uit gezien hebben vanuit die wagen, 4 gasten roerloos met open mond zitten te kijken, naast elkaar op een boomstronk. Kkwamen ze blussen, de zeikers"