Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsRare uitspraken onder invloed...

Rare uitspraken onder invloed...

210 antwoorden
53 weergaven
18-5-2026
M
Miss KittinLid
01-01-2024, 00:00
#1
Vriend van ons: Kan ik ergens een lijntje op leggen?

Tyler (op de lsd): Ja, pak die "deurvilter" daar maar!

Tyler bedoelde een van onze glazen Herman Brood-onderzettertjes (waar je je drinken normaal gesproken op zet).... :mrgreen:
M
M4dM4nLid
01-01-2024, 00:00
#2
Dude, heb je Can't stop Raving?

Wat? Kans op regen??
M
MunchkinLid
01-01-2024, 00:00
#3
Heb ik net een peuk opgestoken. Steek ik de volgende al aan. Wil die neerleggen op de asbak. "He ik had er al 1 opgestoken" En dat de hele avond door :P
B
BlackRobBluntLid
01-01-2024, 00:00
#4
pretender zei:
ik zat op een avondje thuis en ging lekker hard...wilde een peukie opsteken maar zag geen aansteker liggen

ik zoeken, iets van een half uur, kwam ik erachter dat ik m vasthad...hehehe :wave:

geen rare uitspraak maar rare actie :rolleyes:
Klik om te vergroten...


Of je aansteker pakken, vlammetje maken, en dan bijna je lippen branden en erachter komen dat je joint nog op tafel ligt... :rolleyes:
D
DrientjeLid
01-01-2024, 00:00
#5
Heb het ook wel eens gehad dat ik samen met een vriend een paar pillen op had en dat ie toen visite kreeg. De converstatie ging over koeien(he het waren wel boeren hé)en ik zei plompverloren 'dan moet je die maar afsnijden he'. Ze zaten me heel raar aan te kijken en ik wist niet eens dat ik wat gezegd had.

Het lijkt op een soort praten in je slaap.

Een andere vriend met lsd zei ineens dat ie z'n telefoon wou verscheuren en ik zei; 'dan voer je hem toch een appel'... :grin:

Fijne conversaties altijd...

X Drientje
S
SperSIZEboonLid
01-01-2024, 00:00
#6
keta + alcohol geeft bij mij een brabbelgarantie hehehe
I
IdeeLid
01-01-2024, 00:00
#7
BlackRobBlunt zei:
Of je aansteker pakken, vlammetje maken, en dan bijna je lippen branden en erachter komen dat je joint nog op tafel ligt... :rolleyes:
Klik om te vergroten...

Ook leuk: 10x op een avond je sigaret aan de verkeerde kant aansteken... :smoke:
D
DioneLid
01-01-2024, 00:00
#8
edit
M
Miss KittinLid
01-01-2024, 00:00
#9
Tijdens een after bij een goede vriend maak ik een hele grappige, gevatte opmerking. Terwijl ik hem uitspreek weet ik nog net te herinneren dat het wel iets heel grappigs moet zijn, maar ben ik eigenlijk ook direct weer vergeten wat voor opmerking ik aan het maken ben. De hele huiskamer ligt vervolgens wel ontiegelijk in een deuk en ik zit maar een beetje schaapachtig mee te grinniken en me ondertussen af te vragen wat ik ook alweer zei....

Toen iedereen uitgelachen was, durfde ik voorzichtig te vragen wat ik nou eigenlijk voor grap maakte, maar toen wist niemand - allemaal net zo vaag als ik natuurlijk - het nog na te vertellen. Hahahaha, wij weer keihard in een deuk liggen natuurlijk!
p
pretenderLid
01-01-2024, 00:00
#10
hehehe... beginnen aan een verhaal en vervolgens niet meer weten waar je het over hebt..

kenmerkend van xtc!!

is en blijft een mooie drug :wave:

caoi aan iedereen
D
DrientjeLid
01-01-2024, 00:00
#11
Heb nog nooit zoveel keta genomen maar ik kan je gedachtengang wel begrijpen. Je bent jezelf aan het corrigeren en je weet ook meteen het antwoord op de vraag die je stelde en gaat idd met oh ja daarom dus...LOL
E
EllesdeeLid
01-01-2024, 00:00
#12
[SF] Safiertje zei:
Geen uitspraak maar gedachten van mij :P

Ik had ECHT te veel keta genomen.. En toen was mn hele wereld vierkant.. En toen vond Martine me in de badkamer en die had me even op bed gelegd enzo.. En toen lag ik even daar alleen.. En ik had echt zoiets van: wtf waarom lig ik hier? Ik wilde toch niet slapen? Nee ik ging nog niet slapen.. Wat doe ik hier dan als ik niet ging slapen? Oh ja ik moest hier even blijven liggen, want dat was goed voor me. Waarom is dat goed? Ik wil rond lopen, waarom kan dat niet? Oh ja ik had geen evenwicht meer. Dan moet ik maar blijven liggen. Mag ik alweer bijna naar beneden? Oh nee even wachten, Martine kwam me zo halen. Maar ik wilde toch niet slapen?

Hoe bedoel je de weg kwijt :beer:
Klik om te vergroten...

rofl :grin::grin::grin::grin:
I
IzxLid
01-01-2024, 00:00
#13
Tegen een 2 pilaren aan praten met de gedachte dat het 2 kaartende mannen waren, ik kon echt zweren dat ze echt waren.

Ik tegen A: Hee kijk, daar staan 2 mensen te kaarten, (zie vervolgens de mannen naar mij omkijken)
A: Eh wat lul je nou?
Ik: huh wat :confused:
A: Er staat daar helemaal niemand
Ik: (ik kijk weer terug, en er is niemand) EEUEUH?!?! :confused:
Ik: loop zonder er verder over na te denken verder richting de tent en denk B te zien staan, loop ernaartoe om em gedag te zeggen. Ga em zelfs tegen zijn schouder tikken want hij reageert maar niet :cry:
A: Waar ben je nou allemaal mee bezig.
Ik: .... B?!?!! HALLO?
A: Dat is een boom
Ik: ... :confused: :confused: :confused: :confused:
S
SjpeezerLid
01-01-2024, 00:00
#14
Toen ik onder invloed was, gingen we samen naar zo'n beekje met een brug droverheen:P Toen we onder de brug wilden zitten zei ik dat we moetsen wachten omdat een paard die de boot trekte (zoals dat vroeger gebeurde) eerst langsmoest. Toen we over de brug wilden lopen moetsen we volgens mij weer wachten op de overstekende schoolkinderen. En ik zag 2 kleine en 2 grote paaltjes als mama- en babypaard.
En dan verder het standaardgevalletje: Wat waren we net aan het vertellen:P?
R
RammelslakjeLid
01-01-2024, 00:00
#15
"Ik ga hard man." :grin:

Misschien een betere:
*Finally in bed na een trip avondje*
Ik: Hey gast wat is er nou? Waarom sta je naast m'n bed?
Maat: He wat? *aan de andere kant van de kamer*
Ik: *Draai hoofd, zie maat, draait hoofd weer, ziet man nogsteeds naar me lachen
*Freaked out en durft 't ligt niet meer uit te doen*
j
jcutterLid
01-01-2024, 00:00
#16
..Daar heb ik geen xtc voor noidg :mrgreen:
M
Mr. DecayLid
01-01-2024, 00:00
#17
Een vriend van me, kats van de pad op de fiets :P

"Ze willen mijn benen niet meer!!!"

Pas tijdens een afterchill:

"MOEDER!! DOE MIJ WAT POEDERR!!"

Pas met meerdere vrienden in de friettent:

"3 Joppie's, oneindig gevangen in frietvet.."

hehehe, leuke momenten :rolleyes:
e
exactLid
01-01-2024, 00:00
#18
met een maat bij een soort vijver in het donker, hij had een lamp in zijn hand maar ik kon zijn gezicht niet zien

ik: "doe eens de lamp bij je gezicht"

*hij doet de lamp bij zijn gezicht en ik kan zijn gezicht zien

ik: "boh, daar is gewoon IEMAND"

:wave:
t
thunder-droopyLid
01-01-2024, 00:00
#19
ik een keer na een nacht goed aan de xtc gezeten te hebben kom half wappie de huiskamer binnen (waar buiten m'n ouders ook visite zat) en ik kijk naar buiten zeg ik kijk ze zijn aan de overkant aan het hakkuh, terwijl er alleen wat bomen stonden.....whahahahahaha te erg gewoon!
S
StudataLid
01-01-2024, 00:00
#20
Ik een keer in msn gesprek, kwam uit het niets:

Geen Scanner of Videocamera? wat wil je dan van me hebben :confused:

:wave:

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
1...56789...11
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."