Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsRare uitspraken onder invloed...

Rare uitspraken onder invloed...

210 antwoorden
50 weergaven
18-5-2026
D
DioneLid
01-01-2024, 00:00
#1
edit
M
Miss KittinLid
01-01-2024, 00:00
#2
Tijdens een after bij een goede vriend maak ik een hele grappige, gevatte opmerking. Terwijl ik hem uitspreek weet ik nog net te herinneren dat het wel iets heel grappigs moet zijn, maar ben ik eigenlijk ook direct weer vergeten wat voor opmerking ik aan het maken ben. De hele huiskamer ligt vervolgens wel ontiegelijk in een deuk en ik zit maar een beetje schaapachtig mee te grinniken en me ondertussen af te vragen wat ik ook alweer zei....

Toen iedereen uitgelachen was, durfde ik voorzichtig te vragen wat ik nou eigenlijk voor grap maakte, maar toen wist niemand - allemaal net zo vaag als ik natuurlijk - het nog na te vertellen. Hahahaha, wij weer keihard in een deuk liggen natuurlijk!
p
pretenderLid
01-01-2024, 00:00
#3
hehehe... beginnen aan een verhaal en vervolgens niet meer weten waar je het over hebt..

kenmerkend van xtc!!

is en blijft een mooie drug :wave:

caoi aan iedereen
D
DrientjeLid
01-01-2024, 00:00
#4
Heb nog nooit zoveel keta genomen maar ik kan je gedachtengang wel begrijpen. Je bent jezelf aan het corrigeren en je weet ook meteen het antwoord op de vraag die je stelde en gaat idd met oh ja daarom dus...LOL
E
EllesdeeLid
01-01-2024, 00:00
#5
[SF] Safiertje zei:
Geen uitspraak maar gedachten van mij :P

Ik had ECHT te veel keta genomen.. En toen was mn hele wereld vierkant.. En toen vond Martine me in de badkamer en die had me even op bed gelegd enzo.. En toen lag ik even daar alleen.. En ik had echt zoiets van: wtf waarom lig ik hier? Ik wilde toch niet slapen? Nee ik ging nog niet slapen.. Wat doe ik hier dan als ik niet ging slapen? Oh ja ik moest hier even blijven liggen, want dat was goed voor me. Waarom is dat goed? Ik wil rond lopen, waarom kan dat niet? Oh ja ik had geen evenwicht meer. Dan moet ik maar blijven liggen. Mag ik alweer bijna naar beneden? Oh nee even wachten, Martine kwam me zo halen. Maar ik wilde toch niet slapen?

Hoe bedoel je de weg kwijt :beer:
Klik om te vergroten...

rofl :grin::grin::grin::grin:
I
IzxLid
01-01-2024, 00:00
#6
Tegen een 2 pilaren aan praten met de gedachte dat het 2 kaartende mannen waren, ik kon echt zweren dat ze echt waren.

Ik tegen A: Hee kijk, daar staan 2 mensen te kaarten, (zie vervolgens de mannen naar mij omkijken)
A: Eh wat lul je nou?
Ik: huh wat :confused:
A: Er staat daar helemaal niemand
Ik: (ik kijk weer terug, en er is niemand) EEUEUH?!?! :confused:
Ik: loop zonder er verder over na te denken verder richting de tent en denk B te zien staan, loop ernaartoe om em gedag te zeggen. Ga em zelfs tegen zijn schouder tikken want hij reageert maar niet :cry:
A: Waar ben je nou allemaal mee bezig.
Ik: .... B?!?!! HALLO?
A: Dat is een boom
Ik: ... :confused: :confused: :confused: :confused:
S
SjpeezerLid
01-01-2024, 00:00
#7
Toen ik onder invloed was, gingen we samen naar zo'n beekje met een brug droverheen:P Toen we onder de brug wilden zitten zei ik dat we moetsen wachten omdat een paard die de boot trekte (zoals dat vroeger gebeurde) eerst langsmoest. Toen we over de brug wilden lopen moetsen we volgens mij weer wachten op de overstekende schoolkinderen. En ik zag 2 kleine en 2 grote paaltjes als mama- en babypaard.
En dan verder het standaardgevalletje: Wat waren we net aan het vertellen:P?
R
RammelslakjeLid
01-01-2024, 00:00
#8
"Ik ga hard man." :grin:

Misschien een betere:
*Finally in bed na een trip avondje*
Ik: Hey gast wat is er nou? Waarom sta je naast m'n bed?
Maat: He wat? *aan de andere kant van de kamer*
Ik: *Draai hoofd, zie maat, draait hoofd weer, ziet man nogsteeds naar me lachen
*Freaked out en durft 't ligt niet meer uit te doen*
j
jcutterLid
01-01-2024, 00:00
#9
..Daar heb ik geen xtc voor noidg :mrgreen:
M
Mr. DecayLid
01-01-2024, 00:00
#10
Een vriend van me, kats van de pad op de fiets :P

"Ze willen mijn benen niet meer!!!"

Pas tijdens een afterchill:

"MOEDER!! DOE MIJ WAT POEDERR!!"

Pas met meerdere vrienden in de friettent:

"3 Joppie's, oneindig gevangen in frietvet.."

hehehe, leuke momenten :rolleyes:
e
exactLid
01-01-2024, 00:00
#11
met een maat bij een soort vijver in het donker, hij had een lamp in zijn hand maar ik kon zijn gezicht niet zien

ik: "doe eens de lamp bij je gezicht"

*hij doet de lamp bij zijn gezicht en ik kan zijn gezicht zien

ik: "boh, daar is gewoon IEMAND"

:wave:
t
thunder-droopyLid
01-01-2024, 00:00
#12
ik een keer na een nacht goed aan de xtc gezeten te hebben kom half wappie de huiskamer binnen (waar buiten m'n ouders ook visite zat) en ik kijk naar buiten zeg ik kijk ze zijn aan de overkant aan het hakkuh, terwijl er alleen wat bomen stonden.....whahahahahaha te erg gewoon!
S
StudataLid
01-01-2024, 00:00
#13
Ik een keer in msn gesprek, kwam uit het niets:

Geen Scanner of Videocamera? wat wil je dan van me hebben :confused:

:wave:
T
TrippyShitLid
01-01-2024, 00:00
#14
'Er hangt toch niet echt een handtas naast me?'

een sprei van 2bij2 die ik voor het raam had gehangen :P
R
RapidoLid
01-01-2024, 00:00
#15
"ik heb stoned" :hearteyes:

terwijl je totaal geen effect hebt van wiet haha
g
gerbeennLid
01-01-2024, 00:00
#16
Ik ben nu hellemaal van de kaart van pillen maar ik zei net ik ga zo ff wat geld pinnen met me portomonee XD ik bedoelde pinpas
0
033AmnesiaLid
01-01-2024, 00:00
#17
"Eey larissa paas is een sigaret"

(Larissa was d'r niet)

(Komt een hond van een vriend de kamer binnenlopen)
"WOW!!!!" Wat is dat?? Huh wie zijn daar nog meer??"

en zo de hele avond. ik was d'r iets minder aan, ik had nog besef van dat ik hallucineerde :hearteyes:
p
pretenderLid
01-01-2024, 00:00
#18
met mijn allerbeste maat pillen tikken en als ie eenmaal inslaat zeggen: juh wie ben jij dan.. :openmouth:

hehehhe

caio
L
LauuLid
01-01-2024, 00:00
#19
als ik hard genoeg ga komt er gebrabbel a la: sdglnjxcbpo bijvoorbeeld....en dat kan je dan gewoon uitspreken...drugs doet wonderen
d
dzNLid
01-01-2024, 00:00
#20
Re:

El Retro zei:
Na Groove City vorig jaar. We kwamen aan met de bus aant station. Ik sta recht en zeg door de ganse bus, "Mannen, als ge nog zin hebt om te feesten, ik heb nen mp3 bij, komt maar naar de fietsenstalling :sunglasses:
Klik om te vergroten...
:tearsofjoy: :tearsofjoy:

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
1...7891011
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."