#1
edit
[SF] Safiertje zei:Geen uitspraak maar gedachten van mij :P
Ik had ECHT te veel keta genomen.. En toen was mn hele wereld vierkant.. En toen vond Martine me in de badkamer en die had me even op bed gelegd enzo.. En toen lag ik even daar alleen.. En ik had echt zoiets van: wtf waarom lig ik hier? Ik wilde toch niet slapen? Nee ik ging nog niet slapen.. Wat doe ik hier dan als ik niet ging slapen? Oh ja ik moest hier even blijven liggen, want dat was goed voor me. Waarom is dat goed? Ik wil rond lopen, waarom kan dat niet? Oh ja ik had geen evenwicht meer. Dan moet ik maar blijven liggen. Mag ik alweer bijna naar beneden? Oh nee even wachten, Martine kwam me zo halen. Maar ik wilde toch niet slapen?
Hoe bedoel je de weg kwijt![]()




El Retro zei:Na Groove City vorig jaar. We kwamen aan met de bus aant station. Ik sta recht en zeg door de ganse bus, "Mannen, als ge nog zin hebt om te feesten, ik heb nen mp3 bij, komt maar naar de fietsenstalling![]()
"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."