Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsRare uitspraken onder invloed...

Rare uitspraken onder invloed...

210 antwoorden
46 weergaven
18-5-2026
V
ValentijntjeLid
01-01-2024, 00:00
#1
caatje zei:
Gewoon de standaard uitspraak: waar hadden we t ook alweer over?
Klik om te vergroten...
M
Miss JLid
01-01-2024, 00:00
#2
Zoals jullie allemaal waarschijnlijk wel eens gehad hebben onder inlvoed van mdma zit je soms zo in je eigen wereldje dat je de meest rare uitspraken doet en serieus denk dat het echt is.

Dus vertel hier de meest rare dingen die zelf of een ander hebt horen zeggen!

Ik zal zelf met een paar beginnen:

Vriend: :"Ze hebben alleen die demo geinstalleerd! Maarja, het regent toch niet"!

even later: "Ja ik zeg nog zo tegen haar: Loop gewoon over dat water heen dan! Wat dom van haar hahaha"

Ik zei zelf een keer uit het niets tegen een vriendin: "Bedoel je de voor of achterkant van die auto??" (Terwijl we rustig op de bank zaten) :grin:
N
Nirvana_646Lid
01-01-2024, 00:00
#3
Een maat van me zegt gewoon maar zo:
"Seg hebt ge de johan gezien want als om 7 uur ons ma, ons ma is ons ma hier? ahja stuurt nen email om 7 uur naar ons ma!"
B
BelgonXLid
01-01-2024, 00:00
#4
Zat gistere gezllig op café wat te space met vrienden en alles had een punt terwijl het allemaal op niks sloeg. :rolleyes:
Domste dat ik me kan herinneren was dat ik geen flikker meer snapte van het ontstaan van de wereld. Zo vroeg ik een vriend wanneer de prehistorie nou net was en in welk jaar christus geboren was (omg). Ook kon ik het allemaal niet meer aaneen plakken in me kop. Wou echt maar niet snappen dat de prehistorie voor christus was en van die shit. Achja... :stoned:
M
MiNiMaLiSDopeLid
01-01-2024, 00:00
#5
intro: ik ben alles kwijt
antwoord hierop: wtf zeg je nu? :confused:
ik: donno... (verder gaan space :hearteyes: )
s
sannetjuhLid
01-01-2024, 00:00
#6
ik liep met een vriend van me hand in hand naar de wc..zegt ie ineens..
we lijken samen wel barbrapapa en barbramama! en de barbra kindjes lopen achter ons! (er liep helemal niemand)
t
thunder-droopyLid
01-01-2024, 00:00
#7
ik zat met wat vrienden bij mij in de caravaan te spacen, toen 1 van mijn vrienden ineens het idee kreeg dat ie zijn vader moest bellen zodat ie wist waar ie zat, om 6.00 uur begon ie zijn ouders uit bed te bellen (op zondagochtend! :confused: ) met de mededeling dat ie bij mij zat en dat we zaten te zuipen en dat we gingen lopen??vissen......z'n vader stond een half uur later bij mijn caravaan om zoonlief op te halen......
1
1337Lid
01-01-2024, 00:00
#8
Ik zat een keer rustig op de bank en viel weg (5 minuten stil)

Toen ineens riep ik keihard droom!!!!!

En de pc stond uit en ik zei: Wat voor filmpje is er op?
-
-spaceman-Lid
01-01-2024, 00:00
#9
miauw... woef... woef...
J
JellerLid
01-01-2024, 00:00
#10
van ne maat van mij: hé die auto is een mooi konijn!
A
AsfaltjunkieLid
01-01-2024, 00:00
#11
rare uitspraken, ehhh ja.

Had 0,4gr mdma gedropt en lag met m'n vriendin op de bank.
Regelmatig draaiden m'n ogen weg en als ik dan weer bijkwam zei ik dingen die nix met de voorgaande conversatie te maken hadden.
Zoals: Nee want dan moet je wegenbelasting betalen..., en niet vergeten de dop op de brandstoftank doen..... erg vaag allemaal.
M'n vriendin had zich wel vermaakt met mij zei ze, ze vond het niet eng ofzo.
S
SpeedUpXDownLid
01-01-2024, 00:00
#12
kotssmurf zei:
OF als je in je bed ligt om in slaap te geraken ineens in de lach schieten met iets dat in je hoofd gebeurt :mrgreen:
Of antwoorden op een conversatie die in je hoofd afspeelt...
Iemand al voorgehad of moet ik de dokter eens bezoeken? :)
Klik om te vergroten...

nope heb ik veel voor :grin:
T
TelefoonLid
01-01-2024, 00:00
#13
hUh ? wat he ? waar hadden we het over? he ? wat ... Huh!@? :hearteyes:
T
TrippeliciousLid
01-01-2024, 00:00
#14
We ginge me de taxi na huis en 1 van men beste kamerade zegt tege taxichauffeur: Eeej gij zijt die dj ofwa, alles goed kerel!!
M
Miss JLid
01-01-2024, 00:00
#15
"Plakjes kaas en appels! Daar naast die negen"!

"Waar?? Ik zie alleen maar een kaartenhuis...."
E
EverioLid
01-01-2024, 00:00
#16
vriend gaat drinken halen

2 fanta

20sec, wat moest je hebben? ja 2 fanta


20sec, wat moest je hebben? ja 2 fanta


20sec, wat moest je hebben? ja 2 fanta

komt ie met 2 pils aanlopen

haha :wave:
I
IkWilGeenGebruikersNaamLid
01-01-2024, 00:00
#17
Met nieuwjaar voor de 2e keer xtc gedaan, met zen 5e, ieder 1 pilletje.
2 mensen bleven bij mij slapen, en toen we thuiskwamen waren we nog erg wazig :grin:

Ik zat dus op de bank en een vriend van mij op een zitzak, zegt hij zo: "hey moet je men benen zien man." waarop ik antwoord: "sorry maar ik kan alleen je benen zien :confused: "
D
Diabolique21Lid
01-01-2024, 00:00
#18
Dope!

Haha, al die antwoorden hier zijn wel kapot gaan! Lol!
Ja ik heb natuurlijk al DE bekende situaties gehad: In gesprek met met vriendin en heel diep aan het gaan en in midden van zin: Waar hadden we t eigenlijk over? Of Wat was mijne point eigenlijk?

Of iemand da ne weg probeerde uit te leggen, na de tweede straat was ik de eerste al vergete!

Zitten lekker te spacen op de bank; trance muziek aan en tv op stil. Ik had weer een conversatie in m'n hoofd en ik hoorde ineens een geluid, toen zei ik plots luidop: "Niet op letten dat zijn de feetjes maar"! lol!!

En natuurlijk luidop reageren op conversaties in je hoofd, haha zorgt ook wel voor leuke taferelen :grin:
d
dutch-lycanLid
01-01-2024, 00:00
#19
ik heb ook wel iets is niet echt een uitspraak maar is verdomd grappig

is al een tijdje geleden

ik en me broer zitten zo te xboxen allebij wat pilletjes op, we zijn zo aant voetballen hij echt helemaal in het spell ik zit hem echt weg te spacen ik tol hem zo kijk niet eens naar de tv oppeens hoor ik me broer zeggen
san.. san.. SAN we zitten te voetballen ik so OWJAH.

is niet echt grappig als je het so lees maar als ik er zelf aan terug denk lach ik me echt kapot
P
Play_bunnyLid
01-01-2024, 00:00
#20
Ik weet de precieze uitspraak niet echt meer, maar het scheen nogal grappig te zijn.

Na een feest in Utrecht liep ik in mijn uppie een rondje over een pleintje met bomen (niets bijzonders dus) (onder invloed van mdma :))
Het schijnt dat ik op de terugweg naar het station, heel veel gezegd heb over de jonge blaadjes die aan de bomen groeide. Dat scheen ik erg fansinerend te vinden op dat moment.
Elke keer als we het over dat feestje hebben, komt dit verhaal weer boven tafel :confused:

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
1...67891011
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."