#1
caatje zei:Gewoon de standaard uitspraak: waar hadden we t ook alweer over?
caatje zei:Gewoon de standaard uitspraak: waar hadden we t ook alweer over?

kotssmurf zei:OF als je in je bed ligt om in slaap te geraken ineens in de lach schieten met iets dat in je hoofd gebeurt![]()
Of antwoorden op een conversatie die in je hoofd afspeelt...
Iemand al voorgehad of moet ik de dokter eens bezoeken?![]()

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."