Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsRare uitspraken onder invloed...

Rare uitspraken onder invloed...

210 antwoorden
45 weergaven
18-5-2026
D
DioneLid
01-01-2024, 00:00
#1
Thomas na 5 zegels:

Hoe oud ben ik eigenlijk?
21, hoezo?
Waarom vraag ik hoe oud ik ben?

xD
E
EllesdeeLid
01-01-2024, 00:00
#2
:beer: :beer: :beer: :beer: :beer: :beer: :beer:
P
PepnoizeLid
01-01-2024, 00:00
#3
een vriend van me was nog altijd zwaar aan het peppen van vorige nacht (anderhalve gram speed)
en we waren naar de samenvattingen van voetbal op één aan het zien

zegt die gast : eyyy mag ik mee fifa spele? oww? de match is al gedaan? mooi beeld trouwens man :mrgreen:
N
NexxtGenLid
01-01-2024, 00:00
#4
tegen een voorbijlopende agent:
"MISSCHIEN MOET JE ME MAAR EEN BEKEURING GEVEN, WANT IK GA VEELSTE HARD!" :mrgreen:
W
WirwarLid
01-01-2024, 00:00
#5
GAST Wat moet jij met een bezemsteel?
O
OverbodigLid
01-01-2024, 00:00
#6
Met 2 en halve pil op en wat coke in mn hand vroeg ik heel serieus aan een vriend van mij:

Is dit nou echte XTC?

Ik hoorde het mezelf zeggen, en zei ook meteen wat zeg ik nou.
W
WeirdoWLid
01-01-2024, 00:00
#7
Ksta nu hartstikke strak dus wat ik nou zeg slaat nergens op :grin:
W
WeirdoWLid
01-01-2024, 00:00
#8
Zet die muziek eens wat zachter ik hoor niet wat ik lees :sunglasses:
S
SantatripLid
01-01-2024, 00:00
#9
Afgelopen weekend met zegel op filmpje aant kijken: ja, en dit is het moment waarop ie die spilaren gaat tellen. Wat, pilaren of spiralen? Ja, spilaren ja! :confused: That's when the drugs began to take hold :wink:

:wave: Vlok
W
Wile-E-PeyoteLid
01-01-2024, 00:00
#10
Weet jij hoeveel splotten er op een bondje gaan?
Klik om te vergroten...

Wat waait het toch hard hier,
Klik om te vergroten...
en ze hield de armleuning vast(terwijl we binnen zitten)

Wat doet u hier in de trein?
Klik om te vergroten...
werd gevraagd aan de conducteur. :grin:


kameraad in gesprek met de huiskat:
Hallo poes. : mrauuw Heb je al gegeten? mrauwauwauw Och, ik zal snel even de brokjes pakken Mrrw prr prrr prrr
Klik om te vergroten...
:grin: :grin: :grin:
e
esmeeLid
01-01-2024, 00:00
#11
Na een avondje stampen in de plaatselijke discotheek werden ik en mijn vriend door iemand thuisgebracht met de auto. Ik was echter zo waus dat ik dacht dat ik in een taxi zat en dat ik voor mijn huis vroeg: "Hoeveel staat er op die meter dan???" :)
S
SporLid
01-01-2024, 00:00
#12
Ich goan heller wie en trein
Klik om te vergroten...
(voor de niet limburgers onder ons - ik ga harder als een trein)

De standaarduitspraak....

De einige plek woa ich mien druks bewaar is in die naas
Klik om te vergroten...

(Op lowlands tegen de beveiliging van het festivalterrein op de vraag - "hebben jullie drugs bij je ?") -Ja, was in combinatie met coke... Maar de uitsprak kwam door de pillen, geloof me, en dan daar met 10 limburgers over de grond van het lachen liggen terwijl de security het maar half begreep.

Mag ik een bier en een water?
Klik om te vergroten...

Een vriend die helemaal weg was gespaced op een barkruk bij een vriend thuis, gewoon aan een tafel, die net even een "helder" moment had

Meer naar mate ik er me er meer kan herinneren, post ik er meer, tegenwoordig meestal geen X meer, en als, is het meestal op feestjes waar je het aantal comische uitspraken meestal beperkt word
W
Wile-E-PeyoteLid
01-01-2024, 00:00
#13
gisteravond Aan de bar:

Hee, jij zat toch net aan de rechterkant?
Klik om te vergroten...

...

Oh nee , dat was iemand anders.
Klik om te vergroten...

:grin:
W
Wile-E-PeyoteLid
01-01-2024, 00:00
#14
hier waren 3 verschillende en onbekende mensen bij betrokken, waarna we echt in een deuk lagen. (volgens mij kenden ze alledrie het zelfde grapje, maar toen we naar elkaar keken bleken we elkaar niet eens te kennen. En de mensen in de supermarkt stonden een beetje verdwaasd, om zich heen te kijken (wat gebeurt hier nu?)


kut
Klik om te vergroten...

waar?
Klik om te vergroten...

Hiero!!
Klik om te vergroten...

Ik Eerst
Klik om te vergroten...
I
IkWilGeenGebruikersNaamLid
01-01-2024, 00:00
#15
Bij mijn 2e keer xtc was ik blijkbaar nogal spacy want ik kan het me zelf niet eens herrinneren, maar men vrienden zeiden dat ik dit dee:

Ik: "hier neem een peuk joh"
Zij: "nee ik hoef ff niet"
Ik: "ja neem nou ik wil echt dat je een peuk heb :grin: "
Zij: "nee ik hoef echt niet"
Ik: "ja dan doe je hem toch achter je oor :mrgreen: ik wil echt heel graag dat je een peuk heb"

Kan het me zelf niet herrinneren maar t is echt té sociaal voor mij :mrgreen:
h
hightoneLid
01-01-2024, 00:00
#16
schetten op de ketten
chillen met grote pupillen
s
sinfonyLid
01-01-2024, 00:00
#17
ik kan niet praten en kijken tegenlijk
Klik om te vergroten...
M
MiNiMaLiSDopeLid
01-01-2024, 00:00
#18
ALAISE
Klik om te vergroten...
F
Fat Freddy's catLid
01-01-2024, 00:00
#19
loop je al een tijdje naast een maat.

ik: Hey, wie ben jij nu weer?
hij: Ik ben Jan...
ik: ah ja, juist, cool dat je erbij bent man!

:mrgreen:
S
Santa MariaLid
01-01-2024, 00:00
#20
Uit het niets tegen een vriend: Verkoop jij geen heroïne dan? antwoord: Nee, Jorine. Mijn reactie: Ok jammer maar is niet erg.

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
1...7891011
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."