Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"Hey, ik ben eigenlijk wel nieuwsgierig naar coke. Ik heb tot nu toe alleen nog maar xtc gebruikt en dit was wel heel fijn. Nu ik heb een vriend die al coke heeft gebruikt en die zegt dat het echt redelijk verslavend is dat je na een paar keer al echt ernaar kan beginnen verlangen. Ik vroeg me af of dit waar is? Zo ja denk ik dat het me het niet waart is dan blijf ik wel gewoon bij men pilletjes"
"Hey, ik heb afgelopen zaterdag mijn eerste keer xtc genomen. Ik had eerst een half pilletje genomen (rolexjes). Maar dit werkt niet, ook niet bij mijn vrienden. Daarna dan nog maar een halfje bij genomen. Maar werkte nog niet (waarschijnlijk pillen waar geen mdma inzat). Daarna terug bij de dealer geweest een andere pillen gekregen (rode supermannetjes). Een halfje genomen, na een 20 min begon ik het effect echt te voelen . Echt een zalige nacht gehad . De dag erna heb ik wel flink last gehad van een dip, ik was ook hard aan het zweten en trillen en heb nog moeten kotsen. De dip was gelukkig na een anderhalve dag terug weg. Maar nu heb ik nog altijd last van pijn in mijn lever, is dit normaal? Ik heb tijdens mijn 'trip' genoeg water gedronken en tijdens de dip ookwel dus dat kan het niet zijn. Zijn er mensen die hier nog last van hebben?"
"Geloof me, ik wil mijn pillen laten testen maar ik woon in belgie en hier heb je geen plaatsen waar je je pillen kan laten testen spijtig genoeg. En een test setje bestellen op internet is ook geen optie omdat ik nog thuis woon en als mijn ouders dat in d post vinden heb ik een groot probleem den ik. Weten jullie nergens waar je in belgie een setje kan kopen? Mijn vrienden hebben dezelfde pillen gekocht en zij hebben geen problemen of hebben er tog nog niets over gezegd. Ik zal de volgende keer bij de dokter mijn lever eens laten controleren."
"Hoi, ik zou dit weekend men eerste keer xtc willen gebruiken. Ik ga dit samen met mijn vrienden willen doen (zij hebben het wel al gedaan). Maar nu moet ik volgende week dinsdag men rijexamen (auto) doen. Denken jullie dat dit zal lukken? Misschien zal het niet lukken door de dinsdagdip?"
"Hey, ik ga zaterdag waarschijnlijk mijn eerste keer een pilletje slikken (het is men 18de verjaardag dan). Nu ik zit al een tijdje met het idee om het te doen maar het is er nog nooit echt van gekomen. Ik heb er al veel over opgezocht dus ik ken de gevaren en wat de nadelen zijn... dinsdagdip enz en dat je zeker elk uur een glas water moet drinken enz Maar nu zit ik met een klein probleempje, de meeste van mijn vrienden zijn wel allemaal redelijk relaxt over drug gebruik, maar ik heb 1 vriendin die er echt grandioos tegen is. Nu mijn vraag is als ik een pilletje slik zal zij dit dan erg merken aan mijn ogen enz? Ik weet dat je pupillen een pak groter worden maar als het donker is merk je het dan hard? Ik heb ook van mijn vrienden gehoord (die al gebruikt hebben) dat je kan beginnen kauwen, maar is dit niet eerder door speed? Ik zou echt niet willen dat de vriendschap met dat meisje der stuk door loopt, dus zal ze het erg merken dat ik een pilletje heb genomen?"
"Ik zou beginnen met een halfje omdat het de eerste keer is en als alles goed gaat later op de avond nog een halfje bijnemen ."
"Domino Beste pil die ik ooit gehad heb. ik had eerst een halfje genomen en het sloeg in alsof ik een volledige pil ophad. Ze zijn in belgie de laaste tijd al vaak ik het nieuws geweest. Op die zelfde avond heb ik ook nog batterijtjes gehad (groene Li-ion). Ook wel een heel goede pil maar vond de domino toch wat beter."
"Waar je ookwel moet opletten is dat als je mdma ophebt je niet zo makkelijk meer emoties kan herkennen (dit is getest). Dus mss lijkt het alsof die mensen het heel erg leuk vinden maar het in werkelijkheid niet zo is"
"Onthou wel de eerste keer is de kater altijd het kutst, was toch bij mij (ookal had ik niet veel genomen) zo en ook bij mijn vrienden. Je moet idd opletten dat je niet teveel slikt, best begin je eerst altijd met een halfje... als je de pillen van te voren hebt doe ze al in 2 van te voren dat is veel makkelijker. Als je na een half uurtje nog niets voelt slik niet onmiddellijk bij. Het beste wat je dan kan doen, heb ik tog gedaan de eerste keer is (als je de pillen de avond zelf hebt gekocht) terug bij je dealer gaan en andere pillen kopen. En wacht min een uur voor je bijslikt. Waar je ook moet voor opletten en waar eigenlijk de meeste ongelukken mee gebeuren is oververhitting en uitdroging... Dus probeer om het uur een glas water of cola ofzo te drinken en af en toe eens wat afkoeling op te zoeken in de buitenlucht ofzo. en laat de pillen hun werk doen! loop niet te panikeren maar laat het gewoon over u komen... je zal de beste avond van je leven beleven De kater moet je er nu eenmaal bijnemen, nu waar je ookwel last kan van hebben is de vermoeidheid dus slaap gewoon de dag erna of leg je op de sofa en kijk wat tv en eet wat fruit en drink veel water! dan zal de kater wel snel over zijn Als je hier allemaal rekening mee houd zal alles wel goed komen . Laat ons even iets weten hoe het gegaan is. Het is altijd leuk om mensen hun eerste ervaring na te lezen. AND HAVE FUN"
"Hey, Ik ben een jongen van 18. En nu ik heb eigenlijk al 2 keer xtc gebruikt. De eerste keer was op een feestje en de tweede keer (een week gelden) was samen met een vriend thuis en buiten wat gewandeld. Nu de eerste keer was voor mij de leukste ervaring omdat ik het leuker vindt om op een feestje te doen (omwille van de muziek, het contact met mensen enz). Nu de eerste keer dat ik X gebruikte had ik wel wat visuele effecten maar niet echt overdreven mooi ofzo (ik heb toen een halve rolex genomen maar ik voelde na een uur nog niets dus zijn we nieuwe pillen gaan kopen rode superman en daar ook een halfje van bijgenomen). Hele leuk avond gehad, het voelde wel lekker en warm en de muziek was ook zalig maar ik miste het visuele wat van de lichten. De tweede keer was bij een vriend thuis en we zijn ook buiten gaan wandelen. opnieuw ik voelde me wel lekker en kreeg ook een praatkick maar de verlichting van bijvoorbeeld buiten in het parkje dat we gezeten hebben was niet super speciaal wel wat feller maar dat was het. Weet iemand hoe dit komt? ik denk dat ik gewoon de bijde keren te weinig genomen heb. Ik weeg ongeveer 75 kilo. Nu ik weet dat iemand gaat zeggen laat je pillen testen. Maar als wij X gebruiken beslissen we dit meestal op het moment zelf. Wij wonen in een middelgrote stad in Belgie en X is er redelijk moeilijk te vinden (wat je wel heel veel vind is coke maar coke doe ik liever niet omdat het niet echt iets voor mij is)."