Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"hallo beste df members Nou wou ik vandaag naar nederland gaan maar vond men portefuille niet . Dus nu moet ik morgen naar Sittard gaan voor mijn groenten. Nu was mijn vraag : kun je in het weekend nog een papieren treinkaartje kopen aan de balie in nederlandse stations of zijn die gesloten in het weekend ? Want ik snap niets van die automaten (heb het al eens geprobeerd maar lukte niet , denk dat dat niet werkt als je niet van Nederland bent ofzo Hoop op een snel antwoord dank bij voorbaat groetjes bonghit"
"Dank julie wel voor de snelle reacties !"
"maak een bus shampoo of zeep of dergelijke leeg en stop het zakje daarin klaar"
"wel beetje verzwaren in geval dat ..."
"Hallo beste mensen, Aangezien ik Belg ben moet ik nu verplicht een paar stations verder voor men nederlandse groenten nl sittard . Maar ik heb een paar vraagjes. Ben nu al aantal x met de trein en bus naar sittard gegaan zonder problemen maar ik zag een paar weken geleden in de krant dat er regelmatiger gecontroleerd word op de grens met lanaken en riemst . Nu is mijn vraag of iemand een site of dergelijke weet waar deze controles aangekondigt worden ? Of waneer er een grotere pakkans is , ik ga meestal vrijdag middag . Zou zonde zijn om zolang te reizen en dan zonder iets terug te keren . En nog een klein vraagje : wat vinden julie van de skunk in sittard ? Ik ben de laatste tijd minder tevreden van hun weed en zeker met de hoeveelheid . Lijkt telkens alsof ik geript word . Mischien dat ik morgen gewoon de relax doe . Is die beter qua kwaliteit en quantiteit? Dank bij voorbaat Bonghit"
"niemand? wat een dood forum djezes"
"beste leden Ik was van plan om morgen naar sittard te reizen en aangezien ik geen vervoer heb deze x zou ik met de trein willen gaan. Ik ga met de bus naar maastricht om daar de trein te nemen richting roermond . Nu is mijn vraag : roepen ze in nederland in de trein af als je in sittard aankomt zoals in Belgie? En moet ik rekening houden met eventuele controles op de trein? groetjes Bonghit"
"beste forum vrienden even een kort vraage / waarschuwing vorige week een vrij gekke week achter de rug zijn met een aantal vrienden 4 x naar maastricht gegaan in 1 week tijd zijn naar de heaven en de fantasia geweest nu is mijn vraag aan mensen die onlangs in maastricht zijn geweest of julie weed ook zo slecht was? Ik had in de heaven 2 gr lemon haze gekocht (14eur/gr) en een gram bubbelgum (10eur/gr) Lemon haze was geen haze , geen smaak , geen haze geur , zelfde met de bubblegum : geen smaak en geen geur , effecten waren ok maar niet wow . voor 14e/gr verwacht ik toch topkwaliteit fantasia : had ik 2 gr super amnesia (12eur/gr) en 1 gram snow white (10eur/gr) : zelfde verhaal De 3e x dat we zijn opgegaan was de heaven al gesloten omwille van invallen door politie. Dan maar fantasia gegaan , daar was bijna alle weed op , was alleen nog maar keuze tussen super amnesia , orrange bud en mix , door mijn slechte ervaring met de haze heb ik dan maar voor orange bud gekozen , verwachte er niet teveel van maar de kwaliteit was redelijk , en de haze die mijn vrienden namen was deze x beter. Al bij al vind ik dat de kwaliteit van deze shops sterk achteruit gegaan is ik kan dezelfde kwaliteit vinden bij dealers zelfs betere ik ging juist naar de shop voor de betere kwaliteit en keuze hoe het in de andere shops zijn die nog open zijn weet ik niet. Maar u bent gewaarschuwd Hoop dat dit informatief was voor degene die graag nog eens naar maastricht zou willen gaan. BONGHIT out"
"Nu heb ik vandaag gelezen dat de maastrichtse coffeeshops verhuizen uit het centrum om het drugstoerisme in de stad tegen te gaan . Nu is mijn vraag : wat bedoelen ze met het drugstoerisme tegen gaan ? Er mogen toch geen buitenlanders meer in de shops of ben ik verkeerd?"
"Jovanovic is duidelijk een troll die op iedereen wel iets aan te merken heeft"