Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"Duidelijke post. Een overdosis voorkomen is natuurlijk het beste, maar het is wel belangrijk om te weten wat je het beste kunt doen in zo'n situatie. Die nonchalante reacties van sommige mensen hier kan ik dan ook niet begrijpen. Het gevaar blijft er altijd."
"Ik ga mee met mijn voorgangers. Goed oppassen, zeker met de dosering. Twee pillen is totaal onnodig en gevaarlijk! Zeker op jou leeftijd. Die heimwee heb ik (en ik denk eigenlijk iedereen die plezierig XTC gebruikt) ook last van, vooral de dagen er na. Gewoon even volhouden. Na een week heb je daar al een stuk minder last van en. Hou vooral in je achterhoofd dat XTC het leukste is wanneer je het om de 2-3 maanden gebruikt. Wat betreft de reacties, die zou ik gewoon negeren. Zulke dingen waaien wel over."
"Als laatst 3/4 blauwe nintendo en 1/4 bugatti volgens mij, maar weet het niet meer zeker haha. Binnenkort blauwe superman proberen. Een vriend van me wou graag ruilen. Ben benieuwd."
"Ik heb blauwe nintendo's besteld. Ga ze over 2 weken proberen. Zal laten weten of ze bevielen (hoop dat ik het niet vergeet haha)."
"De meeste mensen zijn zenuwachtig de eerste keer lijkt me. Dat is niet zo heel vreemd, want je weet niet wat je kan verwachten. Als je er maar 100% achter staat. Krijg je toch het gevoel van 'shit, ik voel me niet goed' dan ga je even zitten en dan komt het wel goed. Je vrienden zorgen wel voor je. Veel plezier!"
"Ik ga voor Hertog Jan."